Päivän raamatun teksti. Etä medän ruumis

Anonyymi-ap

On pyhän hengen temppeli. Usein tupakointia joutunut mietgimään tulin siihen tulokseen että tupaakk on hyvä juttu. Kun käytätte aivojanne tai
Meditoitte kute n nykyään sa notaan niin ymmärrätte.
Toine n tää että uskontojen takia on tapettu paljon ihmisiä aina sanotaan. Yeshua kun häntä oltiin viemässä teloitettavaksi sanoi älkää minua itkekö vaan itkekää lapsianne. Ehmiskunta näytti siinä pahuutensa. LuultavSti . Siksi tässä maailmassa
Kärsitään paljon koska tällainen teko tehtiin onhan karjalassa rakkauden hautrakin. Tutut ovat jotkin sanoneet etteivät ole mitään syntiä tehneet.
Välillä todella ikävää tää elämä.
On ko itäsuomalaisiss isaskarin heimoa täytyy sanoa olen lähes varma siitä. Testämentissa oli ettei koskaan lukekaa se itse tyhmin ehkä jaagobin pojista.oli hän.

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eihän tuo ollut mikään evankelumi vaan se kertoi tupakkasi polttamisesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1038
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 96
      864
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      729
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe