No niin, te syntiset maantallaajat! Nyt kun sataa vettä, niin katsotte tietenkin syntilaatikkoa koko päivän? Aivan, voi tätä elämän köyhyyttä!
Sataa vettä?
9
366
Vastaukset
- eijarina
Tääl ei sada, ja vaiks satais niin luen mielummin kun kattelen "syntilaatikkoo!!!
Harvoin luen tätä palstaa ja tää syntilaatikko näyttää olevan uus juttu teillä. Mikä se semmonen on?
- Luulisin.
lammas-jr kirjoitti:
Heti ku paino lähetä nappii ni välähti. TELEVISIO!!!
...mitä sä just tuijotat.
Luulisin. kirjoitti:
...mitä sä just tuijotat.
Tämä on rakkain tiedon näyttäjäni. Televisio on syntiloota, siellä sitä p*skaa pyörii aamusta iltaan ja salkkarit on se pahin sonta.
- Syntinen.
Mä lopetan syntilaatikon tuojottamisen kohta ja meen tonne oikeeseen elämään.
Voi olla,että illalla palaan vielä syntilaatikon ääreen. - Meillä AURINKO PAISTAA!
Ja ihana ilma.Olin äsken keräämässä risuja puiden alta ja tulin siihen tulokseen,että tänään vapaapäivänä onkin sitten ohjelmassa vain pyöräilyä ja ulkoilua.Aivan mahtava ilma,mutta kuinka kauan,illallapa tuon tietää mikä olikaan päivän aurinkoanti.Heipat vaan kaikille!
..hei kuule ku mä kerron..
olis paljon asioita joita tekisin jos olis mahdollisuuksia tehdä.. kohta aloitan kuitenkin työt ja lopetan syntilaatikon?? katselemisen.. niin ja meen pihalle vaikka onkin kolea ja vettä sataa...- totaaliturhautunut
....olla 14.19 viimenen kirjotus,mutta ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453284Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92649Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211380Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131937