Tesla 3 on umpisurkea auto

Anonyymi-ap

Tesla Model 3 reputtanut ennennäkemättömällä tavalla katsastuksessa Saksassa.

TESLA Model 3 on Saksan uusimpien TÜV-katsastustilastojen ongelmallisin uudehko eli 2–3 vuotta vanha automalli. Tilasto pitää sisällään kaikkiaan yli 10 miljoonaa tänä vuonna tehtyä vuosikatsastusta.

TÜV-tilaston mukaan muutaman vuoden ikäisistä kolmos-Tesloista peräti 14,7 prosenttia ei ole läpäissyt saksalaista katsastusta lainkaan, sillä kyseistä autoista löytyi osin jopa hengenvaarallisia katsastushyväksynnän estäviä vikoja. Yleisimmin ongelmia on ollut akselistoissa, jousituksessa ja jarruissa. Myös valovikoja on esiintynyt poikkeuksellisen tiheästi.

Edes ajokilometrit eivät varsinaisesti selitä Model 3 -mallien massahylkäyksiin johtaneita vikoja, sillä Saksassa katsastukseen tulleilla kolmosilla on tilaston mukaan ajettu keskimäärin vain kohtuulliset 55 000 kilometriä.

https://www.is.fi/autot/art-2000009997786.html

96

3102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tesla on kyllä yksi vitsi...

      • Anonyymi

        Kaikkiin tesloihin tulee besimsuoraan takanttiin sateella


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wi kestä teslakaan 400 hv


    • Anonyymi

      Laitapa siihen toyotaasi +400 hv ja revittele jokaisessa liikennevaloissa 50 000km.n matkalla, mitenkähän luulet alustan osien kestävän?
      Sadasta autosta silti 85 kpl. on ihan hyviä, eli nuo 15 niitä on niitä turhan revittelijöitä.

      Luin aikoinaan jonkun artikkelin kuinka tehokkaat ns. superautot, joiden kiihtyvyys on m3 perfon luokkaa kestävät. Vuosittainen määräaikaishuolto liki 10 000€. Täydellinen jarruremontti 20 000€. Alustan osat 50 000km.n välein 15 000€ jne.
      Teslaan pettävät nivelet vaihdettuna (muualla kuin Teslalla) 350€.

      Ja mulla ei ole Teslaa vaikka mieli tekisi, lompakko vastustaa.

      • Anonyymi

        Luulet siis noiden 85 auton sadasta olevan parempia kuin ne 15 ? Todennäköisesti ne kuitekin hylätään seuraavassa katsastuksessa , koska samoista heikoista palikoista ne on koottu .


      • Anonyymi

        Itselle ei mene jakeluun miksi pitää joka valoista kiihdytellä hullun lailla. Eikä 400 hv. Oletko pieni pippelinen pieni mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet siis noiden 85 auton sadasta olevan parempia kuin ne 15 ? Todennäköisesti ne kuitekin hylätään seuraavassa katsastuksessa , koska samoista heikoista palikoista ne on koottu .

        Mulla raha baikka 4 teskan käyeisellä mutta ajan hybeiie rav 4 neliveto 222 hv 8 sek
        Kaikista ympäristöystävällisin auto


        Niin ja maailamna luitettvaina auto on Toyota


    • Anonyymi

      Teslallahan ei ole minkäänlaista määräaikaishuoltoa, joka näkyy sitten katsastusluvuissa.

    • Anonyymi

      Miksi luotettavuustestien viimeisellä sijalla olevaa Teslaa ostetaan??

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Koska sitä mainistetaan iin pakajon tämäänkin oli mmtv 3 ssaoikeen ohkelam akuinka hyviä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokainen päivä korjaamolla on selvää säästöä.


    • Anonyymi

      Ei silti vakuuta, Teslan Y on silti päällimmäisenä vaihtoehtona seuraavaksi autoksi. Toki muitakin on. Polestar 2, Enyaq ja VW id4/5. Korealaisia ja kiinalaisia unohtamatta. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

    • Anonyymi

      Halpaa ja mukavaa on asiointi sähköautolla. Voi hyvää päivää!

    • Anonyymi

      Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat tulossa myös Suomeen.

    • Anonyymi

      Mikä tässä on ongelma? Tämä tulee korjaantumaan softan päivityksellä eli ei tarvitse viedä korjaamolle vaan yön aikana kun nukut niin Tesla korjaa itse itsensä.

      • Anonyymi

        Ihanks totta, vaihtaaks se renkaatkin ja tarvittaessa jarrut sun muut kuluvat osatkin?
        Jumaliste miten helppo auto, ei vissiin tarvi katsastaakkaan vai hoitaaks softa senkin?
        Voi jessusperkele, että et kyllä ole älynlahjoja liiemältäti saannut. Vai oletko tesla-kauppias?


      • Anonyymi

        Niin olen kuullut. Teslan lämmityslaitteet, hävinneet maalit, ovien ja ikkunoiden sovitukset ja tolkuton määrä alustan niveliä Elon Musk softaa aamukahvin lomassa.


      • Anonyymi

        Nämä Tesla-uskovaisten kommentit ovat lähes huvittavia. Ei Teslassa voi olla vikoja, tai ne korjataan päivityksillä. On täysin mahdoton ajatus että Teslatkin ovat yksilöitä. Aivan kuin Mosse aikoinaan. Jos sattuu hyvä yksilö niin voi jopa jonain päivänä toimiakin.


      • Anonyymi

        Valtaosaa ongelmista ei voi softalla korjata. Typerät Tesla-fanit kuvittelee softan pelastavan kaiken. Softa-ongelmat voi korjata softalla, mutta mitään muuta ei.


    • Anonyymi

      Onneksi on vetyautot...50vuoden päästä

    • Anonyymi

      Hohhoijaa...Hurjat tehot tuovat sivuvaikutuksia, joihin ei vielä olla totuttu. Niin ja jarrut jumiutuvat kun niitä ei koskaan käytetä.

      Ja olikos siellä muita ongelmia havaittu kuin nämä joille on aivan luonteva syy. Eipä ollut. Helppoja korjattavia ihan samalla tavalla kuin polttiksissakin.

      • Anonyymi

        Lueskelin tuota riesalistaa. Eipä yhdessäkään syy johtunut 400hv tehoista.


    • Anonyymi

      On se kyllä huono.

    • Anonyymi

      Teslan alusta täristää ja paukkuu jo tasakaasulla niin miten se metelöi kiihdyttäessä?

      • Anonyymi

        Nyt varmaan sekoitit Teslan tojotaan, jossa ei tasakaasun ja kiihdytyksen eroa juurikaan pysty tuntemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varmaan sekoitit Teslan tojotaan, jossa ei tasakaasun ja kiihdytyksen eroa juurikaan pysty tuntemaan.

        Muuta Teslassa ei siiten olekaan kuin typerä kiihtyvyys, autoksi siitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varmaan sekoitit Teslan tojotaan, jossa ei tasakaasun ja kiihdytyksen eroa juurikaan pysty tuntemaan.

        Toyota on ihmiselle hyvä auto ,toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta Teslassa ei siiten olekaan kuin typerä kiihtyvyys, autoksi siitä ei ole.

        Kuinka paljon olet Teslalla ajanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon olet Teslalla ajanut?

        Itse olen joutunut pikku Teslalla ajamaan firman puolesta jo liikaakin. Erittäin epämiellyttävä täristäjä. Vikoja runsaasti, ja korjaukseen saanti hyvin vaikeaa.Rengaspauhu pahinta mitä olen kuullut vuosikymmeniin. Omia rahojani en pas Teslaan upottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen joutunut pikku Teslalla ajamaan firman puolesta jo liikaakin. Erittäin epämiellyttävä täristäjä. Vikoja runsaasti, ja korjaukseen saanti hyvin vaikeaa.Rengaspauhu pahinta mitä olen kuullut vuosikymmeniin. Omia rahojani en pas Teslaan upottaisi.

        Mitä vikoja on ollut, mainitse niistä muutama.
        Rengasmelu on pienempi kuin 300-sarjan BMW:ssä. Siitä on omakohtaista kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikoja on ollut, mainitse niistä muutama.
        Rengasmelu on pienempi kuin 300-sarjan BMW:ssä. Siitä on omakohtaista kokemusta.

        Jäätyneet ovenkahvat ja täysin toimimaton lämmityslaite noin alkuunsa. Autoihin vertasin rengasmelua, en Bemariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikoja on ollut, mainitse niistä muutama.
        Rengasmelu on pienempi kuin 300-sarjan BMW:ssä. Siitä on omakohtaista kokemusta.

        valitettavasti ei ainakaan teslan ulkopuolelle. teslan renkaiden vollotuksen kuulee bemarin takaa, peittäen edellä ajavan bemarin äänet käytännössä kokonaan. terkkuja pyöräilyreitin varrelta, tesla on ylivoimaisesti äänekkäin henkilöauto kun nopeutta on yli 60 km/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valitettavasti ei ainakaan teslan ulkopuolelle. teslan renkaiden vollotuksen kuulee bemarin takaa, peittäen edellä ajavan bemarin äänet käytännössä kokonaan. terkkuja pyöräilyreitin varrelta, tesla on ylivoimaisesti äänekkäin henkilöauto kun nopeutta on yli 60 km/h.

        Tää menee jo niin rankasti huumorin puolelle, etten oikein tiedä, kuinka siihen pitäisi suhtautua.
        Rengasäänet ulospäin riippuu aivan kokonaan renkaista, siihen ei vähääkään vaikuta missä autossa ne renkaat on kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätyneet ovenkahvat ja täysin toimimaton lämmityslaite noin alkuunsa. Autoihin vertasin rengasmelua, en Bemariin.

        Ellet Tesla 3:een saa lämmityslaitteesta lämmintä, ongelma on käyttäjässä.
        Totta on, ettei ovenkahvojen rakenne ole kaikkein toimivin ratkaisu, mutta jäätymisongelmaa ei ole, kun laittaa auton lämpenemään jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää menee jo niin rankasti huumorin puolelle, etten oikein tiedä, kuinka siihen pitäisi suhtautua.
        Rengasäänet ulospäin riippuu aivan kokonaan renkaista, siihen ei vähääkään vaikuta missä autossa ne renkaat on kiinni.

        Renkaista leveyden ja profiilin takia, autosta painon takia. Rengasmerkillä vain vähäinen vaikutus.
        Tesla painaa paljon ja käyttää matalaprofiilisia leveitä renkaita, siitä se vollotus on seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renkaista leveyden ja profiilin takia, autosta painon takia. Rengasmerkillä vain vähäinen vaikutus.
        Tesla painaa paljon ja käyttää matalaprofiilisia leveitä renkaita, siitä se vollotus on seurauksena.

        Tesla 3 paina saman verran kuin vaikkapa E-mersu ja selvästi vähemmän kuin esim. 520 bmw.
        Renkaissa ei ole mitään eroa.

        Joten väitteesi on valettta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellet Tesla 3:een saa lämmityslaitteesta lämmintä, ongelma on käyttäjässä.
        Totta on, ettei ovenkahvojen rakenne ole kaikkein toimivin ratkaisu, mutta jäätymisongelmaa ei ole, kun laittaa auton lämpenemään jo etukäteen.

        Onko niin että jos Teslan lämmityslaite kesken ajon, koskematta mihinkään säätöön lakkaa toimimasta niin vika on käyttäjässä? Sitten parin kuukauden itsensä pakastamisen jälkeen kun "auton" sai korjaukseen niin taas osasi lämmityslaitetta käyttää. Merkillistä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan hirveitä nuo Teslat 😳

    • Anonyymi

      Norjalaiset ja ruotsalaiset työntävät käytetyt Teslansa Suomeen jo ennen ensimmäistä katsastusta. Traficomin mukaan on Suomeen tänä vuonna marraskuun alkuun mennessä tuotu lähes 2900 käytettyä Teslaa.

    • Anonyymi

      Mitä se köyhille kuuluu, mihin varakkaat laittaa rahansa.

      • Anonyymi

        Oliko tässä kyse sijoittamisesta ? Laita rahasi vaikka vessan pönttöön , mutta ei Tesla siitä paremmaksi muutu .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on kyllä totta.

    • Anonyymi

      Ainakin muistaa pestä kädet kun näkee valkoisen saippualaatikon🤲

    • Anonyymi

      Olen ollut kerran Tesla Model 3 kyydissä kun se oli mulla taksina lentokentältä. Oli talvi. Aivan hirveää kyytiä, ihan kuin kaverin Ladassa 90-luvulla. Iso tuulilasi jäätyi koko ajan ja kuski yritti valikoista näpelöidä pyyhkimiä päälle (edes viiksiä ei ollut). Pyyhkimetkin oli ihan jäässä ja kuului hirveä ääni kun jäätyneet pyyhkimet liikkuivat jäätyneillä tuulilasilla. Kosla piti kovaa meteliä ja jousitus pomppi polanteissa eikä auto meinannut pysyä tiellä. Mamukuski ajoi kuuttakymppiä vaikka rajoitus oli 80. Muilla autoilla ei ollut ongelmia, Octavia pyyhkäisi ohi 90 lasissa. Kaiken huippu oli kun tultiin kotiin niin kuski näpelöi näyttöä taas ja yritti avata takaluukun. No, luukun päällä oli 10 senttiä lunta niin se ei jaksanut aueta. En ole noin huonossa taksissa ollut edes 80-luvulla.

      • Anonyymi

        Tesla on huono. Ei siitä pääse mihinkään.


      • Anonyymi

        Vai oli sillä edellisenä talvena Highlander Tesla Model 3.

        Vittu mikä pälli olet. Yritä edes saada faktat kohdalleen valesepustuksissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oli sillä edellisenä talvena Highlander Tesla Model 3.

        Vittu mikä pälli olet. Yritä edes saada faktat kohdalleen valesepustuksissasi.

        Pönttö. Samoinko että kyseessä oli Highlander. Tapaus on täysin tosi. Olen kyllä mennyt Tesla-taksilla aikaisemminkin mutta kesällä ja Model S. Kyllä Tesla on hyvä auto esim. Kaliforniassa. Suomessa yrität sitten hanska kädessä tökkiä ruudulta pyyhkimiä päälle,
        Teslan laatuhan on aivan surkea. Voimansiirto ei kestä. Saksan vikatilastoissa viimeisenä Dacian kanssa. Vaikka kuluvia osia paljon vähemmän kuin polttiksissa. Uskomattoman huono laatu, tehty niin halvalla kuin mahdollista.


    • Anonyymi

      Tesla on täyttä kuraa.

      • Anonyymi

        💩💩💩💩💩🚗


    • Anonyymi

      Hyu Tesla 🤮

    • Anonyymi

      Ladattava sähköauto on surkea 🤮

      • Anonyymi

        Onko, kerro toki taloudellisesta tilanteessasi?


    • Anonyymi

      Onneksi tuokin malli on juuri uusittu.

    • Anonyymi

      Mielipiteitä riittää. Mutta faktat kertovat et Tesla myy hyvin.
      Tesla on tehnyt viiden miljoonannen sähköautonsa – virstanpylväsauto on Shanghaissa valmistettu Model 3; 50 000. Supercharger lisätty. Tesla ilmoitti 17. syyskuuta 2023 X-sivullaan (entinen Twitter) valmistavansa viiden miljoonannen sähköautonsa (EV).19.9.2023

      • Anonyymi

        Ja silti Tesla ei ole edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukossa.


    • Anonyymi

      Tässä se nähdään mitä tapahtuu kun Teslalla ei ole määräaikaishuoltoja. Se on kuitenkin auto siinä missä muutkin ja jarrut, puslat ym. kuluu ja hajoaa kuin missä tahansa muussakin autossa.

      Artisti maksaa...

      • Anonyymi

        Teslan omistajan rahat loppuvat, kun pitäisi hankkia uudet renkaat tai uusia etujousituksen niveliä. Aletaan etsiä halpisrenkaita ja halpaa korjaamoa. (katso Autojerry)


      • Anonyymi

        Artisti maksaa...mutta kokonaisuudessaan vähemmän jos määräaikaishuoltoja ei ole. Määräaikaishuolloissa vain havaitaan viat ja ne korjataan ennen katsastusta. Sillä systeemillä on jopa hieman iheme, että ensimmäisen katsastuksen läpimenoprosentti ei ole tasan 100 useimmissa autoissa. Ilmeisesti jotkut uudehkon auton omistajat (Tesla-omistajien lisäksi) menevät ensimmäiseen katsastukseen ennen vuosihuoltoa, jolloin vika bongataan katsastuksessa eikä huollossa. Tuollaista toimintaa en ymmärrä autoilijoilta, paitsi tietty takuuajan jälkeen, jolloin on ihan normaalia kerätä vikalista katsastuksesta ja korjauttaa tarvittavat asiat jälkikäteen. Teslassa tuo käytäntö sen sijaan alkaa jo ensimmäisestä katsastuksesta.
        Teslan omistaja joutuu siis ilman määräaikaishuoltoa kärsimään 0€ huoltokustannuksista ensimmäiset 4 vuotta ja sitten maksamaan katsastuksen antamasta vika-analyysistä 20€, eli jälkikatsastuksen hinnan. Sitten voi käydä vaihdattamassa kuluneen osan. Säästöä tässä ketyy autoilijalle yli 1000€ siihen nähden, että katsastuksesta olisi päästy moitteitta läpi ja kuluma olisi havaittu määräaikaishuollossa. Joka tapauksessahan se kulunut osa pitää vaihtaa tulee havainto huollossa tai katsastuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artisti maksaa...mutta kokonaisuudessaan vähemmän jos määräaikaishuoltoja ei ole. Määräaikaishuolloissa vain havaitaan viat ja ne korjataan ennen katsastusta. Sillä systeemillä on jopa hieman iheme, että ensimmäisen katsastuksen läpimenoprosentti ei ole tasan 100 useimmissa autoissa. Ilmeisesti jotkut uudehkon auton omistajat (Tesla-omistajien lisäksi) menevät ensimmäiseen katsastukseen ennen vuosihuoltoa, jolloin vika bongataan katsastuksessa eikä huollossa. Tuollaista toimintaa en ymmärrä autoilijoilta, paitsi tietty takuuajan jälkeen, jolloin on ihan normaalia kerätä vikalista katsastuksesta ja korjauttaa tarvittavat asiat jälkikäteen. Teslassa tuo käytäntö sen sijaan alkaa jo ensimmäisestä katsastuksesta.
        Teslan omistaja joutuu siis ilman määräaikaishuoltoa kärsimään 0€ huoltokustannuksista ensimmäiset 4 vuotta ja sitten maksamaan katsastuksen antamasta vika-analyysistä 20€, eli jälkikatsastuksen hinnan. Sitten voi käydä vaihdattamassa kuluneen osan. Säästöä tässä ketyy autoilijalle yli 1000€ siihen nähden, että katsastuksesta olisi päästy moitteitta läpi ja kuluma olisi havaittu määräaikaishuollossa. Joka tapauksessahan se kulunut osa pitää vaihtaa tulee havainto huollossa tai katsastuksessa.

        Miksi Teslaan pitää vaihdella alustan osia jo reilusti alle 100 tkm? Onko se yhtä huono kuin Rellu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Teslaan pitää vaihdella alustan osia jo reilusti alle 100 tkm? Onko se yhtä huono kuin Rellu?

        Pistä siihen corollaasi yli 400hv ja revittele joka liikennevalossa, katso miten alustan nivelet kestää. Kaikissa tehokkaissa autoissa on alustan osat lujilla. Model 3.n osat ovat onneksi halpoja eikä useita tuhansia kuten muissa tehotykeissä, ja niitä saa jo muualtakin kuin Teslalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä siihen corollaasi yli 400hv ja revittele joka liikennevalossa, katso miten alustan nivelet kestää. Kaikissa tehokkaissa autoissa on alustan osat lujilla. Model 3.n osat ovat onneksi halpoja eikä useita tuhansia kuten muissa tehotykeissä, ja niitä saa jo muualtakin kuin Teslalta.

        Oletko muuten pieni mies? Pitää päteä liikennevaloissa. Ikäsi lienee alle22v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Teslaan pitää vaihdella alustan osia jo reilusti alle 100 tkm? Onko se yhtä huono kuin Rellu?

        Varmaan yhtä huono kuin rellu ja samoin yhtä huono kuin 80% autoista joihin vähintään koiranluita vaihdellaan alle 100 tkm, useimpiin myös alatukivarren palloniveliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan yhtä huono kuin rellu ja samoin yhtä huono kuin 80% autoista joihin vähintään koiranluita vaihdellaan alle 100 tkm, useimpiin myös alatukivarren palloniveliä.

        Koiranluut on riisipussien ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiranluut on riisipussien ongelmia.

        Sillä nimelläkö Passattia nykyään kutsutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artisti maksaa...mutta kokonaisuudessaan vähemmän jos määräaikaishuoltoja ei ole. Määräaikaishuolloissa vain havaitaan viat ja ne korjataan ennen katsastusta. Sillä systeemillä on jopa hieman iheme, että ensimmäisen katsastuksen läpimenoprosentti ei ole tasan 100 useimmissa autoissa. Ilmeisesti jotkut uudehkon auton omistajat (Tesla-omistajien lisäksi) menevät ensimmäiseen katsastukseen ennen vuosihuoltoa, jolloin vika bongataan katsastuksessa eikä huollossa. Tuollaista toimintaa en ymmärrä autoilijoilta, paitsi tietty takuuajan jälkeen, jolloin on ihan normaalia kerätä vikalista katsastuksesta ja korjauttaa tarvittavat asiat jälkikäteen. Teslassa tuo käytäntö sen sijaan alkaa jo ensimmäisestä katsastuksesta.
        Teslan omistaja joutuu siis ilman määräaikaishuoltoa kärsimään 0€ huoltokustannuksista ensimmäiset 4 vuotta ja sitten maksamaan katsastuksen antamasta vika-analyysistä 20€, eli jälkikatsastuksen hinnan. Sitten voi käydä vaihdattamassa kuluneen osan. Säästöä tässä ketyy autoilijalle yli 1000€ siihen nähden, että katsastuksesta olisi päästy moitteitta läpi ja kuluma olisi havaittu määräaikaishuollossa. Joka tapauksessahan se kulunut osa pitää vaihtaa tulee havainto huollossa tai katsastuksessa.

        Tuo mitä kuvaat on täysin vierasta minulle. En ymmärrä tuota käytöstä ollenkaan.
        Minun mielestä auton pitää olla kunnossa joka päivä. Katsastus ei eroa muista päivistä mitenkään.

        Model Y : TM talvitestihistorian surkein auto ajettavuudeltaan. "vaarallinen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä siihen corollaasi yli 400hv ja revittele joka liikennevalossa, katso miten alustan nivelet kestää. Kaikissa tehokkaissa autoissa on alustan osat lujilla. Model 3.n osat ovat onneksi halpoja eikä useita tuhansia kuten muissa tehotykeissä, ja niitä saa jo muualtakin kuin Teslalta.

        Eli Teslojen omistajat ovat idiootteja, sitäkö sinä tarkoitat? Vain typerykset revittelevät liikennevaloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Teslojen omistajat ovat idiootteja, sitäkö sinä tarkoitat? Vain typerykset revittelevät liikennevaloissa.

        Tesloista 80% menee katsastuksesta läpi. Kyllä ikävä kyllä näitä revittelijöitä ja kaahaajia on Teslankin kuskeina sen 20%. Jotkut haluaa nauttia usein autonsa tehoista kun sitä on. Toyolla sitä iloa ei ole saatavilla.
        Toisaalta Model 3.n saa nuo pettävät osat parilla satasella + työ satasen.
        Muihin saman teholuokan autoihin nuo maksaa tonneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesloista 80% menee katsastuksesta läpi. Kyllä ikävä kyllä näitä revittelijöitä ja kaahaajia on Teslankin kuskeina sen 20%. Jotkut haluaa nauttia usein autonsa tehoista kun sitä on. Toyolla sitä iloa ei ole saatavilla.
        Toisaalta Model 3.n saa nuo pettävät osat parilla satasella työ satasen.
        Muihin saman teholuokan autoihin nuo maksaa tonneja.

        Mutta sellainen, joka revittelee jossain liikennevaloissa on henkisesti teinin tasolle jäänyt idiootti. Kukaan järkevä ihminen ei ole niin typerä, että revittelisi liikennevaloissa. Itse asiassa useimmille kiihtyvyys ei merkitse mitään. Sillä ei ole mitään väliä liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sellainen, joka revittelee jossain liikennevaloissa on henkisesti teinin tasolle jäänyt idiootti. Kukaan järkevä ihminen ei ole niin typerä, että revittelisi liikennevaloissa. Itse asiassa useimmille kiihtyvyys ei merkitse mitään. Sillä ei ole mitään väliä liikenteessä.

        Lisään... Ja oikeasti kukaan ei liikenteessä piittaa paskankaan vertaa kuinka nopeaa toisten autot kiihtyvät. Eli tuollainen kiihdyttely on naurettavan typerää, koska kukaan ei siitä piittaa.


    • Anonyymi

      Tehoa on mahdottomasti tarttis ajella vain puoliteholla ja muistaa herkistää jallut välillä.👩‍🏫

    • Anonyymi

      Kalliita huoltaa ....ajelen bensalla..buhahhahhaa..

    • Anonyymi

      Saksassa ei ole autokatsastusta. Joten siinä eka virhe.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos kaivelee yksittäistapauksia niin minkään merkkistä autoa ei kannata ostaa.
        Se, etä Tesla nostetaan lehdistön toimesta tikun nokkaan yksittäistapauksista johtuu pelkästään puuttuvista mainostuloista. Kun ei positiivista mainosta kustanneta saa kyseinen automerkki ilmaista negatiivista mainosta.


    • Anonyymi

      Tesla on Ruotsissa kielletty merkki.
      Ei siksi saa edes rekisteriin🏴‍☠️

    • Anonyymi

      Samaa mieltä
      Vesikin tuleetakantiinsisään ja valot ei toimi

    • Anonyymi

      Kun ostat Teslan niin huolettomat päivät ovat historiaa.

      • Anonyymi

        Kun ostat Teslan, niin huoltokulut on historiaa.


    • Anonyymi

      Se todellakin on!

    • Anonyymi

      Mainiota.

    • Anonyymi

      Morris Marina, Fiat Ritmo, Vauxhall Viva ja Tesla. Siinäpä Suomen nauretuimmat autot Mossen, Ladan ja Toyotan lisäksi.

    • Anonyymi

      Mutta, hyvin se myy !!!

      Palstalla vaan p-aukiset huutelee !!

    • Anonyymi

      Nyt tuli uusi Model 3 ja testissä sitä kehuttiin vuolaasti ja jopa sisustaa kehuttiin todella laadukkaaksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1361
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1084
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      72
      833
    Aihe