Mitä kovempi pakkanen

Anonyymi-ap

Sitä kovempi nälkä. Olen syönyt koko päivän, mitä enemmän ilmanala kiristyy, sitä useampi voileipä menee. Ja hommatkaa kunnon pitkät untuvatakit jokainen, se on vähän kuin makuupussissa ulos lähtisi. Olipa äsken upeaa seistä keskellä öistä hankea, pakkanen puree, mutta kuu ei jätä yksin. Mitä kokemuksia!

10

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on pitkä ja lämmin untuvatakki, joka lämmittää pohkeisiin asti. Kyllä nyt onkin yöt kylmiä ja asuntokin on kylmähkö. Mutta ei se mitään, mä laitan yöksi kaksi vilttiä täkin päälle, on kuin pesässä nukkuisi ihanassa lämpimässä.
      Näläntunne on täälläkin kasvanut kasvamistaan ja välillä on tuntunut, ettei nälkä lähde ollenkaan. En tosin usko, että se pakkasesta johtuu mitenkään. Se johtuu ovulaatiosta, hormoneista.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18131904u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Elimistö yrittää pysyä lämpöisenä, ja se kuluttaa energiaa enemmän kuin lämpimässä oleskelu. Näin luulen sen menevän.

      • Anonyymi

        Kyllä luulen näin.


      • Anonyymi

        Kylmällä ilmalla käperrymme sisätiloihin liikkumattomiksi möllyköiksi ja kulutamme vähemmän.

        Lihomme normaalisti talvella pari kiloa, kesällä tippuu pari kiloa. Nykyään tosin taitaa mennä niin, että lihomme talvella muutaman kilon ja kesällä lihomme muutaman kilon.

        xLiner


    • Anonyymi

      Ihminen syö yli.Kun ei pidä ruoka rytmiä.Minkään sään ei pitäisi Suomessa häirtä ulkoilua. Hankit sään mukaiset vaateet. Löyty ihan hyviä Vida,Punanen kontti ja kierätyskeskus.Ei siis ole rahasta kiinni ne.

      • Anonyymi

        Ihmisen pitää syödä!


    • Talvella pitää syödä enemmän, kyllä kesällä taas laihtuu, kun ei ees muista syödä, kun suomen kesä on niin lyhyt ettei malta ees nukkua. En ymmärrä miten kukaan voi sanoa että suomessa on kuuma, mutta niin ne vaan jotkut väittää. Viimeksi on ollut lämmin kesä vuonna 2018 sen jälkeen vaan normaaleita, mutta silti on luuma.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse enempää syödä, jos ei liiku, niin ei energiaa kuku.
      Eihän karhukaan syö talvella mitään, kun se pesässään nukkuu vai onko joku kuullut karhusta, joka kävisi lähikauppasta hakeen pakasteesta lihoja.
      Lämpömittari näytti -20, taidanpa mennä vasta huomenna kauppaan, kun huomiseksi lupasivat lauhtuvaa säätä.

      Luottekos talvella asunnon kivijalalle lunta, minulla on tapana luoda pihalta kolaamat lumet talon kivijalalle, kyllähän se jonkinverran eristää kivijalkaa suoralta kylmyydeltä ja meneehän jotkut linnutkin kieppiin eli hangen alle ja myyrät on myös hangen alla, jossa on useita asteita lämpimämpää, kuin hangen pinnalla.
      Eskimot rakentaa igluja, joiden sisällä on lämpimämpää, kuin ulkoilmassa, eihän niitä muuten rakennettaisi, vaan nukuttaisiin tähtitaivaan alla.

    • Tuo on muuten jännä mitä pimeys saa aikaan. Todellakin on huomattavasti useammin nälkä kuin valoisampaan aikaan.

      Joskus kesällä tuntuu, että pärjää huomattavasti kevyemmällä ruualla ja pimeään aikaan tekee enemmän mieli myös makeaa.

      Ei se auta kuin liikkua senkin edestä tai sitten olisi kiva kömpiä talviunille. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe