Kuka väittää ettei todelliset tiedemiehet usko luomiseen

Dr Werner Gitt (s. 1937) sai tohtorintutkinnon arvosanakseen ”summa cum laude” (ts. korkeimmin arvosanoin) Aachenin teknillisestä yliopistosta Saksassa. Hän on kirjoittanut lukuisia tutkimusartikkeleita (monissa niistä on alkuperäisiä tutkimustuloksia) informaatiotieteen, matematiikan ja automaatiotekniikan aloilta.
Dr Gitt toimi vuosien ajan Saksan liittovaltion fysiikan ja teknologian instituutin (PTB) ”ohjaajana ja professorina”* Braunschweigissä.
* Saksan ministeriön myöntämä nimike ”ohjaaja ja professori” saksalaisessa tutkimusinstituutissa edellyttää, että tutkijan tulee olla julkaissut merkittävän määrän alkuperäisiä tutkimusartikkeleita teknillisissä julkaisuissa, ja hänen tulee olla osastopäällikkö osaamisalueellaan, jossa työskentelee useita tutkijoita.
Dr Gitt on myös intohimoinen kristitty apologi ja evankelista, joka on puhunut ja kirjoittanut laajasti Raamattuun ja tieteeseen liittyvistä aiheista. Hän on ollut osallisena monissa artikkeleissa, joita on julkaistu sekä Creation-lehdessä että (teknisemmässä) Journal of Creation -lehdessä.
Dr Gitt tunnetaan erityisesti siitä, kuinka hän selittää hänen oman tieteenalansa – informaatiotieteen – olevan yksi evoluutioteorian kohtalokkaista heikkouksista, koska koodattu informaatio EI VOI syntyä ilman älykkyyttä. Kuitenkin DNA-koodi on tunnetuista informaation muodoista kaikkein hienostunein! Dr Gitt on kirjoittanut tai ollut mukana kirjoittamassa kahta merkittävää kirjaa: ”In the beginning was information” [Alussa oli informaatio, ei julkaistu suomeksi] ja viimeaikainen jatko-osa ”Without Excuse” [Ilman tekosyitä, ei julkaistu suomeksi].
Voit lukea lisää Dr Werner Gittistä näistä linkeistä:
→ Dr Gitt selittää, miksi hän ei usko evoluutioon: https://creation.com/werner-gitt-information-science-in-six
→ Dr Gittin haastattelu: https://creation.com/evolution-it-doesnt-add-up
→ kirja: Without E

https://www.facebook.com/photo/?fbid=823642693098844&set=a.515205960609187

23

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja siltikään sinun uskomasi jumala ei ole luonut yhtään mitään.

      • Oikea ainoa Jumala on luonut kaiken.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Oikea ainoa Jumala on luonut kaiken.

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Kai se on sitten uskottava, että evoluutio on vain kuvittelua, koska Gitt on sentään osastopäällikkö osaamisalueellaan, jossa työskentelee useita tutkijoita ja monissa hänen artikkeleissaan on on jopa ihan alkuperäisiä tutkimustuloksia. Ainakin kahta merkittävää kirjaakin hän on ollut mukana kirjoittamassa. Kiitos Arto, vihdoinkin voimme lopettaa kiistelyn asiasta.

    • Anonyymi

      Kas, päivystävä valehtelijamme on kaivanut jostakin 86-vuotiaan luomiseen uskovan insinöörin, joka on myös intohimoinen kristitty apologi ja evankelista, ja esittelee hänet evoluution asiantuntijana. Kuinka typerä voi ihminen olla...

      • Anonyymi

        Seuraavaksi vaikka joku teoreettisen fysiikan tohtori voisi kertoa mikä kaikki on pielessä aivokirurgiassa.


      • Anonyymi

        Tämä johtuu siitä että uskoville näyttää olevan tärkeämpää se että mikä titteli kaverilla on, kuin se että mitä he tietävät.


      • Insinöörejä on paljon uskovien joukossa.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Insinöörejä on paljon uskovien joukossa.

        Sarjavalehtelijamme on häpeäksi sellaisille uskoville ihmisille, jotka eivät sekoita uskontoa ja tiedettä.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Insinöörejä on paljon uskovien joukossa.

        Ja muitakin oppineita valtava määrä


    • Anonyymi

      Itse ihmettelen, mitn kauan kukaan viitsii tuolle sekopäälle vastailla. Ei se siitä muuksi muutu, mutta eipä sen juttuja kukaan täysipäinen ihminen uskokaan. Arto jatkaa samaa koohotustaan hautaansa asti ja tuskin saa silti ainuttakaan käännynnäistä..

      Tuhlaatte ruutia varikseen.

      • Sano tai kirjoita, että koska he pystyvät kumoamaan minun aloitukseni. Nyt he heittävät vain lokaa päälle.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Sano tai kirjoita, että koska he pystyvät kumoamaan minun aloitukseni. Nyt he heittävät vain lokaa päälle.

        Oletko mitä mieltä siitä, jos joku levittää valheellista väittämää toisen ihmisen tekemästä tutkimuksesta? Käydään läpi jo aiemmin esitetyt kysymykset. Tuolla on ihan oma ketju sitä varten. Jatketaan tuolla keskustelua vai luikitko piiloon?


      • Anonyymi

        Tiede vahvistaa monin paikoin Raamatun sanaa!
        Mutta vasta noin 3500 myöhemmin....mutta vasta 1800 -luvun lopussa!


    • Anonyymi

      Eli siis kyseessä on tekniikan tohtoria, joka ei ilmeisesti tiedä mitään biologiasta eikä kai DNA:stakaan

      Lisäksi hän on kiihkouskovainen saarnamies, joka kuitenkin luulee tietävänsä, miten DNA:n biologinen informaatio on syntynyt ja ei ole syntynyt.

      Tuo informaatioasia on käsitelty palstalla jo monta kertaa....

    • Anonyymi

      Tuskimpa kukaan. On olemassa monia tiedemiehiä, joiden päät on pehmitetty uskonnollisella hömpällä. He pystyvät tekemään tiedettä kaikesta huolimatta, kunhan eivät sekoita omaa taikauskoaan tieteeseen.

    • Anonyymi

      Ne on sanonut kuollessaan ihminen ei heti lakkaa kuvittelemasta,siis ajatus liikkuu.Olen todistanut ajatuksen kun olin sydänleikkauksessa mitä kirurgi teki taikatemppuja.Leijuin yläilmoissa ja sieltä katselin kun ystävällismieliset kirurgit teki ihmeitä.

      • Anonyymi

        Kas kun et lentänyt seinän läpi ulos katselemaan mitä siellä tapahtuu.


      • Anonyymi

        Niin, kaikkea sitä anestesiassa voi ihmiselle tapahtua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaikkea sitä anestesiassa voi ihmiselle tapahtua :D

        Anestesia irrottaa ihmisen ruumiistaan, koska siinä lamautetaan lihakset.

        Ilman anestesiaa ihminen samaistuu lihaan. Luulee olevansa yhtä kuin liha.


    • Anonyymi

      Piti palata kehoon takaisin.En selittänyt tätä etten näkisi harha ajatuksia.Voin nähdä niitä kun ihminen joutuu syvään uneen.Totuus minun kohdalla on jonkin näköinen harha tai kuvitelma.Minä sitä tän paremmin kykene analysoimaan.Olen tosi analyyttinen ja kerään myöskin osia sen jo pitäisi kertoa minusta.

    • Anonyymi

      Arto, olet oikeassa!

    • Anonyymi

      Arto ei ole saanut unta ja huomannut aikaisin aamulla olevansa samaa mieltä itsensä kanssa. :D.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe