Kadutko syntymääsi?

Kadutko syntymääsi?

22

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se olisi mahdollista ?
      Voiko sellaista katua minkä tapahtumisesta
      et ole itse vastuussa ?
      Mielestäni ei.
      Tietysti useimmilla on toisinaan hetkiä :
      "tulipahan taas mokattua v11tu että ottaa päähän".
      Onhan tietysti olemassa ihmisiä ketkä ovat suisidaalisia
      eikä elämässä ole siis mitään järkeä, tai vai onko ?

      Itse Evoluutio Tietoisena elän ja tulen elämään vain yhden elämän.
      Pysyn siis maan pinnalla ja kuoltuani sen alla.

      • Anonyymi

        Vastasit kuten minäkin ajattelin - hullu kysymys.


    • "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun." (Ps. 51:7)

      • "Mutta sinä tahdot sisimpääni totuuden – ilmoita siis minulle viisautesi!" (Ps.51:8)

        Ilmeisesti viisaus ei periydy vaan sen etsiminen antaa sisältöä elämälle.


      • inti kirjoitti:

        "Mutta sinä tahdot sisimpääni totuuden – ilmoita siis minulle viisautesi!" (Ps.51:8)

        Ilmeisesti viisaus ei periydy vaan sen etsiminen antaa sisältöä elämälle.

        Jos viisaudesta voin sanoa jotain, niin Kansanlähetyksen Miikka Niiranen, Apologialinjan linjavastaava, vaikuttaa hyvin viisaalta ihmiseltä. Alankin jatkossa perehtymään Kansanlähetykseen tarkemmin.


      • Anonyymi

        Raamattu on fiktiivistinen tarinoiden kooste, eikä Jumalaa, syntiä tai helvettiäkään ole oikeasti olemassa, joten voit rauhoittua ja keskittyä ainokaisen elämäsi jokaiseen hetkeen kuin se olisi viimeinen ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on fiktiivistinen tarinoiden kooste, eikä Jumalaa, syntiä tai helvettiäkään ole oikeasti olemassa, joten voit rauhoittua ja keskittyä ainokaisen elämäsi jokaiseen hetkeen kuin se olisi viimeinen ; )

        Haukotus... Jopa sinustakin näyttäisi olevan aivan ilmeisen realistisia kuvauksia Raamatussa...

        "Kelvoton ihminen, väärä mies on se, joka kulkee suu täynnä vilppiä, silmää iskee, jaloillaan merkkiä antaa, sormillansa viittoo, kavaluus mielessä, pahaa aina hankitsee, riitoja rakentaa. Sentähden hänen turmionsa tulee yhtäkkiä, tuokiossa hänet rusennetaan, eikä apua ole."
        (Sananl. 6:12-15)

        "...jonka tiet ovat väärät, se joutuu ilmi. Joka silmää iskee, saa aikaan tuskaa, ja hulluhuulinen kukistuu. Vanhurskaan suu on elämän lähde, mutta jumalattomien suu kätkee väkivaltaa."
        (Sananl. 10:9-11)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haukotus... Jopa sinustakin näyttäisi olevan aivan ilmeisen realistisia kuvauksia Raamatussa...

        "Kelvoton ihminen, väärä mies on se, joka kulkee suu täynnä vilppiä, silmää iskee, jaloillaan merkkiä antaa, sormillansa viittoo, kavaluus mielessä, pahaa aina hankitsee, riitoja rakentaa. Sentähden hänen turmionsa tulee yhtäkkiä, tuokiossa hänet rusennetaan, eikä apua ole."
        (Sananl. 6:12-15)

        "...jonka tiet ovat väärät, se joutuu ilmi. Joka silmää iskee, saa aikaan tuskaa, ja hulluhuulinen kukistuu. Vanhurskaan suu on elämän lähde, mutta jumalattomien suu kätkee väkivaltaa."
        (Sananl. 10:9-11)

        "Anonyymi
        2023-11-20 08:36:57
        Haukotus... Jopa sinustakin näyttäisi olevan aivan ilmeisen realistisia kuvauksia Raamatussa...-----"

        Mitkään kirjoitukset
        missä ihmisiä tuomitaan kansalliseepos raamatun mukaan.
        Eivät pidä paikkaansa.
        Koska te "uskovaiset" ihmiset saatte AINA kaikki syntinne anteeksi.
        Toisaalta ikuinen elämä taivaassa missä miljardi vuotta
        on vasta lähtölaukaus niin ketä se oikeasti kiinnostaa huh huh.

        Mikäli se kuolemaapelkäävien paratiisi olisi olemassa niin onhan se loogista
        että siellä alkaisi ennen pitkää kapina.
        Kapina kuoleman puolesta.
        Aikansa kutakin.


      • Pääasia, että elää siivosti, eikä ole itsekäs.

        En kadu syntymääni.


    • Anonyymi

      70-luvulla suututti, että minut oli jotenkin tehty ja pakotettu asumaan vanhempieni luona, jotka tarjosivat väkivaltaa kaikissa muodoissaan, usein uskovaisuuteensa nojaten.

      • Anonyymi

        No nyt sitten kuitenkin itse voit öyhöttää tuota suuttumustasi ja väkivaltaisten huuliesi hedelmää vapaasti ja laajasti ihan kaikkia uskovaisuuteen suuntautuneita kohtaan täällä sittemmin keksityssä internetissä.


    • Jos minä en saa olla ihmiskunnan historian suurin nero ja ylivertaisin merkkimies, niin minä tapan itseni. Ei elämä ole elämisen arvoista, ellen saa olla parempi kuin kaikki muut yhteensä. Minun pitää saada olla jumala, muuten tapan itseni. Vastaus on siis kyllä, kadun syntymääni, koska en syntynyt jumalaksi.

      • Ja jos minusta eräänä päivänä tulisi jumala, niin siitäkään en voisi iloita hyvällä omallatunnolla, koska viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa. Kadun sitä, että viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Ja jos minusta eräänä päivänä tulisi jumala, niin siitäkään en voisi iloita hyvällä omallatunnolla, koska viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa. Kadun sitä, että viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa.

        Tosin Jumala tietää, ettei kuolemaa ole.


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Ja jos minusta eräänä päivänä tulisi jumala, niin siitäkään en voisi iloita hyvällä omallatunnolla, koska viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa. Kadun sitä, että viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa.

        Itse asiassa mormonit taitavat opettaa, että ihmisistä tulee jumalia. Huikea näköala. Ehkä on sen arvoista, että joutuu kärsimään jonkin aikaa.


      • inti kirjoitti:

        Itse asiassa mormonit taitavat opettaa, että ihmisistä tulee jumalia. Huikea näköala. Ehkä on sen arvoista, että joutuu kärsimään jonkin aikaa.

        Kerran keskustelin ortodoksisuudesta erään luterilaisen kanssa, ja hän sanoi suorastaan vihaisesti, että hän ei rupea jumaloitumaan.


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Kerran keskustelin ortodoksisuudesta erään luterilaisen kanssa, ja hän sanoi suorastaan vihaisesti, että hän ei rupea jumaloitumaan.

        Ortodoksisen kirkon sivuilta: "Ihmisluonnon jumalallistuminen on osa tätä maailmankaikkeuden pyhittymistä ja siihen pyritään mm. askeettisen elämäntavan avulla. "

        Askeettinen elämäntapa ei taida olla suosiossa luterilaisessa kirkossa. Jossain Intiassa pyritään luopumaan ihan kaikesta ja lopullinen päämäärä on egon täydellinen katoaminen jolloin vaivutaan nirvanaan. Harva länsimaalainen tähän pystyy.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Ja jos minusta eräänä päivänä tulisi jumala, niin siitäkään en voisi iloita hyvällä omallatunnolla, koska viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa. Kadun sitä, että viisivuotias tyttö räjäytetään kappaleiksi Gazassa.

        Tuo gazalainen 5- vuotias tyttö tulisi ehkä muuttamaan Ruotsiin vanhempana ja surmaamaan siellä koko kauppakeskuksen verran ihmisiä konepistoolillaan ja räjähteillään, jos olisi jäänyt henkiin. Vain Jumala tietää tämän varmasti.


    • Anonyymi

      Olisiko katumuslistaan lisättävä nekin n 10000 aborttivauvaa, miten olisi #

    • Anonyymi

      Tunsin että minun oli pakko tulla. Nyt olen lähellä kahdeksaa kymppiä ja monta asiaa olisi pitänyt jättää tekemättä ja monta asiaa olisi pitänyt tehdä. Pitää sitten jälleen syntyä hieman viisaampana tulevaisuudessa

    • Anonyymi

      En vaan Luterilaisuutta mihin minut vietiin pakolla,lesbojen ja mamujen kirkko ..
      Naiset pappina joka ei sovi. Ämmään en luota..
      Erosin koko paskasta,Kirkko on vain ihmisen ohjausta pelolla.
      Papit huutaa saatanat,että raajojen repimisellä jopa konfirmaatiossa lasten.
      En usko lutkuihin,en voi uskoa kirkkoon mihinkään kun Luterilaisuus vei Krkon uskon mulkut! Mutta uskon ilman heidän verojaan,usko kai on ilmaista ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe