Iäkäs omainen on Attendon tehostetussa yksikössä, rokotuksia sai odottaa pitkään.
Melkoinen oli yllätys, rokotteet niin influ- kuin korona oli viimein saatu, niistä vain influenssarokotteen sai antaa!
Terveydenhoitaja ilmoitti "siellä ne koronarokotteet ovat jääkaapissa mutta minulla ei ole lupa niitä piikittää! Hyvinvointialueen täytyy käsitellä saanko minä vai joku ulkopuolinen henkilö sitten rokottaa!!!"
Kyseessä kuitenkin koulutettu ja kokenut terveydenhoitaja! Siis sama joka vuosi sitten sai antaa molemmat piikit!
Onko järjestelmässä jotain mätää?
Kenellä Attendossa oikeus antaa koronarokotus?!!!
7
261
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nyt aika miettiä tuollaista kun korona tappaa miljoonia suomalaisia
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18127541J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Joku on vain unohtanut allekirjoittaa luvan tälle vuodelle, että yksityispuolen hoitaja saa antaa koronarokotteen (koronarokotukset siirtyi hyvinvointialueiden järjestettäväksi).
- Anonyymi
se jonka piti allekirjoittaa oli kakalla
- Anonyymi
On tärkeää että joku on allekirjoittanut paperin
https://www.bitchute.com/video/ztA5YJEKPNo5/
AUBRYNN GRUNDY WAS 17 TOOK 2 PHIZER JABS AND DIED LIKE THIS
SHE TOOK THE DEATH JAB AGAINST HER PARENTS WILL AND WISHES! - - Anonyymi
Eikös se ole sairaanhoitaja joka rokottaa?
- Anonyymi
Attendon sairaanhoitajilla ei ole rokotus suoja ollut ajantasalla vuoden 2022 jälkeen
sillä he eivät ole ottaneet tehosteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443116Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771655- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1101135UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1081120