Kuinka tärkeää sinulle on

Anonyymi-ap

21

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edullisuus on niitä tärkeimpiä asioita turvallisuuden ohella. Kun on yleinen ja paljon käytössä oleva auto, niin esim. varaosien saanti on varmasti helpompaa ja edullisempaa suuren volyymin vuoksi.

      • Anonyymi

        Ja usein,myös menekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja usein,myös menekin...

        Hyvin todennäköistä on se, että mitä enemmän on myyty tiettyä merkkiä/mallia, niin osien menekki on samalla suurempaa.


    • Anonyymi

      Minä haluan ajaa mukavalla ja suorituskykyisellä länsiautolla ja muut asiat on sivuseikkoja.

      • Anonyymi

        Minä taas tykkään ajaa mukavalla autolla. Ei suorituskyky ole ensisijainen. Kyllä nykyisistä autoista löytyy suorituskykyä, jos ei ihan Skoda Fabiaa osta. Tosin silläkin pääsee mainiosti paikasta toiseen, vaikka kiihtyvyys ei aina ole kovin häävi.
        En enää koskaan osta uutta autoa.
        Olen omistanut yhdeksää eri merkkiä ja esimerkiksi iso diesel-mersu lähti vaihtoon alle kuukaudessa. Bensakoneisella ajoin noin vuoden. Hirvittävä kolho, enkä ymmärrä miten se on voinut olla taksikuskien suosiossa. Iso Citikka oli unelma ajettavaksi, mutta muuten ei hirveästi kehumista. Ihan kohtalaisen hyvä auto silti.
        Tällä hetkellä käytössä on uudehko Mazda 6. Jostakin syystä se on "punainen vaate" ainakin useimmille bemaristeille. Jopa 120 rajoituksella bemaristin pitää päästä ohi, vaikka minä ajaisin jopa hiukan yli 120km/h. Sitten kun ne pääsee ohi, ne jää ajamaan sen rajoituksen mukaan


    • Anonyymi

      Tärkeintä on ajaa sellaisella autolla, mikä parhaiten vastaa omia senhetkisiä
      tarpeita ja vaatimuksia. Eli auto valitaan käytön ja tarpeen mukaan.
      Silloin on auton omistaja tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Käyttötuotteella auto on liian usein luksustuotteen hinta.

      • Anonyymi

        Kyllä sellaisen käytetyn ja käyttökelpoisen saa ihan kohtuullisella hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaisen käytetyn ja käyttökelpoisen saa ihan kohtuullisella hinnalla.

        Riippuu mistä kiikkuu. Voi saada tai voi olla saamatta.


    • Anonyymi

      Minä ajan Kelataksilla, omavastuu 300 euroa vuodessa.

    • Anonyymi

      Tuommoiset vitun kikkailusivut vaihtuvalla taustakuvalla kun skrollaa sivua alaspäin pitäisi kieltää lailla! Riittää että HS käyttää tätä spedeilyä joka artikkelissaan.

    • Asuntokadullani helsinkiläisessä lähiössä ajelee vain merkittävästi Tesloja
      ja muita töpseliautoja.
      Täytyy siis olla vähintään mersufarmari, ettei erotu kovin pahasti joukosta,
      vaikka sillä farkulla ei oikein voi ajaa Oopperaan.

    • Anonyymi

      Tuollaisen mainoksen tekijä todennäköisesti itse ajaa bussilla ja metrolla, eikä ymmärrä autoista, eikä autokaupasta mitään.

      • Anonyymi

        Vai niin!
        Helsingin keskustaan ei monesta syystä kannata lähteä henkilöautolla.
        Kalliit, pysäköintihallit - kaduille ei mahdu - sekä jatkuvat tie- ja siltatyöt.
        Mainitsit Metron. Se on 700 m päässä. Matka-aika n. 20 min ja lippu on € 3,10 Voimassaoloaikaa lipulla 1h15m.


    • Anonyymi

      Teslaa välttelen koska sitä tuputetaan.
      Joku muu sähköauto voisi ehkä joskus maistua.

      • Anonyymi

        Jännä juttu kun Teslaa ei mainosteta eikä markkinoida ollenkaan.

        Ainakaan Tesla ei itseään tuputa.


    • Anonyymi

      Jos suosittu tarkoittaa rekisteröintitilastojen kärkisijoja, niin en ole koskaan ajanut millään huippusuositulla autolla, mutta ei sillä ole mulle mitään merkitystä. Ajan sellaisella josta itse pidän ja joka vastaa käyttötarpeitani, ja tietenkin mulla täytyy olla siihen varaa.

    • Anonyymi

      Helsinki, maailman autovihamielisin kaupunki.

      • Anonyymi

        Ei Helsingissä autoa edes tarvitse.


    • Anonyymi

      Myös persoonallisuus on tärkeää mukavuuden ja taloudellisuuden ohella. Siksi suosin autoja, jotka erottuu massasta: Saab, Citroën, Jaguar.

    • Anonyymi

      Minulle on tärkeää ajaa Audilla, koska ainosraan silloin tunnen olrvani elossa.
      Audi King - Teiden King 💪

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe