Suursota lähellä

Anonyymi-ap

Iltalehti tänään:
Synkkä arvio: USA on lähellä suursotaa, jonka se voi hävitä – ”Olemme askeleen päässä katastrofista”
Yhdysvaltain entinen apulaisulkoministeri varoittaa maailmanlaajuisen sodan mahdollisuudesta.

14

173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä sodassa Suomi haihtuisi savuna ilmaan - kiitos Bidenin nuoleskelusta.

      • Anonyymi

        Iltasanomissa
        Hollannin vaalit voittanut Geert Wilders ei sympatisoi Ukrainaa.

        Minä sympatisoin Ukrainassa kärsiviä ihmisiä, mutta mielestäni meidän ei olisi tullut sekaantua koko sotaan. Nyt Venäjä pitää meitä sotaan osallistuvana vihamielisenä maana.
        USA-Venäjä sodassa Suomi häviäisi maailmankartalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltasanomissa
        Hollannin vaalit voittanut Geert Wilders ei sympatisoi Ukrainaa.

        Minä sympatisoin Ukrainassa kärsiviä ihmisiä, mutta mielestäni meidän ei olisi tullut sekaantua koko sotaan. Nyt Venäjä pitää meitä sotaan osallistuvana vihamielisenä maana.
        USA-Venäjä sodassa Suomi häviäisi maailmankartalta.

        On meillä ollut huono ja vaarallinen johto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltasanomissa
        Hollannin vaalit voittanut Geert Wilders ei sympatisoi Ukrainaa.

        Minä sympatisoin Ukrainassa kärsiviä ihmisiä, mutta mielestäni meidän ei olisi tullut sekaantua koko sotaan. Nyt Venäjä pitää meitä sotaan osallistuvana vihamielisenä maana.
        USA-Venäjä sodassa Suomi häviäisi maailmankartalta.

        Emme me sekaantuneet silloinkaan kun USA hyökkäsi Irakiin viemään "demokratiaa" ja sen seurauksena ja jälkeen n. kaksi miljoonaa ihmistä tuli tapetuksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä ollut huono ja vaarallinen johto.

        Harmittaa, että Paasikiven ja Kekkosen luomat hyvät suhteet itäiseen naapurimaahan on nyt hävitetty.
        Kauppasuhteet olivat meille hyvät kun saimme halvalla sähköä, kaasua, öljyä, puutavaraa, lannoitteita ym.
        Nyt köyhät köyhtyvät ja monet aiemmin hyvässä asemassakin olevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa, että Paasikiven ja Kekkosen luomat hyvät suhteet itäiseen naapurimaahan on nyt hävitetty.
        Kauppasuhteet olivat meille hyvät kun saimme halvalla sähköä, kaasua, öljyä, puutavaraa, lannoitteita ym.
        Nyt köyhät köyhtyvät ja monet aiemmin hyvässä asemassakin olevat.

        Mutta saammehan me kaasua vaikka USA:sta - kymmenen kertaa kalliimmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä ollut huono ja vaarallinen johto.

        Tossa ei ole mitään uutta. Samasta ongelmasta on puhuttu jo vuosia. Ihmisten pitäisi tietää asioiden taustatekijät ja oma tilanteensa.


    • Anonyymi

      Suomea ajetaan sodan eturintamaan.

      • Anonyymi

        Miksi? Onko EU:n korkeimmassa ÄO:ssä jotain väärää?


    • Anonyymi

      Tuohan vain vahvistaa Ukrainan avun tärkeyttä. Mitä enemmän venäläisiä kaatuu Ukrainassa, sitä parempi USA:lle ja Natolle.

      • Anonyymi

        Kiinnostaako se, että venäläiset ovat valkoisia, joiden ÄO on keskimäärin 96 paikkeilla, ja olivat ensimmäisenä avaruudessa, ja ateistinen valta yritti jo 1900 luvulla hävittää sieltä kristinuskon?

        NL:ssa harjoitettiin kansansiirtoja aivan kuten EU alueella tapahtuu nykyään - siirtolaisia tuhansittain. EU:n ja NL:n suhteen monet asiat on vain käännetty toisinpäin tai nimetty toisin. Mikä on tämä valta, jonka on hypättättävä sinne tänne, eikä se pysy paikallaan, kunhan vain välillä muuntautuu toiseen väriin tai valuuttaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako se, että venäläiset ovat valkoisia, joiden ÄO on keskimäärin 96 paikkeilla, ja olivat ensimmäisenä avaruudessa, ja ateistinen valta yritti jo 1900 luvulla hävittää sieltä kristinuskon?

        NL:ssa harjoitettiin kansansiirtoja aivan kuten EU alueella tapahtuu nykyään - siirtolaisia tuhansittain. EU:n ja NL:n suhteen monet asiat on vain käännetty toisinpäin tai nimetty toisin. Mikä on tämä valta, jonka on hypättättävä sinne tänne, eikä se pysy paikallaan, kunhan vain välillä muuntautuu toiseen väriin tai valuuttaan?

        Onko ne ukrainalaiset sitten sinulle jotain tummaihoisia ali-ihmisiä?


    • Anonyymi

      Nykyään pitäisi muuttaa ajattelutapa vastaamaan realiteettejä. Jos voittamisesta puhuttiin kivikaudellakin, mitä se tänä päivänä tänne kuuluu, paitsi johonkin peleihin?

      Nykyään aiheellisempaa olisi puhua selviytymisestä varsinkin, kun katsoo millainen siirtolaisaalto on tulossa Afrikasta, ja mikä tilanne on Ruotsissa, josta varoitettiin jo v. 2005.
      Mustat lisääntyy tehokkaasti, valkoiset ei. Kiinnostaako hallitusta?

      Kysyn hallitukselta kuin rikolliselta: Missä minun lapset ovat? Tarkoitan: minulla on vain yksi! Minulle laitettiin hormonikierukka, "ettei heti tule lisää". Heitä ei kiinnosta, että olemme näkijäsuku äidin puolelta.

      Onko meneillään valkoisen rodun hävittämisen ensitoimenpiteet?

      • Anonyymi

        Muuta Alabamaan ja ompele itsellesi valkolakki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe