Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa sanoo Kreml ja Peskov.
Kaikki virkamiehet toimivat sääntökirjan mukaan eivätkä ota lahjuksia.
SAANKO NAURAA!
Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa
25
215
Vastaukset
- Anonyymi
There is never anything wrong in Russia, say the Kremlin and Peskov.
All officials operate according to the rulebook and do not take bribes.
Naurattaa - Anonyymi
Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa sanoo Кремль и Песков.
Kaikki virkamiehet toimival sääntökirjan mukaan eivätkä ota lahjuksia.
СААНКО НАУРА!- Anonyymi
Kaikki roistot siellä johtaakin maataan ja pakolla valehtelevat kansalle.
- Anonyymi
Tuo Peskow paskoo suustaan täyttä sontaa. Tämän Puterin juoksupojan sanomisiin ei ole koskaan mitään luottamista, täysin huru-ukko koko äijä. Kaikkia se leipä elättää.
Venäjä on täynnä Vikaa ja vikoja mutta kysymys onko USA on Täydellinen no paska ei
Kaksi maa ovat täydellinen ja täydellisiä tuo maa on Suomi ja Papusaari hhhhhhhhhhhhhhehehaha- Anonyymi
Putin panee hevosia
- Anonyymi
Puutinilla ei ole munaa!
- Anonyymi
Suomi on putinistien vastainen. Ei tarkoita, että oltaisiin venäläisten vastaisia. Rosvojohtoa vastustetaan, mutta ei kansalaisia . Ei pidä sotkea asioita! Paina Peskovin akan poika mielees!
- Anonyymi
Venäjä säästää päivärahoja ja lähettää ryhmiä Suomen rajalle.
Säästyneet rahat menevät sotakassaa.- Anonyymi
Ei teillä reppanoilla ole edes lentopetroolia ja ämmiä haetaan sotimaan , oikea johtaja tajuaisi tilanteen, mutta ei kommari-tyhjäpää jatkaa vaikka kaikki on ohi.
- Anonyymi
Venäjä säästää päivärahoja ja lähettää ryhmiä Suomen rajalle.
Säästyneet rahat menevät sotakassaan!
On ne vaan ketkuja. Lammas vasta viesti älä menee pitkällä ja jos et osaa vasta viesti jatka elä sama kuin strutsi pää on massa
- Anonyymi
Venäläiset lampaat määkivät laumassa eivätkä kritisoi johtajaansa. Putinistit ovat 🐑🐑🐑🐑🐑
Sina kirjoitta hoono soomi. Ollako sina Venäjältä? Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset lampaat määkivät laumassa eivätkä kritisoi johtajaansa. Putinistit ovat 🐑🐑🐑🐑🐑
Sina kirjoitta hoono soomi. Ollako sina Venäjältä?Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
Venäläiset he ovat putin lampaat
Sinä et olet lampaat maksat joka päivä enemmän rahaa ruoka.Benz..Sähkö .Asunto- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
Venäläiset he ovat putin lampaat
Sinä et olet lampaat maksat joka päivä enemmän rahaa ruoka.Benz..Sähkö .AsuntoKulla sina olla Putin lammas 🐑 Venäjältä.
Venäjällä on miljoonia köyhiä, hiv, alkoholismia ja huumeita. Sina tykkä Venäjä lammas 😉
Venäjä yli 100 mil ihmisiä tottaki lyöty siellä kaikkilaiset
Sinä olet 5 mil sinulle ongelma alkoholi ja huumeita
Tuo sinun rakas USA
Jokainen 27 tuntia yksi nainen raiskata
Jokainen 85 min yksi varas tapahtuu
Fox news 16.6.2023- Anonyymi
Minä olen pohjoismaisen hyvinvointivaltion kannattaja. En Usan enkä Venäjän kuten sinä Putinin 🐑🐑🐑
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen pohjoismaisen hyvinvointivaltion kannattaja. En Usan enkä Venäjän kuten sinä Putinin 🐑🐑🐑
Olen ylpeä sinusta sinulle testi
Venäjä ja putin huono mies ja rikos
Mutta uskotko sanoa että 1000000 ihmisiä myös kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen ylpeä sinusta sinulle testi
Venäjä ja putin huono mies ja rikos
Mutta uskotko sanoa että 1000000 ihmisiä myös kuollut Amerikka sota jälkeen maailmastaOlet oikeassa. Putin on paha mies.
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Putin on paha mies.
Vasta kysymys
10vuotta sitten minä sanoin Putin on dektatuuri sama aika Länsi laittoi Putin punainen mattoAnonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Putin on paha mies.
Pelkuri vasta älä pelkää FBI Amerikalla paljon heillä ei aikaa katsoa suomi 24 hhhhhhhhhh
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Pelkuri vasta älä pelkää FBI Amerikalla paljon heillä ei aikaa katsoa suomi 24 hhhhhhhhhh
Vastaa mihin? Et sinä ole kysynyt mitään Putinin 🐑🐑🐑
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa mihin? Et sinä ole kysynyt mitään Putinin 🐑🐑🐑
Venäjä jaPutin pahaa poliisi maa
Mutta uskotko sanoa että 10000000 ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen
- Anonyymi
"SAANKO NAURAA!"
Saat.
Mutta asiasta toiseen mennäkseni: olemmeko lukeneet uutista että: Suomi–Venäjä-seura antoi kaikille työntekijöilleen potkut.
Kansanedustaja Anna Kontula on tiettävästi jo ehdottanut että seura jatkaisi toimintaansa nimellä Suomi-Hamas ystävyysseura.
Hamasista ja kansanedustaja Kontulasta tulikin mieleen että kansanedustaja Kontulan huhutaan ottaneen yhteyttä Israelin Suomen suurlähetystöön ja ehdottaneen että Israel alkaisi lisätä synnyttäjille antamiinsa äitiyspakkauksiin samanlaisen kaulasuojan kuin mitä jääkiekkoiljat käyttävät.
Tiettävästi Suomi–Venäjä seuran sisältä on tehty ehdotus että seura ei täysin lakkaisi toimintaansa vaan aluksi muuttaisi nimeään, jolloin siitä tulisi Ukraina/Georgia/Tsetsenia-Venäjä ystävyysseuran Suomen osasto. - Anonyymi
Nykyvenäjän johto on ottanut oppinsaraamatun fariseuksilta, joille valehtelu oli luonnollinen olotila.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276