Se taas niistä "rehellisistä" menneen ajan firmojen taksikuskeista https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dodspatrullen-vyyhdin-huumeita-rahdattiin-taksi-helsingin-autolla-nain-yhtio-kommentoi-jarkyttavaa-luettavaa/8825908
Taksi Helsinki kuljettaa huumeita
19
924
Vastaukset
- Anonyymi
Pizzataxilla sama homma.
- Anonyymi
Jokaiselle Taksi Helsingin kuskille tulee asiakkaita, jotka kyselevät huumeita.
Itse olen kertonut olemaan yhteydessä Asema-aukion villeihin mamukuskeihin, joilla rähjäinen vanha auto.
En itse koske tuohon huumehouhuun pikkusormellakaan.
Se että jo kymmenen vuotta noita kyselijöitä tulee silloin tällöin kyytiin kertoo sen että osa TH:n kuskeista kuskaa nuorisoa huumekauppiaiden juttusille.
Usea narkkikauppias on minua yritellyt vikitellä mukaan. Olen aina ystävällisesti torjunut nämä yhteistyötarjoukset huumekauppiaiden taholta.- Anonyymi
No nyt taas on voimafantasi päivä unet Uunolla kovat! Jos luet jutun niin kyseessä oli hamppu ja sen kate riittää ehkä jollekin reppanalle pariin halpis kaljaan että siinä ei todellakaan millään taksilla ajella. Ja minäpä olen nimenomaan yrittänyt tälläistä bisnestä itselleni haalia niin voin sanoa että se diileri tai narkkari ei todellakaan pysty rahoittaa mitään taksikuljetusta hommaansa. Toki joskus on "tarjouksia" että viittitkö "jeesaa" jos maksan keikan ensi viikolla..sitä en kutsu huumebisnekseksi vaan ihan perus kusettamiseksi ja pummaamiseksi.
- Anonyymi
Taxi helsinki tykkää palkata kaikenlaisia rikollisia.
Ne kuljettaa varkaita, kavereitaan jopa toisiin kaupunkeihin varastamaan rakennustyömailta tavaraa.- Anonyymi
Miksi TaksiHelsinki palkkaisi talsinkuljettajia kun heillä ei ole ensimmäistäkään taksiautoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi TaksiHelsinki palkkaisi talsinkuljettajia kun heillä ei ole ensimmäistäkään taksiautoa?
Ei se ole taksiyhtiö, vaan välitysyhtiö. Samanlainen kuin Yango, Bolt, Uber, Foodora, Wolt jne.
- Anonyymi
Taksi Helsingin autoilijaksi pääsee kuka vain. Siksi se on täynnä mamuja.
- Anonyymi
Hinnat ovat niin alhaalla, ettei töihin saa kuin rikollisia.
- Anonyymi
Miksiköhän ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet kantasuomalaiset eivät tungeksi sankoin joukoin taksinkuljettajiksi?
- Anonyymi
Pentikäinen on osaamaton ja tietämätön. Hänen seuraava väite on väärä ja perusteeton:
"Myöskään työnantajalla eli taksiyrittäjällä ei ole lähtökohtaisesti oikeutta saada tietoonsa taksinkuljettajan mahdollista rikoshistoriaa, Pentikäinen sanoo."
On osittain ymmärrettävää, ettei välitysyhtiön toimitusjohtaja tiedä taksitoiminnasta mitään. Hehän eivät ajoja suorita. Heitä velvoittaa kuitenkin alihankkijoidensa toiminnan valvonta mm. julkisen sektorin kanssa tehtyjen sopimuksien vuoksi. Sen he ovat laiminlyöneet.
Tosiasia on, että taksinkuljettajan työnantajalla on oikeus pyytää rikosrekisteriote työntekijältä. Taksinkuljettajien työnantajilla on VELVOLLISUUS pyytää rikosrekisteriote, jos takseissa kuljetetaan lapsia ja mm. ajetaan koulukuljetuksia, sekä osassa muissakin julkisen sektorin kuljetuksissa.- Anonyymi
Olet kyllä viisas. Varmaan tuomari tai vastaava. Kiitos kun jyrähtelet täällä totuuksia.
- Anonyymi
Laki on tämän osalta selvä. Mikäli takseissa kuljetetaan alaikäisiä on rikostaustaote vaadittava.
Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20020504
- Anonyymi
Hyviä keikkoja
- Anonyymi
Taisi olla uuden ajan kuljettaja kyseessä.Tuskin taksiyhtiötä voi tässä syyttää,poliisihan otti kuljettajan mukaansa,ei autoa.Menneen ajan taksifirmojen kuskit,ei mitään syytä sotkea heitä tähän vyyhtiin.
- Anonyymi
"Lisämausteet" kulkevat varmaan myös pizzojen ym. mukana.
- Anonyymi
Hommassa näyttää olevan mukana useita Taksi Helsingille kyytejä ajavia firmoja.
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
Huumejakelu on perinteisesti Wolt ja Foodora kuskien aluetta.
- Anonyymi
oho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097