Ketipinor vaikutus loppuu?

Anonyymi-ap

Otin 50 mg unettomuuden eilen illalla, nukuin. Nyt sydän hakkaa, suuta kuivaa ja pää ihan pökkyrässä. Huomenna pitäisi olla aamusta asioita hoitamassa, mutta tämä olotila ei tunnu loppuvan.
Onko kellään kokemuksia milloin loppuu vaikutus ja on taas normaali?

5

216

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun kokemukseni perusteella, Ketipinor/Seroquel vakuttaa (eli väsyttää ja tekee zombiksi) koko seuraavan päivän. Jos et ota sitä lisää enempää niin luultavasti olet huomenna jo kunnossa. Olen käyttänyt molempia lääkkeitä ja voin suositella vahvasti että vaihdat sen 7,5mg (tai max 15mg) Mirtazapin lääkkeeseen, koska sillä on huomattavasti vähemmän haittoja kuin Ketipinorilla. Mirtazapin on myös yleensä melatoniinin jälkeen se seuraava lääke jota unettomuuteen määrätään.

      • Anonyymi

        Ok. Jätän suosiolla tän illan lääkkeen väliin. Kävely helpotti oloa jo vähän ja huomenna toivon mukaan olo ennallaan. Tässä ihan panikoituu tuon lääkkeen takia, mutta pakko oli nukkua.
        Mirtazapin kokeiltu, auttoi aluksi, mutta sitten vaikutus loppui. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jätän suosiolla tän illan lääkkeen väliin. Kävely helpotti oloa jo vähän ja huomenna toivon mukaan olo ennallaan. Tässä ihan panikoituu tuon lääkkeen takia, mutta pakko oli nukkua.
        Mirtazapin kokeiltu, auttoi aluksi, mutta sitten vaikutus loppui. Harmi.

        Mullakin sydän hakkasi ekalla kerralla. Siihen autoi hengisharjoitukset tai itsensä rauhoittaminen eli rauhallinen hengittäminen. Olen käyttänyt ketipinoria jo vuosikaudet unettomuuteen. On sen veran jujua tavaraa että se antaa unen nopeasti edelleen.Nukun noin 9-10 tuntia. Jos joudun aamulla herää aikasin niin ei ongelmia,koska nukkuu yön hyvin.

        Mulla ei ole ikinä ollut zombiolo vaan olen ihan pirteä koko päivän,koska yöunien takia. Uni ei oles esim katkonaista tai en heräile yöllä kuin vessassa käymiseen.Koska juon vettä tosi paljon päivän aikana ja lääkkeiden kanssa juotava lasillinen vettä koska lääke kuivattaa suuta.


    • Anonyymi

      kokeile hypätä parvekkeelta, jos se piristäis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe