Suomi ei pyydä anteeksi, koska maailma on rasistinen

Anonyymi-ap

Valtio elää yleistä maailman tilaa ja ei ole anteeksi pyytelyjä koko maata hallitsevasta rasismista.

Maailman on rasistinen sielläkin, missä on maahanmuuttajien lähtökoti.
He vihaavat vuorostaan omia maahanmuuttajiaa.

Pasifisti etsii objektiivisia ihmisiä, jotka osaavat antaa painoarvoa rauhalle.

Joskus intialaiset joogit olivat vahvoilla, mutta tänään intialainen nationalismi söi uskottavuutta.

Yksilö on jätetty yksin ilman korkeita auktoriteettejä selvittämään itselleen mitä on oikein ja väärin. Toisaalta hyvä niin, joska peruskoulutukseen on panostettu pitkään ja tänään on aikaa yksilön tietää tarkasti mikä on oikein ja toimia sen mukaan. Shokki johtuu, että kukaan ole vastuussa, joten minun itsen pitää oivaltaa, että vastuu on minulla kun sen oivallan. Pitää tietää mitä tehdä jopa silloin kun muut eivät tee oikein. Sosiaalinen paine on vahva ja herää vasta kun ongelma on ohitse, vaikka jälkiviisaita on muitakin riittämin. Tietää pitäisi ongelman alussa kun on tarvetta. Sekin on älyä.

Kaloissa totuus oli selvä ja sitä kerrottiin julkisesti kirkoissa esimerkiksi. Vesimiehessä totuus on epäselvää, koska aika on nuori. Eletään ensin ongelman ja analysoidaan jälkeenpäin.
Missä kohdin totuus pitäisi ihmiset oikeudenmukaisuuden polulla Vesimiehessä?
Vesimies on outo kaikin puolin, ei voi tietää missä kohdin osuu.
Kaikki on uutta ja yllättävää.
Jotkut eivät kestä edes sitä, että kaikki on uutta ja outoa, joten alkutekijöissä ollaan taas.

3

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjää ei oo rasistinen . Siellä kaikki on samanarvoisia orjii . Myös oligarkit on tai sit ne oppii uuden harrastuksen , ikkunoista lentelyn .

    • Anonyymi

      Vesimiehen alku saa vanhat auktoriteetit näyttäytymään hirviöinä, oikeita kasvojaan.
      Kun usko auktoriteetteihin on mennyt, kaikkien olisi aika miettiä rehellisesti elämän menoa ja yhteiskuntaa ja ihmiskuntaa globaalisesti, mutta myös alkavaa tähtitiedettä.

      Pystyttekö itsenäisyyteen?
      Rehelliseen ja aitoon ajatteluun, ilman pelleilyä ja sotaisuutta.

    • Anonyymi

      Kuulin että pakolaisia saa ruveta vähentämään ampumalla, Hyvä uutinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe