Olitko nuorena se kunnollinen kiltti nainen

Anonyymi-ap

Joka lähti viinamiesten mukana baarista seksiä harrastamaan?

57

484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en onneksi ole koskaan ollut erityisen kiltti tai kunnollinen. Koulumenestykseni oli tosin aina erinomaista, mutta muuta sen kilttiä tai kunnollista mussa ei ollut.

    • Anonyymi

      Ei kiltit naiset lähde baarista viinamiesten matkaan :)

      • Anonyymi

        Voi lähteäkin. Mutta ei kaikkien kanssa loppuun asti mennä. :)


    • Hmm, no alaikäisenä kävin baareissa, mutta en tainnut sieltä kenenkään matkaan lähteä "siinä" mielessä.
      Muualta kyllä lähdin jonkunkin kerran.
      Hui apua käytetty oon...

      • Anonyymi

        Et ole kelvollinen kirjoittamaan palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kelvollinen kirjoittamaan palstalla.

        Voih perusteletko vielä?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Voih perusteletko vielä?

        Holtiton piIIun jakelu randomäijille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holtiton piIIun jakelu randomäijille.

        Voi jösses.. Oonhan mä tainnut kerran jakaa sellaselle jota en itse tuntenut, mutta joku muu tunsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holtiton piIIun jakelu randomäijille.

        Mulle ei ole jaeltu mitään muuta kuin postia, eikä sitäkään holtittomasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulle ei ole jaeltu mitään muuta kuin postia, eikä sitäkään holtittomasti 😂

        Ihana randomäijä.. 🤣 Postia vaan... ei sentään multa varmaankaan.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Ihana randomäijä.. 🤣 Postia vaan... ei sentään multa varmaankaan.

        Jaa'a, tiiä vaikka osa postista olisikin sinulta 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, tiiä vaikka osa postista olisikin sinulta 🤔😂

        No tuskin kuitenkaan. Kaipa oisit jotain sanonut jos oisi ollut. :)


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No tuskin kuitenkaan. Kaipa oisit jotain sanonut jos oisi ollut. :)

        Voihan se olla, että olisin niin häkeltynyt, etten tietäisi mitä sanoa ja päätyisin olemaan vain hiljaa hämilläni, eikö?

        Nimim. Kirjeitä odotellen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Voihan se olla, että olisin niin häkeltynyt, etten tietäisi mitä sanoa ja päätyisin olemaan vain hiljaa hämilläni, eikö?

        Nimim. Kirjeitä odotellen 😁

        Voih, en mä kyllä ole sulle postitellut mutta voisin kirjoittaa kirjeitä jos ois osoite. Tuskinpa voi kuoreen kirjottaa sun nikkiä ja s24. :D


      • No emmä kellekää Randomille voi alkaa kirjottelee!
        Mut kiitos piristyksestä kurjuuden keskellä.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No emmä kellekää Randomille voi alkaa kirjottelee!
        Mut kiitos piristyksestä kurjuuden keskellä.

        Jokainen on random ennenkuin oppii hiukan tuntemaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jokainen on random ennenkuin oppii hiukan tuntemaan 😂

        No kyllä noinkin.
        Senkus laittaa ite ensin jotain..
        Ettei tuu syyttelyä ahdistelusta..
        Sun kommentit on kadonnut
        :(


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No kyllä noinkin.
        Senkus laittaa ite ensin jotain..
        Ettei tuu syyttelyä ahdistelusta..
        Sun kommentit on kadonnut
        :(

        EIks se mee nykyisin niinpäin, että mies(oletetut) saa ne syytteet meileistä/viesteistä/jne, niin ei kai mun kannata mitään laittaa? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        EIks se mee nykyisin niinpäin, että mies(oletetut) saa ne syytteet meileistä/viesteistä/jne, niin ei kai mun kannata mitään laittaa? 😂

        No mun suostumukset on olemassa 🤣


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No mun suostumukset on olemassa 🤣

        Saako myös mustaa valkoisella? Että kun tulee hölmöjä viestejä, niinei heti joudu oikeuteen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saako myös mustaa valkoisella? Että kun tulee hölmöjä viestejä, niinei heti joudu oikeuteen 😂

        Kyllä saa!!! 🤣 josko sama molemmin puolin sit 😊


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Kyllä saa!!! 🤣 josko sama molemmin puolin sit 😊

        Juups, se ja tää on näillä puhein luvattu, ei tule haastetta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juups, se ja tää on näillä puhein luvattu, ei tule haastetta 😂

        Joo jonkun pitää sit ottaa askeleita. Hah..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Joo jonkun pitää sit ottaa askeleita. Hah..

        Jonkun? No kattellaan kunka 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jonkun? No kattellaan kunka 😂

        Haha.. No katellaan..
        😉

        Pitäis joku toinen säpo keksii ku jossai oli et noi poistuu.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Haha.. No katellaan..
        😉

        Pitäis joku toinen säpo keksii ku jossai oli et noi poistuu.

        Ei ne poistu, ei huolta sen osalta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ne poistu, ei huolta sen osalta.

        No hyvä. En lukenu ku jonkun otsikon aiheesta. Paniikki meinas iskeä ku siellä paljon mitä pitää säilyä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ne poistu, ei huolta sen osalta.

        Haha nauratti tuolla yks aloitus lapsista Randomin kanssa. 🤣


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Haha nauratti tuolla yks aloitus lapsista Randomin kanssa. 🤣

        Aaaa, no joku tekee niinkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, no joku tekee niinkin 😂

        Sullako on lapsia? :)


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Sullako on lapsia? :)

        Ei, ei ole. Vielä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei ole. Vielä 🤣

        Vai et silleen... :)


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Vai et silleen... :)

        Harjoittelu tekee mestarin?


      • randombypasser kirjoitti:

        Harjoittelu tekee mestarin?

        Mikäs siinä harjoittelussa joo... Ihan mukavaa puuhaa..


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mikäs siinä harjoittelussa joo... Ihan mukavaa puuhaa..

        😂😂😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voihan se olla, että olisin niin häkeltynyt, etten tietäisi mitä sanoa ja päätyisin olemaan vain hiljaa hämilläni, eikö?

        Nimim. Kirjeitä odotellen 😁

        🙃🫠😚


    • Olin nuorempana aikalailla voimakastahtoinen jääräpää, mutta en ikinä lähtenyt baareista miesten mukana sähläämään yhtään mitään. Joku järki päässä sentään. Yleensä oltiin baareissa kaveriporukalla, enkä erkaantunut ryhmästä.

      • Anonyymi

        Tervehenkistä puuhaa 🤌


    • Anonyymi

      Terveysihmeet Telluksella ovat varsin hupaisaa seuraa.

      Me olemme kokoontuneet tänne tehdäksemme kuolemaa, ei elämää.

      Mutta elämä on sinnikäs.

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Onnekseni minäkään en ole koskaan ollut kunnollinen enkä kiltti. Varsinkin pikkupaikkakunnalla asuessani pidin visusti huolen, että maine olen rutkasti todellisuutta värikkäämpi. Ei se tietenkään muuttunut mihinkään kaupunkiin muuttaessani, vaikka siellä harvempaa tietenkin kiinnosti. Edelleen pidän tiukasti kiinni siitä, että jokainen luulee minusta huomattavasti enemmän kuin mitä todellisuus on. Jokin roti sentään olla pitää.

    • Anonyymi

      Olin kunnollistakin kunnollisempi, koska en lähtenyt.

    • Olin nuorena se kunnollinen kiltti nainen, joka ei juurikaan käynyt kotibileissä eikä alaikäisenä baarissakaan. - Taisin olla melkein 19v ennen kuin alettiin tyttöjen kanssa käydä viihteellä. - Enkä silloinkaan lähtenyt baarista kenenkään vieraan mukaan. - Saatoin olla liikkeellä omalla autolla ja toimia kavereille kuskina. 🙂

      • Aika sama juttu täälläkin, ekaa kertaa olin edes pienessä hutikassa vasta 18-vuotiaana.


    • Noo, ei ole kokemusta yhden illan jutuista, joten siitä voi ehkä jotain päätellä.

      Mutta kaipa mä aika kiltti olin nuorena naisena. Vaikka muuta yritin esittää. Nykyään taas toisin päin ;)

      • Anonyymi

        Kyllähän jokaisen naisen täytyy yhden illan juttu kokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän jokaisen naisen täytyy yhden illan juttu kokea.

        No jaa, itse asiassa, joskus ajattelinkin noin. Mutta se yhden illan jutun "kohde" ei ole ollut samaa mieltä. Pariinkin kertaan omalla kohdalla se yhden illan juttu on halunnut olla useamman illan, jopa useamman vuoden juttu. Jonkun kohdalla olen ajatellut, että olispa vaan jäänyt yhden illan jutuksi:/ Tietysti itselläkin on ollut tunteita, mutta ehkä ne olisi voinut omalla kohdalla jäädä vaan siihen lyhyeen hetkeen. Ilmeisesti olen jotenkin "tyttöystävämateriaalia" enemmän kuin yhden yön "materiaalia", ainakin vastapuolen mielestä. Ehkä olisi pitänyt enemmän toimia omien tuntemusten mukaan🤔


    • Minä voin ilmoittaa sitten olevani se ei-kunnollinen, joka tuli lähteneeksi muutaman kerran miesten matkaan baarista. Ei se kyllä minulta lopulta oikein luonnistunut, kun tajusin, etteivät yhden yön jutut ole luonteelleni sopivia. Sopivia tai ei, en silti koe olevani joidenkin nuoruuden hölmöilyjen takia sen huonompi ihminen, kuin kukaan muukaan.

      • Anonyymi

        Eivät nuo ole hölmöilyjä, kokemuksia, jotka kuuluvat osana elämää.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät nuo ole hölmöilyjä, kokemuksia, jotka kuuluvat osana elämää.

        AV

        Niitähän ne ja opin itsestäni paljon. Eivät ne sinänsä huonoja kokemuksia olleet, vaikka tuolloin tunsinkin niistä hetkellistä katumusta. Ne ovat osa menneisyyttä ja sinne ne saavat jäädäkin.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Niitähän ne ja opin itsestäni paljon. Eivät ne sinänsä huonoja kokemuksia olleet, vaikka tuolloin tunsinkin niistä hetkellistä katumusta. Ne ovat osa menneisyyttä ja sinne ne saavat jäädäkin.

        Jep, moni asia pelotti:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät nuo ole hölmöilyjä, kokemuksia, jotka kuuluvat osana elämää.

        AV

        Miehen elämä on pilalla jos näitä kokemuksia ei ole nuorena saanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, moni asia pelotti:)

        AV

        Pelotti kyllä, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin 😊


    • Anonyymi

      Lukiossa kävin baarissa ja kotibileissä 3-6 tytön ja reilu 10 pojan kanssa (pitkä matikka, kemia ja fysikka koko luokka, siksi tyttöjä oli alle kolmasosa. En koskaan syönyt kuormasta, vaikka ihastumisia oli puolin ja toisin.

      Opiskeluaikana oli ihastumisia, lähinnä niin päin, että olin se kohde, mutta ei en johtaneet kuin johonkin bilepussailuun. En syönyt kuormasta. Reilu 20v myöhemmin kävi super nolo tilanne kun hain paikkaa valtion tutkinuslaitoksesta ja palkkaava esimies kysyi soittessaan, että me kyllä tunnetaan… ja itsellä ei siinä kohtaa leikannut yhtään kuka se toinen on äänen ja nimen perusteella… No seuraavana päivänä välähti, se oli poika jonka kanssa oli pussaillut ihan kunnolla ainejärjestön saunaillassa, ennen kuin sanoin, että nyt kyllä pitää lähteä kotiin enkä aio lähteä kenenkään mukaan. Silloin muista syistä lisää kuullessani sanoin, että vedän hakemuksen pois.

      Vähän vanhempana lähdin kyllä luvattoman usein jatkoille nuoren miehen kanssa, mutta painotin etten aio harrastaa seksiä ja myös pidin sen ja lähden vain, jos se on ok. Vain yhden kerran linja repesi ja siitä tulikin ensimmäinen nuoruuden pitkäaikainen parisuhde 4.5v. Enää en lähtisi jatkoille, silloin kuvittelin sinisilmäisesti, että miehet lähtee hyvillä mielin nukkumaan lähekkäin ja pussailu riittää. Joo… yhden miehen tönäisin ihan kunnolla sängystä voimalla alas kun kävi niin kierroksilla ja kädet kävi kiinni kiellosta huolimatta. Kauhea kolaus ja lattialle se jäi nukkumaan, Onneksi ei käynyt mitään… Ekan pitkän suhteen jälkeen (loppui ehkä noin 26v) en enää ollut sinisilmäinen nuori. 😆Ekan yhden yönjutun koin vasta 27-28v, enkä senkään jälkeen ole niitä kovin paljon kerännyt.

    • Anonyymi

      Nuorena miehet joi viinaa ja saivat aina jonkun nätin naisen mukaansa baarista. Viinaa juomalla on aina tavattu naisia baarissa.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Saatonpa ollakkin,viinamies opetti juopottelemaan✌😝💩

      • Anonyymi

        Minä kilttinä ja kunnollisena naisenalkuna lantrasin kokiksella omenaviiniä kun toinen veti kossua ja viskiä😄. 💩


    • Anonyymi

      mitä viisaampi sitä nuorenpana .. kuolee tyhmät elvät pitkään tyhminä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe