Taksi Helsinki kuljettaa huumeita

Anonyymi-ap

16

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pizzataxilla sama homma.

    • Anonyymi

      Jokaiselle Taksi Helsingin kuskille tulee asiakkaita, jotka kyselevät huumeita.

      Itse olen kertonut olemaan yhteydessä Asema-aukion villeihin mamukuskeihin, joilla rähjäinen vanha auto.

      En itse koske tuohon huumehouhuun pikkusormellakaan.

      Se että jo kymmenen vuotta noita kyselijöitä tulee silloin tällöin kyytiin kertoo sen että osa TH:n kuskeista kuskaa nuorisoa huumekauppiaiden juttusille.

      Usea narkkikauppias on minua yritellyt vikitellä mukaan. Olen aina ystävällisesti torjunut nämä yhteistyötarjoukset huumekauppiaiden taholta.

      • Anonyymi

        No nyt taas on voimafantasi päivä unet Uunolla kovat! Jos luet jutun niin kyseessä oli hamppu ja sen kate riittää ehkä jollekin reppanalle pariin halpis kaljaan että siinä ei todellakaan millään taksilla ajella. Ja minäpä olen nimenomaan yrittänyt tälläistä bisnestä itselleni haalia niin voin sanoa että se diileri tai narkkari ei todellakaan pysty rahoittaa mitään taksikuljetusta hommaansa. Toki joskus on "tarjouksia" että viittitkö "jeesaa" jos maksan keikan ensi viikolla..sitä en kutsu huumebisnekseksi vaan ihan perus kusettamiseksi ja pummaamiseksi.


    • Anonyymi

      Taxi helsinki tykkää palkata kaikenlaisia rikollisia.
      Ne kuljettaa varkaita, kavereitaan jopa toisiin kaupunkeihin varastamaan rakennustyömailta tavaraa.

      • Anonyymi

        Miksi TaksiHelsinki palkkaisi talsinkuljettajia kun heillä ei ole ensimmäistäkään taksiautoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi TaksiHelsinki palkkaisi talsinkuljettajia kun heillä ei ole ensimmäistäkään taksiautoa?

        Ei se ole taksiyhtiö, vaan välitysyhtiö. Samanlainen kuin Yango, Bolt, Uber, Foodora, Wolt jne.


    • Anonyymi

      Taksi Helsingin autoilijaksi pääsee kuka vain. Siksi se on täynnä mamuja.

      • Anonyymi

        Hinnat ovat niin alhaalla, ettei töihin saa kuin rikollisia.


      • Anonyymi

        Miksiköhän ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet kantasuomalaiset eivät tungeksi sankoin joukoin taksinkuljettajiksi?


    • Anonyymi

      Pentikäinen on osaamaton ja tietämätön. Hänen seuraava väite on väärä ja perusteeton:
      "Myöskään työnantajalla eli taksiyrittäjällä ei ole lähtökohtaisesti oikeutta saada tietoonsa taksinkuljettajan mahdollista rikoshistoriaa, Pentikäinen sanoo."

      On osittain ymmärrettävää, ettei välitysyhtiön toimitusjohtaja tiedä taksitoiminnasta mitään. Hehän eivät ajoja suorita. Heitä velvoittaa kuitenkin alihankkijoidensa toiminnan valvonta mm. julkisen sektorin kanssa tehtyjen sopimuksien vuoksi. Sen he ovat laiminlyöneet.

      Tosiasia on, että taksinkuljettajan työnantajalla on oikeus pyytää rikosrekisteriote työntekijältä. Taksinkuljettajien työnantajilla on VELVOLLISUUS pyytää rikosrekisteriote, jos takseissa kuljetetaan lapsia ja mm. ajetaan koulukuljetuksia, sekä osassa muissakin julkisen sektorin kuljetuksissa.

      • Anonyymi

        Olet kyllä viisas. Varmaan tuomari tai vastaava. Kiitos kun jyrähtelet täällä totuuksia.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hyviä keikkoja

    • Anonyymi

      Taisi olla uuden ajan kuljettaja kyseessä.Tuskin taksiyhtiötä voi tässä syyttää,poliisihan otti kuljettajan mukaansa,ei autoa.Menneen ajan taksifirmojen kuskit,ei mitään syytä sotkea heitä tähän vyyhtiin.

    • Anonyymi

      "Lisämausteet" kulkevat varmaan myös pizzojen ym. mukana.

    • Anonyymi

      Hommassa näyttää olevan mukana useita Taksi Helsingille kyytejä ajavia firmoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe