Venäjällä vaarallista ripittäytyä

Anonyymi-ap

Putinin käsikassarakseen asettamat papit tekevät ilmiantoja ripittäytymisten perusteella.

17

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän ortodoksisen kirkon nimen voisi muuttaa Putinin ortodoksikirkoksi.

    • Anonyymi

      Patriarkka Krill on saatanan lähettiläs maanpäällä...

    • Anonyymi

      PUTIN ON ANTANUT MÄÄRÄYKSEN KEHITTÄÄ OMA VENÄLÄINEN TEKOÄLY.
      TULEE PERUSTMAAN ILMANMUUTA PUTININ OMAAN ÄLYYN, TOTAKAI MUUTENHAN SEKIN OLISI LÄNNESTÄ KOPIOITU.

    • Ajatella, näin se elämä heittelee. Ei vielä niin kauan palstan aitouskovat olivat ihan rintarinnan sodassa homoutta vastaan Putinin ja Kirillin joukoissa ....

      • Anonyymi

        Venäjän ortodoksinen kirkko ei ns. aitouskovien mielestä nyt ole varmaankaan sentään läpeensä paha, kun onhan tuo suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin yhtä vankumattoman tuomitseva Ukrainan natseihin."

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän ortodoksinen kirkko ei ns. aitouskovien mielestä nyt ole varmaankaan sentään läpeensä paha, kun onhan tuo suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin yhtä vankumattoman tuomitseva Ukrainan natseihin."

        -a-teisti-

        Ei tietenkään ja jos sopivia porsaanreikiä ei ole niin niitä porataan lisää.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Noinhan se oli jo Neuvostoaikana.

      • Anonyymi

        Sitä uskovien moraalia. Natsi-Saksassakin kumarsi kirkko Hitleriä ja vapaat suunnat vielä kirkkokin syvempään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä uskovien moraalia. Natsi-Saksassakin kumarsi kirkko Hitleriä ja vapaat suunnat vielä kirkkokin syvempään.

        Pahiten Hitleriä kumarsivat luterilaiset ja vapaat suunnat, joilla olikin sitten iso katumusharjoitus tuhon jälkeen. Vahvimmin hitlerismiä vastusti tunnustuskirkko, jonka enimmät voimat olivat kotoisin reformoidusta kirkosta. Rooman kirkko tärveli itsensä tasapainoilemalla eli diplomatialla. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Pahiten Hitleriä kumarsivat luterilaiset ja vapaat suunnat, joilla olikin sitten iso katumusharjoitus tuhon jälkeen. Vahvimmin hitlerismiä vastusti tunnustuskirkko, jonka enimmät voimat olivat kotoisin reformoidusta kirkosta. Rooman kirkko tärveli itsensä tasapainoilemalla eli diplomatialla. 🌹👀

        Tunnustuskirkko oli liberaali 'juutalaiskirkko.' Näin sitä mm. vapaissa suunnissa solvattiin. Pahempaa pilkkanimitystä ei voitu keksiä kuin juutalaiskirkko. Nykyisin käytetään termiä porttokirkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä uskovien moraalia. Natsi-Saksassakin kumarsi kirkko Hitleriä ja vapaat suunnat vielä kirkkokin syvempään.

        Kristikunnankin kollektiivinen omatunto heräsi jonkin vuoden liian myöhään, vasta holokaustin jälkeen.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustuskirkko oli liberaali 'juutalaiskirkko.' Näin sitä mm. vapaissa suunnissa solvattiin. Pahempaa pilkkanimitystä ei voitu keksiä kuin juutalaiskirkko. Nykyisin käytetään termiä porttokirkko.

        Solvaamiseen taipuvat käyttävät mielellään solvausnimiä. Uskovat pääsevänsä niiden avulla, tai ainakin yrittävät päästä, niskan päälle. 🌹👀


    • Anonyymi

      EIKÖ TOSTA PUTINISTA VOIS LUVATA KANSAINVÄLISTÄ TAPPORAHAA

    • Anonyymi

      Lähteesi on lmeisesti HS:n tämänpäiväinen juttu. Menohan Venäjällä on kuin Pohjois-Koreassa, oppilaat ilmiantavat opettajiaan, opettajat oppilaitaan, lapset vanhempiaan ja jopa vanhemmat lapsiaan. Sivusta kuultu tuntemattomien keskustelunpätkä voi johtaa ilmiantoon jne.

      -a-teisti-

      • "Menohan Venäjällä on kuin Pohjois-Koreassa..."

        Toden totta. Kun Putin omissa vainoharhoissaan levittää sitä jo kansaankin.


    • Anonyymi

      Kieltämättä uskontoa on vaikea toteuttaa sodan keskellä.

      Tuntemattomassa sotilaassa on kohtaus, jossa Riitaoja rukoilee iltarukouksen ääneen. Pyytä siunausta melkein kaikille ja sitten lopuksi pyytää siunausta myös suomen herroille, että eivät lyö päätään karjalan mäntyyn.

      Sehän koettiin rienaukseksi, vaikka rukouksen piti hyvätahtoinen hölmö.

      Jos nyt Venäjällä joku rukoilee ääneen, saa tosiaan olla tarkka sanavalinnoista sekä sävystä. Ei ainakaan pidä rukoilla että toivottavasti luvattomat rajanyllittäjät eivät lyö päätään suljettuun puomiin.

      • Taitaa Putin ja Kirill päättää, mitä siellä saa rukoilla ja mitä ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe