Lauantain KasariVisa - Vähän väliä joku 80-painotteinen visa framilla...

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009960043.html

Mahtaa olla joku 40+ visatiimi IS:llä, muuten ei tulisi solkenaan 70- ja 80-lukuaiheisia visoja jatkuvasti. Vai ovatkohan ulkoistaneet visojen kehittelyn johonkin vanhainkotiin 🤔


Ihana, kultainen 80-luku! Muistat siitä lähes kaiken! (Ysäristä en sitten puoliakaan...)
Vastasit oikein 11/12 kysymykseen

22

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytin molemmat vihjeet. Varsinkin se Nykäsen Matti-kysymys meinasi heittää pelin täysin hunningolle. Matkapuhelin kysymys oli myös haastava. Selvisin kuitenkin kunnialla. Tällä kertaa en sählännyt, kuten tavallisesti, vaan maltoin suhtautua tähän vakavaan visan asiaan kuuluvalla arvokkuudella ja rauhallisuudella. Kyllä kannatti. 😄

      "Kasari taisi olla sinulle kulta-aikaa, hienosti tiedetty!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Mahtava tulos!

        Mä en saanut Nykäs-Masa -kysymystä, matkapuhelinkyssärin sain.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18115604j

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Herttinen, 9/12 vaikka päivääkään en ole 80-luvulla elänyt. :D

      • Hieno tulos!

        Ei kai se sitä ajassa elämistä edellytäkään, siksihän meillä on historiantutkimusta 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Ei kai se sitä ajassa elämistä edellytäkään, siksihän meillä on historiantutkimusta 😂

        Tottahan se :D


    • 7 oikein. Itse olen syntynyt 80-luvulla, mutta vasta ihan loppuvuosikymmenestä. Niin en ihan ehtinyt elää lapsuuttani silloin kun nuo asiat olivat trendikkäimmillään.

      • Hieno tulos!

        Perimätieto valuu aina seuraaville sukupolville, niin osa merkityksellisistä asioista opitaan varttuneempia kuuntelemalla. Ja myös iso osa merkityksettömistä asioista 😁


    • 11
      En minä Nykäsen mitalleja muista.

      • Loistava tulos!

        Juu, kyllä se niitä ehti kahmia, jokaista tarttekaan muistaa.


    • Anonyymi

      jotenkin huvittaa juttu, kyaymya johon oikeaa vastausta olemassakaan.... entä sitten vastaus johon ei ole kysymysä olemassaqkaan?

      Vastavuoroinen vastaus-kysymys

    • 10/12 tuli! Matti Nykäsen mitalit oli hakusessa, mutta se mikä nolottaa oli etten muistanut Lennonkin ampumiskaupunkia. Toisaalta olin silloin yksitoista, hän oli enemmän vanhempieni idoli tuohon aikaan.🤔

      • Loistava tulos!

        Mulla meni kanssa hiukan sormi suuhun Lennonin kuolinpaikan kanssa. Lopulta päätin luottaa mielikuvaan ja kas, sehän osui!


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Mulla meni kanssa hiukan sormi suuhun Lennonin kuolinpaikan kanssa. Lopulta päätin luottaa mielikuvaan ja kas, sehän osui!

        Lähellä oli mullakin, mutta aina jos arvata pitää kahdesta, niin väärinhän se menee 😏


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Lähellä oli mullakin, mutta aina jos arvata pitää kahdesta, niin väärinhän se menee 😏

        Niin mullakin yleensä, tänään vaan sattui olemaan niin vahva mielikuva, että vahingossa valitsinkin oikein 😁


    • Tulos 10/12

      • Loistava tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos Rande =)


    • Ihana, kultainen 80-luku! Muistat siitä lähes kaiken!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      Kuka tietää jotain Helsingin metroasemia..? 😅

      • Hieno tulos!

        Siis kaikkihan ne tietää, da? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Siis kaikkihan ne tietää, da? 🤣

        HA...! 🙄


      • Xena-183 kirjoitti:

        HA...! 🙄

        Muuten, vastasin minäkin väärin siihen kysymykseen 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe