... on viimeaikoina useastikin esiintynyt kivikasvoisena, hymyttömänä, ylväänä, päättäväisenä ja mahtailevana, siis poikkeavan vastenmielisenä. Mutta armeija uskoo, että juuri nämä ominaisuudet tehoavat niin sodan vastapuoleen kuin maailmaankin.
Lienee selvä, keneltä tämä erehdys on peritty, tietysti aikaisemmilta sortajilta, kun entiset sorretut ovat muuttuneet sortajiksi. Tiedämme kaikki, miten edellisen mahtailevan sortajan kävi. 🌹👀
Israelin armeijan tiedottaja ...
5
184
Vastaukset
Saksalaiset joutuivat sorretun asemaan, kun he hävisivät 1. maailmansodan. Heille asetettiin määräykset sellaisista sotakorvauksista, joita oli täysin mahdotonta maksaa. Samalla kun saksalaiset varustautuivat uuteen sotaan, voimistui myös YLI-IHMISOPPI, jonka mukaan saksalaiset olivat yli-ihmisiä ja kaikkein alimpia ali-ihmisiä olivat juutalaiset ja mustalaiset. Yli-ihmiset kaasuttivat heitä.
Sen ajan sorrettujen jälkeläisistä - mutta vain osasta - syntyi uusi yli-ihmisten luokka, joiden mukaan kaikkein alimpia ali-ihmisiä olivat palestiinalaiset. Sorretuista oli tullut sortajia. Ideologian ja käytänteet he olivat kopioineet edellisiltä sortajilta. 🌹👀- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18121358Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No saattaa se vetää naaman vakavaksi kun tajuaa millä paskareissulla tuleekaan oltua mukana ja se että maailmakin sen alkaa nähdä.
Kun Napoleonin armeija oli täysin lyöty Venäjällä, kerrotaan hänen todenneen: "Paskareissu, mutta tulipahan tehtyä." 🌹👀
- Anonyymi
Onhan tuo vaikea virka . Yrittää keksiä ja nyhjätä tyhjästä pitäviä todisteita sille miksi tapetaan tuhansittain naisia ja lapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035