Sama vastaus. Pieni porukka jumittaa lakitulkinnoillaan kaiken järjen käytön.
Miksi alistutaan pakkoruotsiin? Miksei itärajaa saada kiinni?
27
216
Vastaukset
- Anonyymi
Laki on niinkuin sitä luetaan.
Meillä tulkinnat hankalimman porukan taskussa.- Anonyymi
Persujen ja kokoomuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ja kokoomuksen?
Venäjän hybridioperaation tukena sinusta Purra ja Orpo. Hah!
Yritä edes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän hybridioperaation tukena sinusta Purra ja Orpo. Hah!
Yritä edes.Yritä edes itse.
Vellihousuhallitus ei osannut tehdä päätöksiä, vaan sitä piti neuvoa ihan kädestä pitäen.
Ja jos muutama sata pakolaista on Suomelle uhka ja vaara, niin eipä maan asiat ole hyvin hoidettu. - Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE JA UKRAINA WAR LIVE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ja kokoomuksen?
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ja kokoomuksen?
UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä edes itse.
Vellihousuhallitus ei osannut tehdä päätöksiä, vaan sitä piti neuvoa ihan kädestä pitäen.
Ja jos muutama sata pakolaista on Suomelle uhka ja vaara, niin eipä maan asiat ole hyvin hoidettu.Puten vesipää paisuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten vesipää paisuu
Putin pää paisuu ja paisuu ja sitten ...
se poksahtaa! Kusi leviää joka puolelle.
- Anonyymi
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu
- Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE JA UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE JA UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT
- Anonyymi
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Volvo on hyvä auto
- Anonyymi
Tre Kronor
- Anonyymi
Eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin
- Anonyymi
Volvo V90 D4 on hyvä auto.. olen tyytyväinen
- Anonyymi
KATSO UKRAINA WAR YOUTUBE
- Anonyymi
KATSO UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Pakkosuomi pois ja muutama tunti lisää ruotsinkieltä lisää saattaisi auttaa sun ruotsinkielen ja järjen vajeeseen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.373683Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151734- 1201512
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251268Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591025