Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa

Anonyymi-ap

Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa sanoo Kreml ja Peskov.
Kaikki virkamiehet toimivat sääntökirjan mukaan eivätkä ota lahjuksia.
SAANKO NAURAA!

25

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      There is never anything wrong in Russia, say the Kremlin and Peskov.
      All officials operate according to the rulebook and do not take bribes.

      Naurattaa

    • Anonyymi

      Venäjässä ei ole koskaan mitään vikaa sanoo Кремль и Песков.
      Kaikki virkamiehet toimival sääntökirjan mukaan eivätkä ota lahjuksia.
      СААНКО НАУРА!

      • Anonyymi

        Kaikki roistot siellä johtaakin maataan ja pakolla valehtelevat kansalle.


    • Anonyymi

      Tuo Peskow paskoo suustaan täyttä sontaa. Tämän Puterin juoksupojan sanomisiin ei ole koskaan mitään luottamista, täysin huru-ukko koko äijä. Kaikkia se leipä elättää.

    • Venäjä on täynnä Vikaa ja vikoja mutta kysymys onko USA on Täydellinen no paska ei
      Kaksi maa ovat täydellinen ja täydellisiä tuo maa on Suomi ja Papusaari hhhhhhhhhhhhhhehehaha

    • Anonyymi

      Putin panee hevosia

    • Anonyymi

      Puutinilla ei ole munaa!

    • Anonyymi

      Suomi on putinistien vastainen. Ei tarkoita, että oltaisiin venäläisten vastaisia. Rosvojohtoa vastustetaan, mutta ei kansalaisia . Ei pidä sotkea asioita! Paina Peskovin akan poika mielees!

    • Anonyymi

      Venäjä säästää päivärahoja ja lähettää ryhmiä Suomen rajalle.
      Säästyneet rahat menevät sotakassaa.

      • Anonyymi

        Ei teillä reppanoilla ole edes lentopetroolia ja ämmiä haetaan sotimaan , oikea johtaja tajuaisi tilanteen, mutta ei kommari-tyhjäpää jatkaa vaikka kaikki on ohi.


    • Anonyymi

      Venäjä säästää päivärahoja ja lähettää ryhmiä Suomen rajalle.
      Säästyneet rahat menevät sotakassaan!
      On ne vaan ketkuja.

    • Lammas vasta viesti älä menee pitkällä ja jos et osaa vasta viesti jatka elä sama kuin strutsi pää on massa

      • Anonyymi

        Venäläiset lampaat määkivät laumassa eivätkä kritisoi johtajaansa. Putinistit ovat 🐑🐑🐑🐑🐑

        Sina kirjoitta hoono soomi. Ollako sina Venäjältä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset lampaat määkivät laumassa eivätkä kritisoi johtajaansa. Putinistit ovat 🐑🐑🐑🐑🐑

        Sina kirjoitta hoono soomi. Ollako sina Venäjältä?

        Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
        Venäläiset he ovat putin lampaat
        Sinä et olet lampaat maksat joka päivä enemmän rahaa ruoka.Benz..Sähkö .Asunto


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Jos olisin Venäjältä kyllä sanoin ja olisin ehkä ylpeä
        Venäläiset he ovat putin lampaat
        Sinä et olet lampaat maksat joka päivä enemmän rahaa ruoka.Benz..Sähkö .Asunto

        Kulla sina olla Putin lammas 🐑 Venäjältä.

        Venäjällä on miljoonia köyhiä, hiv, alkoholismia ja huumeita. Sina tykkä Venäjä lammas 😉


    • Venäjä yli 100 mil ihmisiä tottaki lyöty siellä kaikkilaiset
      Sinä olet 5 mil sinulle ongelma alkoholi ja huumeita
      Tuo sinun rakas USA
      Jokainen 27 tuntia yksi nainen raiskata
      Jokainen 85 min yksi varas tapahtuu
      Fox news 16.6.2023

      • Anonyymi

        Minä olen pohjoismaisen hyvinvointivaltion kannattaja. En Usan enkä Venäjän kuten sinä Putinin 🐑🐑🐑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pohjoismaisen hyvinvointivaltion kannattaja. En Usan enkä Venäjän kuten sinä Putinin 🐑🐑🐑

        Olen ylpeä sinusta sinulle testi
        Venäjä ja putin huono mies ja rikos
        Mutta uskotko sanoa että 1000000 ihmisiä myös kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Olen ylpeä sinusta sinulle testi
        Venäjä ja putin huono mies ja rikos
        Mutta uskotko sanoa että 1000000 ihmisiä myös kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta

        Olet oikeassa. Putin on paha mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Putin on paha mies.

        Vasta kysymys
        10vuotta sitten minä sanoin Putin on dektatuuri sama aika Länsi laittoi Putin punainen matto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Putin on paha mies.

        Pelkuri vasta älä pelkää FBI Amerikalla paljon heillä ei aikaa katsoa suomi 24 hhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Pelkuri vasta älä pelkää FBI Amerikalla paljon heillä ei aikaa katsoa suomi 24 hhhhhhhhhh

        Vastaa mihin? Et sinä ole kysynyt mitään Putinin 🐑🐑🐑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa mihin? Et sinä ole kysynyt mitään Putinin 🐑🐑🐑

        Venäjä jaPutin pahaa poliisi maa
        Mutta uskotko sanoa että 10000000 ihmisiä kuollut Amerikka sota jälkeen


    • Anonyymi

      "SAANKO NAURAA!"

      Saat.

      Mutta asiasta toiseen mennäkseni: olemmeko lukeneet uutista että: Suomi–Venäjä-seura antoi kaikille työntekijöilleen potkut.

      Kansanedustaja Anna Kontula on tiettävästi jo ehdottanut että seura jatkaisi toimintaansa nimellä Suomi-Hamas ystävyysseura.

      Hamasista ja kansanedustaja Kontulasta tulikin mieleen että kansanedustaja Kontulan huhutaan ottaneen yhteyttä Israelin Suomen suurlähetystöön ja ehdottaneen että Israel alkaisi lisätä synnyttäjille antamiinsa äitiyspakkauksiin samanlaisen kaulasuojan kuin mitä jääkiekkoiljat käyttävät.

      Tiettävästi Suomi–Venäjä seuran sisältä on tehty ehdotus että seura ei täysin lakkaisi toimintaansa vaan aluksi muuttaisi nimeään, jolloin siitä tulisi Ukraina/Georgia/Tsetsenia-Venäjä ystävyysseuran Suomen osasto.

    • Anonyymi

      Nykyvenäjän johto on ottanut oppinsaraamatun fariseuksilta, joille valehtelu oli luonnollinen olotila.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3266
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      112
      2420
    3. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      136
      2363
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      180
      2064
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      93
      1936
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1701
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1603
    8. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      134
      1481
    9. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1313
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1260
    Aihe