Kuinka moni ihminen kirjoittaa tälle palstalle?
Arvioni mukaan aktiivisia kirjoittajia on noin kymmenen ja kaikenkaikkiaan ehkä 30-40 eri henkilöä. Voi olla, että näistä trollit pudottavat monilla viesteillään ja nikeillään määrää alaspäin, mutta en voi sitä tietää, kun en tunne trolleja.
Arviot palstalla kirjoittavien määrästä
5
165
Vastaukset 5
- Anonyymi
Arviolta 25 lahkolaista ja 3 luterilaista.
- Anonyymi
Ei tällä palstalla ole kuin pari uskovaista kirjoittajaa. Muut ovat ateisteja.
- Anonyymi
Aktiivisia 6 ja satunnaisia 10.
Palsta on yllättäen henkevimmästä päästä uskonto foorumeista. Sääli että ei kasveta totuudessa myöntämään että saduista ei uskonnossa ole kyse ja että uskovat eivät kuulu mielisairaalaan.
Spinoza jo muistaakseni puhui on
1 Rationaalinen Totuus
2 Uskon Totuus
Ne kilvoittelee ja rationaalinen Totuus johtaa 2-1, mutta ei kykene Jumalan tuntemusta avaamaan. Muuten se on parempi.
Jostain syystä Jumala tahtoo pitää meteliä itsestään. Niin että hänet opittaisiin tuntemaan.
Kunpa vain tapahtuisi edistystä ja silmien avautumista totuudessa. Niin silloin palsta olisi koko uskonto foorumin parhaita.- Anonyymi
Jos Jumala kerran "tahtoo pitää meteliä itsestään", niin miksi hän on aivan hiljaa eikä anna mitään merkkejä olemassaolostaan?
Olen kaivannut tänne erityisesti Jumalaa kommentoimaan, mutta hänellä ei tunnu olevan mitään sanottavaa yhtään mihinkään. Kumma juttu. Luulisi hänen keksivän sanottavaa kuin tyhjästä vaan, koska hänen väitetään loihtineen koko maailmankaikkeuden taikatempulla tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561324- 25947
- 68782
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69728- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10622Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12605Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45548- 77539
- 4532
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �125527Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 90472
- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 36447