Kiristääkö vanne päätä?
Kuukautiskivut?
Darra?
Miehen vaihdevuodet?
Puute naisesta?
Mitkä näistä?
Miksi uskovaiset raivoavat täällä?
63
506
Vastaukset
- Anonyymi
Perisuomalainen hulluus.
- Anonyymi
Netissä evankeloijuonti
- Anonyymi
Juutalaisten oppejapas.
- Anonyymi
Ei täällä ole yhtä ainoaa uskovaista. On vain ateistitrolleja, jotka tekeytyvät uskovaisiksi.
Täällä tosiaan on muutamia uskovaisia, jotka false flaggaavat ja väittävät olevansa ateisteja. Tai sitten heitä nolottaa oma uskonsa niin paljon, että haluaisivat oikeasti olla, mutta eivät pääse eroon kuupassa mellastavasta Jumalasta. Jumalavaltakuntablogisti on yksi tällainen, aikanaan kirjoitti useilla nikeillä mm. G4G, Trohättan sun muut. Varma_Tieto on toinen uskovainen, joka väittää olevansa ateisti. Sitten on pari muuta anonyymiä mielenterveysongelmaista, joilla on ihan oikeasti skitsofrenia. Siitä ilmeisesti johtuu tuo persoonaa repivä teisti-ateisti vääntö.
- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
Täällä tosiaan on muutamia uskovaisia, jotka false flaggaavat ja väittävät olevansa ateisteja. Tai sitten heitä nolottaa oma uskonsa niin paljon, että haluaisivat oikeasti olla, mutta eivät pääse eroon kuupassa mellastavasta Jumalasta. Jumalavaltakuntablogisti on yksi tällainen, aikanaan kirjoitti useilla nikeillä mm. G4G, Trohättan sun muut. Varma_Tieto on toinen uskovainen, joka väittää olevansa ateisti. Sitten on pari muuta anonyymiä mielenterveysongelmaista, joilla on ihan oikeasti skitsofrenia. Siitä ilmeisesti johtuu tuo persoonaa repivä teisti-ateisti vääntö.
Haluaisin olla uskovainen mutta en vielä tiedä mihin uskoa. Nuorena uskoin kommunismiin mutta kommunismi oli suuri pettymys. Nyt olen uskonnoton. Olen suorittanut katolilaiseen uskoon liittyvän tutustumiskurssin. Kirkon jäseneksi pääsen vasta kun uskon Jumalaan.
Varma Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla uskovainen mutta en vielä tiedä mihin uskoa. Nuorena uskoin kommunismiin mutta kommunismi oli suuri pettymys. Nyt olen uskonnoton. Olen suorittanut katolilaiseen uskoon liittyvän tutustumiskurssin. Kirkon jäseneksi pääsen vasta kun uskon Jumalaan.
Varma TietoJoo joo ja kossuviski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma TietoUskovaisia ovat vain Jehovan Todistajat.
Katolilaiset on pelle porukkaa...tekevät Mariasta suuremman kuin Jeesuksesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisia ovat vain Jehovan Todistajat.
Katolilaiset on pelle porukkaa...tekevät Mariasta suuremman kuin JeesuksestaHarhaoppia!
- Anonyymi
Minua vaivaa Jumalan puute. Haluaisin niin Jumalan olevan, mutta kun hän ei vaan ole. Miten saisimme Jumalan olevaiseksi?
- Anonyymi
Toi on totta.
Se onkin sitkeä myös. - Anonyymi
Jumala on vain tunne minulle. Etsin tällä hetkellä Jumalaa katolilaisuudesta. En ole vielä löytänyt. Minua luullaan uskovaiseksi joka on merkki että olen oikealla tiellä. Katolilaisuus on kestänyt yli kaksituhatta vuotta. Monet muut uskonnot ovat kadonneet.
Varma Tieto - Anonyymi
Jos uskot hänen olevan, niin sitten hän on sinulle ja muille uskovaisille, vaikka todellisuudessa ei olisi. Näin helppoa se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on vain tunne minulle. Etsin tällä hetkellä Jumalaa katolilaisuudesta. En ole vielä löytänyt. Minua luullaan uskovaiseksi joka on merkki että olen oikealla tiellä. Katolilaisuus on kestänyt yli kaksituhatta vuotta. Monet muut uskonnot ovat kadonneet.
Varma TietoPotenssisi on kadonnut toinen jalka haudassasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma TietoKatolilaisuus uskoo kolminaisuuteen, jota ei ole Raamatussa yhdelläkään sivulla, siihen eivät siis uskoneet yksikään Raamatun kirjoittaja
Mätänevän taikauskon hajuhaitat?
- Anonyymi
Sitä on Jumaluskon puute. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on Jumaluskon puute. 😁
Oma vikasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vikasi!
Puute uskonnosta on vika.
- Anonyymi
Lähetyskäsky velvoittaa ojentamaan voimalla!
- Anonyymi
Helvetillä uhkailun voimalla ja vastikkeeksi lupaus paratiisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetillä uhkailun voimalla ja vastikkeeksi lupaus paratiisista.
Lahkot pelottelee helvetillä, ei kunnon kristityt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot pelottelee helvetillä, ei kunnon kristityt!
Oletteko uudistuneet ja koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko uudistuneet ja koska?
Uudistuneet??????
Kristinusko on ollut sama 2000 v ajan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudistuneet??????
Kristinusko on ollut sama 2000 v ajan!Harhaoppia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaoppia!
Totisesti.
Mutta inkvisitio ei kyennyt polttamaan kaikkia ketettiläisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti.
Mutta inkvisitio ei kyennyt polttamaan kaikkia ketettiläisiä.Kerettiläisiä.
- Anonyymi
No onhan ne ateistit jo varmaan huomanneet että tämä palsta on hyvä evankelioimiskanava; yksi tapa kertoa
Hyvää Uutista Jeesuksesta.
Jeesushan sanoi: "Menkää kaikkeen maailmaan..."
Eräs ortodoksipappi sanoi:
- Minun on tehtävä parannusta.
- Pelasin pingistä erään nuorukaisen kanssa.
- Pelin jälkeen tämä nuorukainen totesi:
"Olipa siinä pappi. Voitti minut pingis-pelissä, mutta ei kertonut mitään Jeesuksesta!"- Anonyymi
Siitä ei olisi ollut mitään hyötyä, ohjata lahkooppiin mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei olisi ollut mitään hyötyä, ohjata lahkooppiin mukaan!
Katolilaisuus on emokirkko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolilaisuus on emokirkko.
Harhaoppia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaoppia!
Alkuseurakunnissa kyllä.
- Anonyymi
Lottorivi arvotaan Sunnuntaisin, ota omasi, esim 4,5 miljoonaa verotonta tuloo.
- Anonyymi
Uskovaisia ovat vain Jehovan Todistajat. et on pelle porukkaa...tekevät suuremman Jeesuksesta suuremman kuin oli
- Anonyymi
Nää kaman käyttäjät on joka paikassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kaman käyttäjät on joka paikassa!
Pyhät ehtoolliset nautintoaineet, pseudonyymi nimiltään Jeesuksen uhriveri ja uhriliha.
- Anonyymi
Palstalla on pääosin työttömiä ja eläkeläisiä. Ei vaivaa kovasti muu kuin yksinäisyys ja maailman uutiset. Ne aiheuttavat masennusta. Kun vastineeksi on töitä ja puuhastelua se auttaa kovasti. Joillakin tänne kirjoittelu helpottaa. Jos pysyy asialinjalla. Tuntuu että ihmiset ovat ahdistuneita ketkä soittavat poskeaan. Mitä sanoo lääkäri. Ei se auta masennukseen. Reiluhenkisyys tuo rakennus aineita ja on hyväksi. Parantaa. Kuten hyvä huumori. Nyt alkaa kaamosaika ja lupasin etävaimolle loman lämpimässä. Sekin on hyväksi. Joka päivä on armo uus on myös lyhyestä virsi kaunis. Liika uskovainen mölö ei tee hyvää. Ylimielisyys tappaa kaiken kauniin. Joulun alkua kaikille tasapuolisesti. Black Friday viikoilla saa joululahjat edullisesti.
- Anonyymi
Jeesus ei pidä kaupallisesta mammonalla osto hyvästä mielestä.
Pitäisi keskittyä hänen syntymäpäiväänsä joka luotiin muutama satavuotta syntymänsä jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei pidä kaupallisesta mammonalla osto hyvästä mielestä.
Pitäisi keskittyä hänen syntymäpäiväänsä joka luotiin muutama satavuotta syntymänsä jälkeen.Soopaa
Jeesus ei käskenyt viettämään hänen pv - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa
Jeesus ei käskenyt viettämään hänen pvVäitinkö sillai Persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitinkö sillai Persu?
Lääkitys pielessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys pielessä!
Tule uskoon 🙏
- Anonyymi
Eikö teistien asioista voisi kysyä heidän omilla palstoillaan?
- Anonyymi
Haloo, kuuleeko maa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, kuuleeko maa?
Huom , yö kuulee!
- Anonyymi
Kaikki , yhdistettynä diagnoosina
- Anonyymi
Uskovaisia ketuttaa kun tavalliset rehelliset suomalaiset eivät ota heidän valheitaan todesta.
Uskovaiselle kyse on siitä että vielä enemmän kuin uskon puute jumalaan häntä ketuttaa se ettei häntä uskota.- Anonyymi
Kuules aasi, mistä ihmissuku sai alkunsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalainen Aatami 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalainen Aatami 🥴
Ja Eevasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun asiani korjata sitä missä peruskoulu jo sinunlaisen puhuvan aasin kanssa epäonnistui.
Jos asia oikeasti kiinnostaa niin kysy Googlelta. En tosin usko sinun ymmärtävän vastausta mutta voithan silti kokeilla sitä. Ihmeitähän kuulemma tapahtuu tämän tästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun asiani korjata sitä missä peruskoulu jo sinunlaisen puhuvan aasin kanssa epäonnistui.
Jos asia oikeasti kiinnostaa niin kysy Googlelta. En tosin usko sinun ymmärtävän vastausta mutta voithan silti kokeilla sitä. Ihmeitähän kuulemma tapahtuu tämän tästä.Puhuva aasi on tosi kertomus, Jumalalle on kaikki mahdollista.
Mikä on ateistille mahdollista, lonkeron korkkaaminen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuva aasi on tosi kertomus, Jumalalle on kaikki mahdollista.
Mikä on ateistille mahdollista, lonkeron korkkaaminen!Jeesuksen lihasta nam nam ja ihanasta hänen verestäkin osattomiksi pirun omat jäävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuva aasi on tosi kertomus, Jumalalle on kaikki mahdollista.
Mikä on ateistille mahdollista, lonkeron korkkaaminen!Golfaava, Putin ja stubb lopein 3, maailmansodan.
- Anonyymi
Uskovaiset ovat ripustaneet elämänsä uskon varaan, mutta eivät mitenkään pysty perustelemaan uskomustaan ja sellainen ahdistaa. Kun mitään argumentteja ei ole, niin hätäpäissään he tiuskivat ateisteille.
- Anonyymi
Ristiriita on valtava, kun on tarve uskoa, mutta koko ajan törmää todisteisiin sen puolesta, että usko on huuhaata. Kun vasta-argumentteja ei voi torpata, arvostellaan niiden esittäjiä.
- Anonyymi
En tiedä onko niillä hätä.
Vitutus on parempi laatu sana. - Anonyymi
Raamatusta löytyy perusteluja 1300 sivua!
- Anonyymi
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
- Anonyymi
Ei kun se pää on niin täynnä jeesusta että järki ei enää kulje.
- Anonyymi
Ovat pikkuhiljaa tajunneet olleensa sekaisin uskoneet harhoihin ja haamuihin.
- Anonyymi
Jussi Halla-ahoon?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390