Tuomikylä Mäkikalliontien ja Mäkikallionpuiston kulmauksessa kolme koiraa samassa aitauksessa haukkuu, murisee ja hyppivät aidan takana joka kerta kurkut suorina kun ohikulkijat menevät kevyenliikenteen reittiä noin 5 m päässä. Pitäisikö niille antaa " namupaloja " jotta uskaltaa kulkea ?
Kyllä naapureilla on taakka annettu !
Kuinka naapurit kestävät tätä ?
10
462
Vastaukset
- Anonyymi
Ootellaan ootellaan, kyllä siinä Joku Ystävällinen ihminen antaa koirille "HerkkuPaloja" niin sittä ne on ihana Hiljaa !
- ootellaan ootellaan ihan rauhassa ! - Anonyymi
Voimia!
- Anonyymi
Kuuluisi ja luulisi noiden räksyttäjien omistajan ymmärtävän tämän "yskän" ennen kuin....
- Anonyymi
Ei täällä hyvien ihmisten kylässä asioista tehdä ongelmia. Pikkuasioita.
- Anonyymi
Ongelmaan kuin ongelmaan löytyy kyllä useinmiten ratkaisukin.
Osanotto naapureille. - Anonyymi
Kyä maailmaan ääntä mahtuu.
- Anonyymi
Usein siitä oman koiran kanssa meen enkä oo huomannut
- Anonyymi
Ankea elämä.
- Anonyymi
Rotanmyrkkyä, luulisi siinä talossa sitä olevan omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277