Kuinka yleistä Suomessa on ehkäisyn käyttö.
Onko minkäänlaista tilastoa ja moniko on täysin ilman mitään ehkäisyä.
Ehkäisyn käyttö.
8
512
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäisy on normi. Kaikilla hedelmällisessä iässä olevilla on toimiva ehkäisy käytössä, ellei ole raskaana tai suunnitelmissa ole juuri raskaus. Siis jos on eri sukupuolta oleva sukupuolikumppani.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18133964b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä on täysin normaalia jopa sanoisin suotavaa käyttää kondomia,sillä paitsi estetään pöpöjen leviäminen mikä on erittäin ikävä asia raskauksien leviäminen:) Onhan kondomi jo itsessään erittäin kätevä ehkäisykeino jopa nykyaikainen ja naiset sitä arvostavat tutkimuksen mukaan.
- Anonyymi
väestöliiton sivuilta löytyy tilastot ehkäisyn käytöstä. käy sieltä lukemassa . en ala kopioimaan sieltä jos osaat itse lukea
- Anonyymi
Eiköhän melkein jokainen parisuhteessa elävä käytä ehkäisyä, ellei halua jälkeläisiä. Eli ehkäisy on normaalitilanne, ehkäisemättömyys poikkeus.
- Anonyymi
Mää en ole koskaan käyttänyt ehkäisyä. 13 vuotiaasta tähän päivään. Olen nyt 54. Lääkäri sanoi jo parikymmentä vuotiaana etten tule saamaan koskaan lasta. Tippurin olen saanut kolmesti ja klamydian kuusi kertaa. Antibiootilla hoitoon ja taas baanalle
- Anonyymi
Näköjään noi sulupuolitaudit on tappanut sun älynkin. Sä oikein leuhkit noilla taudeilla. Ihan kuin se olis jotenkin hienoa kun ei voi saada lasta mutta sukupuolitaudin voit saada. Onko ollut kiva nussia tautista miestä. Sulla ollut tautinen vehje suussa ja olet ylpeä noista taudeista. voi luoja.
- Anonyymi
Mikä ihme tästä asiasta tekee niin kauhean vaikeen? me käytetään poika frendin kaa kumia ja se onollu toimivin e-pilsut teki mut ärtyseks eli lopetin ne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437