Vuotiaisiin sähkövatkaimiin 40 00euron akun??? Autoliikekkö??? Eivät kuitenkaan varmaan kerro asiakkaalle että tässä on kyllä jo niin kuluneet akut että ennen seuraavaa katsastusta ne on uusittava.
🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆
Kuka ostaa niihin alle 10
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ei katsastaja puutu ajoakun kuntoon, eikä vaadi sen hyväkuntoisuutta. Kyllä katsastajalle riittää että vanhan Nissan Leafin saa ajetuksi halliin ja testattua jarrut ym. ja pystyy ajamaan sen vielä ulos ja pyöräyttämään pienen testilenkin.
- Anonyymi
Kyllä ne tarkastetaan ja samoin onko ulkopuolisia kolhuja. Kolhukin mikä tullut voi johtaa akkupaketin uusimiseen. Niin sitten siihen alkuperäiseen kysymykseen kuka ostaa sen 40 000akkupaketin? Aika kauan saa esim. 15e tuntipalkalla töitä tehdä että se on maksettu muut velat ja asumiseen liittyvät juoksevat kulut perhe jne huomioiden ja kun kyseessä käytetty auto. Eikös vaan oo helpompi ajaa normaali ihmisten diesel autolla? Käytettynäkään ei tarvitse tuommosia maksella. Kenelle sitten käytetty sähköauto on tarkoitettu jos tuommoinen lasku on tulossa? Ne jotka ostaa on ostanu uutena ja kun takuu ajan loppu häämöttää myydään paniikissa pois kun tiedetään itsekin riskit. Tuohan on siis kusetusta ja ihmisiä johdatetaan tietoisesti harhaan höyryämällä nuista romuista.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18132403s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319