Sähköautoilijat hirveässä paniikissa

Anonyymi-ap

Heitä on vain 3% autoilijoista mutta heidän paniikkinsa huolestuttaa kaikkia suomalaisia. Ei kai vain autoilu tule olemaan niin kammottavaa kuin miksi sähköautoilu on osoittautunut.

41

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sähkön hinta heittelehtii mutta niin heittelehtii sähköautokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön hinta heittelehtii mutta niin heittelehtii sähköautokin.

        Tosiaan autolla autoillaan mutta sähköautoilla sähköautoillaan. Se onkin yhtä helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan autolla autoillaan mutta sähköautoilla sähköautoillaan. Se onkin yhtä helvettiä.

        Sähkön hinta on juuri nyt realistisella tasolla ja se tarkoittaa, että sähköautolla ajaminen ei ole halvempaa kuin bensa-autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön hinta on juuri nyt realistisella tasolla ja se tarkoittaa, että sähköautolla ajaminen ei ole halvempaa kuin bensa-autolla.

        Mitä yhteyttä on ydinvoimalalla ja sähköautolla? Paniikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön hinta on juuri nyt realistisella tasolla ja se tarkoittaa, että sähköautolla ajaminen ei ole halvempaa kuin bensa-autolla.

        Sähköautoilijat voivat valita milloin he lataavat autoaan. Yöllähän sähkö maksoi alle 12 senttiä/kWh. Ei ole mikään pakko ladata kalleimpaan aikaan, kuten sinä idioottina kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteyttä on ydinvoimalalla ja sähköautolla? Paniikki!

        Mikäs paniikki tässä sähköautoilijalla olisi? Tänäänkin on ollut tunteja jolloin sähkö on ollut paljon halvempaa. Kenenkään ei ole pakko ladata juuri kalleimpina tunteina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs paniikki tässä sähköautoilijalla olisi? Tänäänkin on ollut tunteja jolloin sähkö on ollut paljon halvempaa. Kenenkään ei ole pakko ladata juuri kalleimpina tunteina.

        Sähköautoilijan elämä on sidottu kelloon, jos hän ajaa paikallisajoja. Sähköautoilija elämä on sidottu latausasemiin,, jos hän taivaltaa pitkiä matkoja. Minä en halua sitoa itseäni ja siksi ajan dieselillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoilijat voivat valita milloin he lataavat autoaan. Yöllähän sähkö maksoi alle 12 senttiä/kWh. Ei ole mikään pakko ladata kalleimpaan aikaan, kuten sinä idioottina kuvittelet.

        ” Sähköautoilijat voivat valita milloin he lataavat autoaan. Yöllähän sähkö maksoi alle 12 senttiä/kWh. Ei ole mikään pakko ladata kalleimpaan aikaan, kuten sinä idioottina kuvittelet.”
        Ei se sähkö riitä klo 2 yölläkään vaan on 2mw puute silloinkin harmillista eikö vaan. Itsekkyys on paholaisesta tiesitkö paholaisen perskarva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sähköautoilijat voivat valita milloin he lataavat autoaan. Yöllähän sähkö maksoi alle 12 senttiä/kWh. Ei ole mikään pakko ladata kalleimpaan aikaan, kuten sinä idioottina kuvittelet.”
        Ei se sähkö riitä klo 2 yölläkään vaan on 2mw puute silloinkin harmillista eikö vaan. Itsekkyys on paholaisesta tiesitkö paholaisen perskarva.

        Ei se sähkö mihinkään loppunut. Etkö tiedä, että sähkömarkkinat ovat nykyään kansainvälisiä? Jos Suomi ei tuota riittävästi niin Ruotsi lähettää sähköä Suomeen. Ja toisinaan tilanne on toisin päin. Ja tietenkin Norjastakin tulee toisinaan sähköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkön hinta on juuri nyt realistisella tasolla ja se tarkoittaa, että sähköautolla ajaminen ei ole halvempaa kuin bensa-autolla.

        Ei vaan se on " ilmaista, kun lataantuu kotona nukkuessa".
        No se sähkön hinta. Sehän on "tehty", pörssisähkö= osakkeiden omistajat ja kirsikkana kakun päällä OL3, jota ranskan rapeet rakensi liki 20v. Kaikkihan sen tietää, että siellä on auttamattomasti vanhaa tekniikkaa, joka hajoaa vähintään kerran kuukaudessa ja jos ei itsestään hajoa, avitetaan vähän pakkaskuukausina. Odotellaan nyt, koska seuraava "posaus" tulee. Näistä voisi tehdä Veikkauskin kunnon vedon. Silläkin mfnef niin surkeesti, että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sähkö mihinkään loppunut. Etkö tiedä, että sähkömarkkinat ovat nykyään kansainvälisiä? Jos Suomi ei tuota riittävästi niin Ruotsi lähettää sähköä Suomeen. Ja toisinaan tilanne on toisin päin. Ja tietenkin Norjastakin tulee toisinaan sähköä.

        Yksi pieni tuossa "lähetyksessä" on, kyllä ne lähettää, mutta vasta, jos jää "yli". Niille yks ja sama muut. Kummallista on se, että "auto lataantuu", mutta eikö lämmin kämppä kiinnosta? Minusta se on tärkeintä, että ihmiset tarkenee kodeissaan, ei se, että akku on autossa täynnä vai asutko autossa?
        Ihmisten ajatusmaailma tärkeimmästä on mennyt täysin sairaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi pieni tuossa "lähetyksessä" on, kyllä ne lähettää, mutta vasta, jos jää "yli". Niille yks ja sama muut. Kummallista on se, että "auto lataantuu", mutta eikö lämmin kämppä kiinnosta? Minusta se on tärkeintä, että ihmiset tarkenee kodeissaan, ei se, että akku on autossa täynnä vai asutko autossa?
        Ihmisten ajatusmaailma tärkeimmästä on mennyt täysin sairaaksi.

        Sähköautojen lataamiseen käytetty sähkö on korkeintaan promillen luokkaa. Eikä sähköstä ollut missään vaiheessa oikeasti pulaa.

        Ja katsopa sähkömarkkinoita tarkemmin. Ei ole enää olemassa mitään maiden omia sähkömarkkinoita vaan sähkö liikkuu joka hetki maiden yli. Suomikin lähettää koko ajan sähköä Viroon. Nytkin Suomi lähettää Viroon 1014 MW sähköä, vaikka Suomi saa Ruotsista sähköä samaan aikaan. Pohjoismaat ja Viro ovat yhdessä yksi ainoa markkina ja sähkö siirtyy alueella kuin kyseessä olisi yksi maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi pieni tuossa "lähetyksessä" on, kyllä ne lähettää, mutta vasta, jos jää "yli". Niille yks ja sama muut. Kummallista on se, että "auto lataantuu", mutta eikö lämmin kämppä kiinnosta? Minusta se on tärkeintä, että ihmiset tarkenee kodeissaan, ei se, että akku on autossa täynnä vai asutko autossa?
        Ihmisten ajatusmaailma tärkeimmästä on mennyt täysin sairaaksi.

        Ja muuten, yksi Suomen suurimmista sähkön käyttäjistä on Nesteen öljynjalostamo. Bensankin valmistamiseen tarvitaan paljon sähköä.


    • Anonyymi

      Sähköautoilijat on outoa porukkaa iso osa,liki itkuksi muuttuu ellei ole samaa mieltä. Alkaa hirveä kiemurtelu väittely painostaminen kaikenmaailman verukkeita tekosyitä mielenjohdatus metodeita aivopesu halveksunta törkeästi vailla mitään suodatinta ilmeilyllä kun sanot että tykkään ajaa tällä dieselillä ja pidän dieselin rauhallisesta R6 äänestä turbon antaessa oman positiivisen äänimaailmansa 4x4 vedosta ja painaahan tämäkin suurimman teslan kanssa samoja tonneja enkä häviä edes huippuväännössä enkä oikeissa hevosvoimissa mutta ei tämä kiihdy 0-100kmh 3,235784 sekunnissa joka ei nyt ole ollut minulle yleisessä liikenteessä oikein koskaan korkealle arvostettu asia. Ei vaan kun tulee se uuden tekniikan akku subaru solterraan voin kyllä vakavasti harkita patteriautoa toisen auton tilalle. Harvassa on suvaitsevat sähköautoilijat ja me on usein vanhoilla patteriautoilla ajavia jalat maassa tyyppejä ja omistavat ihan kokonaan sen vanhan autonsa eli lienevät tyhmiä silloin sillä usein nämä kummalliset rasistisia piirteitä omaavat eivät omista edes sitä älykännykkäänsä vaan kaikki on rahoituksella. Kuulun tähän tyhmien seuraan sillä omistan aina autoni olkoon se kuinka halpa tahansa.

      • Anonyymi

        Miksi asia vaivaa sinua?


      • Anonyymi

        Häviät sekä väännössä, että tehossa.
        Polttomoottorin suurin vääntö ja suurin teho, ovat aina vain yhdellä kierrosalueella ( kumpikin omillaan) ja kaikilla muilla kierroksilla se jää selvästi alle.
        Sähkömoottori antaa saman väännön koko kierrosalueella,

        Rasismi on rotusortoa, miten se liittyy aiheeseen?

        Sähköautonkin saa ostaa vaikka käteisellä omaksi, niin minä tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asia vaivaa sinua?

        Näitä vaivaa lähinnä kateus ja siksi pitää itkien vääntää näitä typeriä vollotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häviät sekä väännössä, että tehossa.
        Polttomoottorin suurin vääntö ja suurin teho, ovat aina vain yhdellä kierrosalueella ( kumpikin omillaan) ja kaikilla muilla kierroksilla se jää selvästi alle.
        Sähkömoottori antaa saman väännön koko kierrosalueella,

        Rasismi on rotusortoa, miten se liittyy aiheeseen?

        Sähköautonkin saa ostaa vaikka käteisellä omaksi, niin minä tein.

        "Sähkömoottori antaa saman väännön koko kierrosalueella,"
        Ei pidä paikkaansa. Tutustu sähkömoottorin ominaiskäyrään. Aluksi mennään vakioväännöllä ja ylemmillä kierroksilla vakioteholla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häviät sekä väännössä, että tehossa.
        Polttomoottorin suurin vääntö ja suurin teho, ovat aina vain yhdellä kierrosalueella ( kumpikin omillaan) ja kaikilla muilla kierroksilla se jää selvästi alle.
        Sähkömoottori antaa saman väännön koko kierrosalueella,

        Rasismi on rotusortoa, miten se liittyy aiheeseen?

        Sähköautonkin saa ostaa vaikka käteisellä omaksi, niin minä tein.

        Sähkömoottori ei anna samaa vääntöä kaikilla kierrosnopeuksilla, tai no teoriassa se voisi mutta käytännössä sitä syöttävä elektroniikka rajoittaa veirtaa isommilla kierrosnopeuksilla eli mmyös isommilla jännitteillä. Teho kasvaisi muuten järjettömyyksiin mihin ei elektroniikka ja akku kykenisi.

        Sähkömoottorille on luonteenomaista suuri vääntömomentti pienillä kierroksilla.

        Sähkömoottori parasta antia on se että hyötysuhde on suuri kaikilla tehoannoilla ja kierrosnopeuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sähkömoottori antaa saman väännön koko kierrosalueella,"
        Ei pidä paikkaansa. Tutustu sähkömoottorin ominaiskäyrään. Aluksi mennään vakioväännöllä ja ylemmillä kierroksilla vakioteholla.

        On muuten ollut mukavaa tuo sähkön "normaalivääntö". Ajan hybridillä tällä hetkellä ja kutsun sitä leikillisesti "harjoitussähköautoksi". Nyt kun latausinfrakin on niin odottelen kaikessa rauhassa sähköautojen hinnan laskua. Omassa hybridissäni on vain jotain 64kw sähkötehoa mutta silti liikkuminen on joustavaa ja mukavaa ja kiihtyvyys riittävää vaikka autolla on omamassaa puolitoista tonnia. Juuri siksi, että noin persdynolla mitattuna tuo "normaalivääntö" on aina aika optimaalinen. Nyt kun sähköautojen hinnoista aletaan todella kilpailla ja kiinalaset työntävät teelmiään tänne niin sekä sitikka että VW ovat tulossa järkevästi hinnoitellut sähköauton kanssa markkinoille. Lappiin sillä ei huvittaisi lähteä mutta 99.9 % autoilutarpeistamme hoituisi tällä. Kunhan vielä akkujen ympäristövaikutus saataisiin pienemmäksi. Uusia akkuinnovaatiota toki on tulossa ja polttisten sadan vuoden etumatka lyhenee kovaa vauhtia.


    • Anonyymi

      Sähkökenttä tekee tuhoja mantelitumakkeelle ja aivokurkiaiselle.

    • Anonyymi

      TRÖÖÖÖÖLLLL ! ! TRÖOOOOOLLL ! ! RÖÖÖÖÖLLL ! ! TROLLITEHTAAN IRIOOTTI NARSU SEEKOPÄÄ AJOKORTITON AUTOTON LAITOSHOIDOKKI RYS. . SÄN TROLLITEHTAAN VAAJUUKIN DISSAUSTA. . HUOM ! ! RYS. . SÄN TROLLITEHDAS SÄHKÖAUTO DISSAUKSEN TAKANA. . ÄLÄ KOMMENTOI RYS. . SÄN TROLLAUKSIIN MITÄÄN. . KOSKAAN.

      • Anonyymi

        Olkiluoto antoi vähän esimakua, mitä talvi tulee olemaan. Eli sähkön hinta nousee tolkuttomaksi. Polttoaineiden hinnat jatkavat laskuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkiluoto antoi vähän esimakua, mitä talvi tulee olemaan. Eli sähkön hinta nousee tolkuttomaksi. Polttoaineiden hinnat jatkavat laskuaan.

        Ja tänään taas tulee esimakua mitä sähkö maksaa kun vähänkin tuulee. Kateelliset älykääpiöt huomaa vain korkeat hinnat, mutta ovat hiljaa kun sähkö on vain 2 senttiä/kWh kuten tänään on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänään taas tulee esimakua mitä sähkö maksaa kun vähänkin tuulee. Kateelliset älykääpiöt huomaa vain korkeat hinnat, mutta ovat hiljaa kun sähkö on vain 2 senttiä/kWh kuten tänään on.

        ” Kateelliset älykääpiöt huomaa vain korkeat hinnat” Totta, ja nämäkin vain iltapäivälehtien klikkiotsikoista. Ja näiden tietojen perusteella sitten ollaankin maailman tietäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänään taas tulee esimakua mitä sähkö maksaa kun vähänkin tuulee. Kateelliset älykääpiöt huomaa vain korkeat hinnat, mutta ovat hiljaa kun sähkö on vain 2 senttiä/kWh kuten tänään on.

        Kuten sähkäröijät kiljuu kurkku suorana kesällä, mutta talvipakkasilla on hiljaista. Miksiköhän?
        Tässä joku aika sitten uutisoitiin, että Suomessa on täyssähköautoja noin 75000, tähän ei lasketa hybridejä ja polttomoottoriautoja noin 2,7 miljoonaa. Kannattaisiko pitää pienempää meteliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sähkäröijät kiljuu kurkku suorana kesällä, mutta talvipakkasilla on hiljaista. Miksiköhän?
        Tässä joku aika sitten uutisoitiin, että Suomessa on täyssähköautoja noin 75000, tähän ei lasketa hybridejä ja polttomoottoriautoja noin 2,7 miljoonaa. Kannattaisiko pitää pienempää meteliä?

        Ja Ferrareitakin on vähän, joten entä sitten? Se, että polttomoottoriautoja on enemmän ei merkitse mitään. Tuo määriin keskittyminen kertoo vain siitä miten kateellinen rääkyjä sinä olet.

        Ja ainoa joka täällä kiljuu kuin idiootti olet sinä.

        Ja olet kumman hiljaa kun tänään sähkö maksaa alle 2 senttiä/kWh. Lisäksi monilla sähköautoilijoilla on kiinteähintainen sähkösopimus, mutta sen sinä sopivasti unohdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sähkäröijät kiljuu kurkku suorana kesällä, mutta talvipakkasilla on hiljaista. Miksiköhän?
        Tässä joku aika sitten uutisoitiin, että Suomessa on täyssähköautoja noin 75000, tähän ei lasketa hybridejä ja polttomoottoriautoja noin 2,7 miljoonaa. Kannattaisiko pitää pienempää meteliä?

        Suurin osa noista polttiksista on kuitenkin elinkaarensa loppupäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kateelliset älykääpiöt huomaa vain korkeat hinnat” Totta, ja nämäkin vain iltapäivälehtien klikkiotsikoista. Ja näiden tietojen perusteella sitten ollaankin maailman tietäjiä.

        Pörssisähkö on ollut keskimäärin halpaa, ja öisin on aika ajoin latailtu. Joskus nollahintaan, johon toki tulee siirtomaksuja päälle. Normi kaupunki- ja mökkiajot menee ilman että joka yö olisi tarvetta lataukseen, vaan akku ladataan viikon sinä yönä jolloin sähkö on halpaa.
        Toki jos saman vuorokauden ajaksi sattuu olkivuodon särkyminen, tyyni sää ja välttämötän pakko ajaa Suomen halki niin sittenhän sähkiksellä ajaminen on bensalla ajamista kalliimpaa. Tällaista tilannetta ei ole tullut vastaan vielä. Talvella kun ei oikein tule sitä kesämökkiajoakaan. Lataaminen silloin kun hinta on halpa tarkoittaa myös sitä että ladataan aika ekologisesti: meidän lataukset osuu siihen aikaan kun verkossa on liikaakin sähköä. Lisäkapasiteettia ei siis öisin lataavien sähköautojen takia tarvitse rakennella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörssisähkö on ollut keskimäärin halpaa, ja öisin on aika ajoin latailtu. Joskus nollahintaan, johon toki tulee siirtomaksuja päälle. Normi kaupunki- ja mökkiajot menee ilman että joka yö olisi tarvetta lataukseen, vaan akku ladataan viikon sinä yönä jolloin sähkö on halpaa.
        Toki jos saman vuorokauden ajaksi sattuu olkivuodon särkyminen, tyyni sää ja välttämötän pakko ajaa Suomen halki niin sittenhän sähkiksellä ajaminen on bensalla ajamista kalliimpaa. Tällaista tilannetta ei ole tullut vastaan vielä. Talvella kun ei oikein tule sitä kesämökkiajoakaan. Lataaminen silloin kun hinta on halpa tarkoittaa myös sitä että ladataan aika ekologisesti: meidän lataukset osuu siihen aikaan kun verkossa on liikaakin sähköä. Lisäkapasiteettia ei siis öisin lataavien sähköautojen takia tarvitse rakennella.

        Älyssä ei ole välttämättä mitään vikaa, jos ajaa patteriautolla. Toinen asia on kokonaan, miten patteriautoa käyttää. Pitkän matkan ajoon ei patteriautot ole yksinkertaisesti sopivia. Eikä ne sopiviksi muutu vaikka sähköautoilijat kuinka väittävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyssä ei ole välttämättä mitään vikaa, jos ajaa patteriautolla. Toinen asia on kokonaan, miten patteriautoa käyttää. Pitkän matkan ajoon ei patteriautot ole yksinkertaisesti sopivia. Eikä ne sopiviksi muutu vaikka sähköautoilijat kuinka väittävät.

        Ihmetyttääkin se kuinka sähköauto kateelliset painottavat pelkästään pitkien matkojen ajoa, vaikka niitä ajoja ajaa vain marginaaliryhmä suomalaisista. Keskimääräinen ajosuorite kertoo todellisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörssisähkö on ollut keskimäärin halpaa, ja öisin on aika ajoin latailtu. Joskus nollahintaan, johon toki tulee siirtomaksuja päälle. Normi kaupunki- ja mökkiajot menee ilman että joka yö olisi tarvetta lataukseen, vaan akku ladataan viikon sinä yönä jolloin sähkö on halpaa.
        Toki jos saman vuorokauden ajaksi sattuu olkivuodon särkyminen, tyyni sää ja välttämötän pakko ajaa Suomen halki niin sittenhän sähkiksellä ajaminen on bensalla ajamista kalliimpaa. Tällaista tilannetta ei ole tullut vastaan vielä. Talvella kun ei oikein tule sitä kesämökkiajoakaan. Lataaminen silloin kun hinta on halpa tarkoittaa myös sitä että ladataan aika ekologisesti: meidän lataukset osuu siihen aikaan kun verkossa on liikaakin sähköä. Lisäkapasiteettia ei siis öisin lataavien sähköautojen takia tarvitse rakennella.

        Tänään taas sähkö on lähes ilmaista ja meillä on se hyvä, että sähkötuotannossa on ylitarjontaa normaalissa tilanteessa ja se pitää hinnat alhaalla. Satunnainen ongelma nostaa hintaa päiväksi tai muutamaksi ja se ei vaikuta kokonaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyssä ei ole välttämättä mitään vikaa, jos ajaa patteriautolla. Toinen asia on kokonaan, miten patteriautoa käyttää. Pitkän matkan ajoon ei patteriautot ole yksinkertaisesti sopivia. Eikä ne sopiviksi muutu vaikka sähköautoilijat kuinka väittävät.

        Sähköauton omistaminen ei ole sinänsä rikos. Mutta kyseenalaista on kehua sähköautoa, vaikka hyvin tietää ne suuret ongelmat, mitä sähköautoihin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauton omistaminen ei ole sinänsä rikos. Mutta kyseenalaista on kehua sähköautoa, vaikka hyvin tietää ne suuret ongelmat, mitä sähköautoihin liittyy.

        Ei ole olemassa täydellistä tuotetta ilman ensimmäistäkään huonoa puolea. Tuollaista vaativat vain reaalimaailmasta erkaantuneet hörhöt.

        Sähköauto on selkeä parannus monessa suhteessa polttomoottoriautoihin nähden. Kokonaisuutenakin suositeltavampi.

        Jos jonkun tuotteen pitää olla virheetön että sitä saisi kehua niin onko sinusta ok kehua polttista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa täydellistä tuotetta ilman ensimmäistäkään huonoa puolea. Tuollaista vaativat vain reaalimaailmasta erkaantuneet hörhöt.

        Sähköauto on selkeä parannus monessa suhteessa polttomoottoriautoihin nähden. Kokonaisuutenakin suositeltavampi.

        Jos jonkun tuotteen pitää olla virheetön että sitä saisi kehua niin onko sinusta ok kehua polttista?

        Kehua saa mutta mielellään kehumisen tulisi pitää paikkansa. Polttikset kyllä tunnetaan ja tiedetään, joten harhaluuloja ei sillä puolen ole. Toinen on tilanne sähköautojen kohdalla. Niistä ei ole monella kokemuksia ja kehujen rehellisyyttä on syytä epäillä. Ei voi välttyä ajatukselta, että sähköautoilijat kehuvat ajokkejaan paniikinomaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköauton omistaminen ei ole sinänsä rikos. Mutta kyseenalaista on kehua sähköautoa, vaikka hyvin tietää ne suuret ongelmat, mitä sähköautoihin liittyy.

        Sähköautoon liittyy 2 ongelmaa joihin toivon ratkaisua: akku ja hinta.

        Akkujen ympäristökysymykset ovat ratkaisematta ja niiden hinta nykyteknologialla on kova. Siitä vastoin niiden kesto on yllättänyt. Akkuja on mennyt rikki mutta hyvin vähän ne kuluu jatkuvassakaan käytössä.

        Hinta liittyy paljolti akkujen hintaan mutta hinnoittelussa on paljon marginaalia. Kiinalaiset sähköautot ovat saaneet myös eurooppalaiset sähköautomerkit kilpailemaan hinnalla ja ainakin parilla merkillä on tulossa järkevän hintainen sähkäri markkinoille.

        Se ettei yhdellä latauksella pääse Hangosta Nuorgamiin ei ole ongelma.


    • Anonyymi

      Avaaja, ajattele kuinka paljon meillä on julkisia latauspaikkoja noin pienelle osaa autoilijoita, hihii!

      • Anonyymi

        Se on oikeastaan kaunista, että vähäosaisia viherpiipertäjiä paapotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikeastaan kaunista, että vähäosaisia viherpiipertäjiä paapotaan.

        vähäosaiset ei taida liittyä sähköautoiluun mitenkään ja vihreiden mielestä millään autolla ei ole syytä jonotella ruuhkissa kun julkset on keksitty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe