Kuulostan varmasti aika narsistiselta, mutta ei jumaleissön

Anonyymi-ap

mitä rasittavia ihmiset ovat. Jopa omat sukulaiset. Jokainen tuntuu kärsivän valikoivasta muistista. Näiden kanssa kun joutuu olemaan tekemisissä, niin se vie mehut viikoksi.

24

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisilla on vain paska muisti.

    • Anonyymi

      Ei turhaan sanota että Suku on pahin!
      Idiootteja löytyy ihan sisaruksista lähtien. Omahyväistä porukkaa. Onneksi niistäkin pääsee lopulta eroon 😇

      • Anonyymi

        Ottaa tarpeeksi kilometrejä etäisyyttä niin saa olla rauhassa.😁


      • Anonyymi

        Sinähän se suurimman luokan idiootti vaikutat olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se suurimman luokan idiootti vaikutat olevan.

        Miksi noin jyrkästi puhut- koetko olevasi tuon anonyymin kirjoittajan sukulainen vai onko aihe muuten koskettava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa tarpeeksi kilometrejä etäisyyttä niin saa olla rauhassa.😁

        Eikä ne kilometrit vaan se että tajuaa pysyä oman elämänsä aalloilla. Ei ne kilometrit auta jos ne korvat kuumottaa etäisyydestä huolimatta.


    • Anonyymi

      Jep. Ymmärtää miksi traumatisoitui lapsena.

    • Anonyymi

      Vanhemmiten ne alkaa sekoilemaan.

    • Anonyymi

      Mun sukulaisten ei ole pakko omia edellisiä, vaikkakin ovat herkkäuskoisia etenkin jos on kyse typeristä trollien palstatarinoista. Aivonsa eivät ymmärrä enää aitoa puhetta, niin pahaksi palsta on aivonsa muovannut.

    • Anonyymi

      Tuttu tunne. Korville vois vedellä noita kaikkia.

      • Anonyymi

        I know right? Greetings from remote area


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I know right? Greetings from remote area

        Better avoid big squares to avoid any ordeals sence too pretty for jail


    • No just tässä eilettäin mua hermostutti yks mulle läheinen ihminen. Aina, jos hänen kanssaan tulee jotain konfliktitilanteita kuten riitaa, niin hän syyttää muita kaikesta. Aina kaikki on jonkun muun syy, vika ei koskaan ole hänessä. Välillä tekis mieli sanoa, että katso peiliin. Yllättävästi se ongelma voi löytyä sieltäkin.
      Sitten pitää mykkäkoulua ja muutenkin osoittaa mieltään lapsellisesti. Hän taitaa olla narsisti.

      • Kuulostaa siltä. Minä olen ollut narsistien kanssa tekemisissä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä. Minä olen ollut narsistien kanssa tekemisissä.

        Jotain ongelmia hänellä kyllä on, ei ole aivan terve päästään. Eikä tuo uhriutuminen ole ainut piirre. Aina ei oikein tiedä, mitä uskaltaa sanoa hänelle tai kysyä häneltä, helposti alkaa haukkua idiootiksi ja lynkkaamaan ihan syyttä. Menisi hoitoon.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain ongelmia hänellä kyllä on, ei ole aivan terve päästään. Eikä tuo uhriutuminen ole ainut piirre. Aina ei oikein tiedä, mitä uskaltaa sanoa hänelle tai kysyä häneltä, helposti alkaa haukkua idiootiksi ja lynkkaamaan ihan syyttä. Menisi hoitoon.

        Narsismia ei oysty parantamaan valitettavasti. 🫤
        Ei kuulosta mukavalta kaverilta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain ongelmia hänellä kyllä on, ei ole aivan terve päästään. Eikä tuo uhriutuminen ole ainut piirre. Aina ei oikein tiedä, mitä uskaltaa sanoa hänelle tai kysyä häneltä, helposti alkaa haukkua idiootiksi ja lynkkaamaan ihan syyttä. Menisi hoitoon.

        Sinulla on naisena esiintyvä mies kova mielikuvitus muttei ikinä mitään sanottavaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Narsismia ei oysty parantamaan valitettavasti. 🫤
        Ei kuulosta mukavalta kaverilta.

        Ei pystykään, jotain käyttäytymisterapiaa voisi kokeilla. Vaikka ei sekään narsismia poista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on naisena esiintyvä mies kova mielikuvitus muttei ikinä mitään sanottavaa

        Sinä voit painua vi*tuun sen mielikuvituksesi kanssa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei pystykään, jotain käyttäytymisterapiaa voisi kokeilla. Vaikka ei sekään narsismia poista.

        Niinpä. Vaikeaa vaan saada ihminen menemään sinne, jos ei ymmärrä tilaansa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sinä voit painua vi*tuun sen mielikuvituksesi kanssa.

        Aina te miehet ootte niin aggreja, se on varmaan joku synnyinoikeus tai muuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina te miehet ootte niin aggreja, se on varmaan joku synnyinoikeus tai muuta

        Niimpä. Eli voisit sinä myös mennä peilin eteen ja hetken itseäsi silmiin tuijottaa.


    • Anonyymi

      Mitä narsistista siinä, moni ihminen on rasittava ja kunnioituksensa menettänyt

    • Anonyymi

      Demokratian pohjat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe