Onko aivan pakko joka helvatin kuukausi imasta ne palvelumaksut just niistä viimesistä roposista että varmasti tulee sitte ylläreitä kassalla tai missä ikinä sattuu oleekkin? Miten ois vaikka sellane 20-50e suojaraja että jos saldo on alle sen, niin ryövätään sitten paremmalla ajalla se summa koska kyseessä saattaa nimenomaan olla ne viikon/kuun viimeiset 😑
Nordea, miksi?
6
560
Vastaukset
- Anonyymi
Tai miten olisi jos opettelisi budjetoimaan taloutensa ja eläisi niin, että on pieni tai miksei vähän isompikin puskurirahasto säästössä.
- Anonyymi
Tuota samaa olen ihmetellyt. Jatkuvasti jotain ongelmia nordean kanssa.
- Anonyymi
Vaihtakaa pankkia . Halvempia ja parempia asioimisessakin henkilökohtaista palvelua .
- Anonyymi
Nyt on pankki vaihdettu S ryhmään, ei kaduta vaihto.
Nordea tilin lopetuksessa tililläni olevia rahoja (onneksi ei paljon) ei annettu käteisenä palvelutiskillä, lahjoittavat hyvätekeväisyyteeen muka!? Tekeehän hyvää varmaan Nordean osakkeen omistajille:):)
Varsinaista asiakaspalvelua??????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on pankki vaihdettu S ryhmään, ei kaduta vaihto.
Nordea tilin lopetuksessa tililläni olevia rahoja (onneksi ei paljon) ei annettu käteisenä palvelutiskillä, lahjoittavat hyvätekeväisyyteeen muka!? Tekeehän hyvää varmaan Nordean osakkeen omistajille:):)
Varsinaista asiakaspalvelua???????s pankki ei maksa osinkoa, nordealta saa paremppat osinkot
- Anonyymi
Se on ihan oikein, että iistä otetaan palvelumaksut. Ostaisit Nordean osaketta just nyt, yhtiö tiedottaa kunnon tuloksesta.
https://www.nordea.com/fi/media/2023-10-19/nordean-tulos-kolmas-neljannes-2023
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929