https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009997681.html
Itse hyppäsin oravanpyörästä pois ja möin asuntoni.
Muutin Iisalmen viereen pienellä paikkakunnalle ja ostin talon joka rakennettu -86, korkea sokkeli ja perus-hyväkuntoineen talo uusilla kodinkoneilla, hinnaksi tuli tarjoukseni jälkeen 40 000euroa. Tuhannen neliön tontti. Palvelut 300m.
Luontoon pääsee omalta tontilta. Asumatonta metsää ties kuinka kauas. Kaupunki 15min ajomatkan päässä, ei minkäänlaisia ruuhkia. Kaikki tarvittava löytyy kun ei vaadi älyttömiä.
Kalastusvesiä joka puolella. Mahtavat harjumaisemat lähettyvillä kansallispuistoineen. Täällä ihan oikeasti sielu ja mieli lepää.
300 000e, no huh
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Espoossakin kalavesiä joka puolella. On valtava meri hyvine hauki-, lahna- ja ahventarjontoineen ja on lisäksi sisävesijärviä useita olemassa. Silti en ole käynyt ainakaan 30 vuoteen edes mato-ongella Espoossa asumisen aikanani.
Montako kertaa itse olet hyödyntänyt niitä mainostamiasi Iisalmen mainioita kalavesiä? Onko sinulla edes venettä, verkkoja tai katiskaa omistuksessasi, että saat helpolla kalaa kotipöytään?- Anonyymi
Joka ikinen viikonloppu sulan veden aikaan, rantaan matkaa 300m. Viimeksi kävin kalastamassa vielä silloin kun siima jo jäätyi.
Yövyn viikonloppuisin kesällä pitkin rantoja ja kalastan. Vapaita Metsähallituksen rantoja idän suunnalla kymmeniä kilometrejä😊
Espoossa kun asuin ja meni kerran Kirkkonummelle kalastamaan niin Johan tuli heti joku veneellä ja haukkui että olen vienyt hänen verkkonsa ja käski poistua vaikka olin ihan luvallisessa paikassa virvelöimässä.
Sama on täällä metsästys. En tänään syksynä törmännyt kehenkään metsästäjään. Aivan sai rauhassa metsästellä valtion mailla. Tämä on paratiisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ikinen viikonloppu sulan veden aikaan, rantaan matkaa 300m. Viimeksi kävin kalastamassa vielä silloin kun siima jo jäätyi.
Yövyn viikonloppuisin kesällä pitkin rantoja ja kalastan. Vapaita Metsähallituksen rantoja idän suunnalla kymmeniä kilometrejä😊
Espoossa kun asuin ja meni kerran Kirkkonummelle kalastamaan niin Johan tuli heti joku veneellä ja haukkui että olen vienyt hänen verkkonsa ja käski poistua vaikka olin ihan luvallisessa paikassa virvelöimässä.
Sama on täällä metsästys. En tänään syksynä törmännyt kehenkään metsästäjään. Aivan sai rauhassa metsästellä valtion mailla. Tämä on paratiisi....lisäys vielä..on vene ja traileri mutta rannoiltakin voi kalastaa ja kahdessa pakastimessa kaloja, haukia, ahvenia, kuhia ja siikoja.
Verkoilla en kalasta ..ainakaan vielä - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18124483b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä nuo Espoon alueen järvet on pieniä, aivan kuten lampia.
- Anonyymi
Oikein teit,kun lähdit matulandiasta hitoille.
- Anonyymi
Espoolaiset tukehtuu matujen tulvaan. Kaikki Iisalmen korkeudelle ja siitä pohjoiseen päässeet selviytyy pidempään. Lopulta savulihan värinen väki kuitenkin rynnii sinnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoolaiset tukehtuu matujen tulvaan. Kaikki Iisalmen korkeudelle ja siitä pohjoiseen päässeet selviytyy pidempään. Lopulta savulihan värinen väki kuitenkin rynnii sinnekin.
Onhan täällä noita päälle kaatuvia tyhjiä torppia, valtio vois ne lunastaa perikunnilta matuille asunnoiksi, sinne vaan pottu-ja porkkanapeltoa lapiolla kääntämään ja pilkkomaan talven polttopuut. Siinä olisi matuille ajankulua.
- Anonyymi
Onneksi täällä niitä vetelehtijöitä ei näy. Jos tänne niitä tuodaan niin eivät ole kauan kun lähtevät etelään suurempiin kaupunkeihin. Täällä liian kylmä matuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217