Profetia-asian kummallisuuksia (Tarkastelua - osa B)

Anonyymi-ap

Profetia-asian kummallisuuksia (Tarkastelua - osa B)

Tämä OSA B- on välitöntä jatkoa tähän osaan A
Profetia – ja profeetta-asian kummallisuuksia?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18133899/profetia-ja-profeetta-asian-kummallisuuksia--(tarkastelua-osa-a)

”Suomen profeetan” (?) profiilin ja habituksen tutkimuksen saldoa:
LÄHTEET: Julkiset kirjoitukset tällä palstalla.

2007 - esiintyi julkisesti nettikirjoituksillaan
--------------------------------------------

Jo vuonna 2007 tämä ”suomen profeetaksi” itsensä korottanut kirjoitti kummallisia tekstejä. Sellaisia, joissa ei ole MITÄÄN tukea ja taustaa Raamatun sanassa. Tällaiset JULKISET tekstit todistavat – mitä? Mielikuvituksen tasoa. Utopioita, harhanäkyjä...
• Prrofeetta Henri Puumala.HKI. 2007-02-23 09:00:03
”Jokainen mies- Profeetta on Hengessä 10 000hengen päämies ja tuo seitsemän naisen Hengessä oleva Pyhä Henki on itse asiassa seitsemän lampunjalan Henki.Mies Profeetta on siis yksinkertaisesti Jumalan valtaistuimella 10 000 hengen "Mini taivaan" päällikkönä.”
• Anonyymi 2023-10-26 01:45:49
”Pyhä Henki On kuulemma Pitänyt Seuraa Henri Puumalalle,
eli Suomen Profeetallemme, Linda Lampeniuksen Hengessä,yötä päivää tammikuun alkupuolelta,1998 alkaen, eli tähän mennessä kolmatta vuosikymmenettä.”


• Profe.HP. 2007-02-23 09:09:49 ”Maalliselta koulutukseltani olen sekatyömies”


• Profeetta Henri Puumala.HKI.. 2007-02-23 08:54:25
”En kuulu tällä hetkellä mihinkään seurakuntaan.Herra on käskenyt minua perustamaan Helsinkiin uuden seurakunnan,nimeltä:Suomen Täyden Evankeliumin Keskusseurakunta.Sitä ei kuitenkaan vielä ole.Kaikki tapahtuu Herran määräämällä nopeudella.”


2013-2014 - oli ollut pitkään ”kadoksissa” ja sitten astui esille (2014)
-----------------------------------------------------------------------------


2013-05-14 10:02:51 Mikko. kirjoitti:
• ”Puumala asusteli Helsingin mettissä teltassa, kävi kirjastossa tänne kirjoittamassa. Hän katosi yllättäen pois yli kaksi vuotta sitten.

• ”Espoon mettässä kojussa,ei teltassa.Itse asiassa Otaniemen solmussa Karhusaaressa.Katosi yllättäen marraskuussa 2008,Kokkolaan. Asui tätä ennen VR:makasiineilla lokakuusta 2005 maaliskuun loppuun 2006. Seuraavan kesän Auroran kentällä Finlandia-talo takana ja sitten syksyllä turvekammissa Töölölahden eteläkärjessä.”

• Namu… 2014-01-11 20:14:15
”Täällä steissillä Henriä näkyi yleensä joka yö mutta eräs tuttu viimeksi nähnyt 30.10.2013. Itse en muista milloin oli viimeinen kerta. Ihmiset on täällä itse asiassa vähän huolissaan ja ehkä aiheestakin. Mitä itse tiedän asiasta kuulopuheena jne:

”Katosi kertomatta. Jollekin olisi sanonut että asunnottumuuden aika on ohi. Kuulemma saanut tukiasunnon mutta kukaan ei tunnu tietävän missä se on. Joku kirjastonhoitaja oli sanonut että Henri on turvallisessa paikassa mistä alkoi epäily mielisairaalaan joutumisesta. Henrin märät vaatteet oli löytyneet makasiineilta.”

• ”Muutama päivä sen jälkeen kun Henriä ei enää näkynyt eräs uskovainen tuttava oli unessa kuullut jonkun huutavan hädissään häntä nimeltä. (En kerro nimeä kun moni hänet tietää jos kerron) Saanut aikoinaan tappouhkauksen kotikonnuillaan rikollisilta. On se henkilö joka kertoi minulle erääseen ihmiseen liittyen asian jota en muilta kuullut. Kyseessä eräänlaiset rikosasiat. Selvittelin tämän ihmisen taustoja omaan koskemattomuuteeni liittyen.”

”En tiedä onko ketään joka tekisi katoamisilmoituksen jos Henri oikeasti on kadonnut. Tuntuu vain oudolta kun ihminen sillä tavalla yht´äkkiä katoaa. Minäkin hänen kanssaan kuitenkin yleensä joka yö vaihdoin muutaman sanan vaikken mikään uskovainen olekaan. Ihan järkevältä kaverilta Henri vaikutti eikä meillä ollut riitaa.”

”Jos Henri oleilee täällä Helsingin seudulla niin kuin väittämän mukaan oleilee niin voisiko hän pistäytyä täällä steissillä ettei tarvitse kenenkään enää miettiä hänen fyysistä kuntoaan.
Mulla on jo erään henkilön kanssa sopimus päivittäisestä tapaamisesta katoamisen varalle mutta en voi kertoa asiasta enempää vaitiololupauksen takia. Sopimus on tehty siitä syystä että jos hän sattuisi katoamaan niin kuin Henri niin minä eikä muutkaan voi tietää syytä ja on olemassa tiettyä ulkopuolista uhkaa joka saattaisi edesauttaa katoamista.”

(aloitus jatkuu)

Astui esille 2014

20

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Profetia-asioiden kummallisuuksia Osa B

      2014 - palasi ”suoraan sanoen helvetistä” (?) ja aloitti koston hengessä ristiretkensä
      -----------------------------------------------------------------------------------------------
      • Profeetta Henri 2014-12-10 13:02:24
      • ”Arvoisa yleisö.Olen palannut(suoraan sanoen helvetistä ja syylliset tulevat maksamaan kalliisti).
      Profetoin Jari Aarnion jutun KRP:lle alusta loppuun ja aion vielä myöskin siivota Helsingin poliisin johdon.Suurin osa heistä on muuten homoseksuaaleja. Siivoan siis ne kuuluisat :"Helsingin poliisin perkeet". En jätä juurta enkä kantoa.
      SDP:läiset kävivät kimppuuni,mutta minulla on KRP:ssä paljon ystäviä.
      ”KOSTONI ON OLEVA SULOINEN(Niin Helsingin poliisille kuin myös demareille).
      PS:Jotkut nimittävät minua nimellä:"Kontulan mies".
      Siunausta.”

      LOPUKSI

      • "Profeetalle" on kirjoitettu paperit psykoosista ja pedofiliasta.Ei läytynyt kansaa,joka olisi kuunnellut Herramme Sebaotin Varoituksia.
      Lähde: https://keskustelu.suomi24.fi/t/18131780/tummat-pilvet-idan-ylla-

      • Anonyymi 2023-09-26 17:04:29
      • ”Tämä Profeetta aikoinaan tällä palstalla "uhkasi jonkun terveyttä/henkeä",sen jälkeen kun tuo henkilö oli ensin puuttunut Profeetan perhesuhteisiin. Tuo kirjpittaja joka tuon "uhkauksen" oli saanut,oli muuan homoseksuaalinen mies (itse sen tällä palstalla aina suoraan tunnusti). Suomen Profeetta sanoi silloin,että olipa hän sinkku/naimisissa,niin jokainen joka koskee hänen vaimoonsa/lapsiinsa,saa nk "siunata itsensä" sen viimeisen kerran. ”
      -------------------------------------------------------------

      Katselmusta?
      '--------------------
      Kun tutkimuksellisella tasolla lukee ja tutustuu tämän ”suomen profeetaksi” itseään mainostavan tyypin taustoihin, esille nousee näkymä ja kuva hyvin ongelmallisesta tapauksesta.

      Kun tämä ”profeetta” julistaa tulikivenkatkuista ”tuomiota” mm. Kälviän helluntaiseurakunnalle, se kirjoitus todistaa selkeää katkeruutta, kaunaa, kostonhenkeä ja vihaa.
      • ”KOSTONI ON OLEVA SULOINEN(Niin Helsingin poliisille kuin myös demareille).

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18060371/vaaran-profeetan-tuotantoa--a)--tuomiokirjoitukset


      Kun ”profeetta” (?) samalla tavalla kirjoittaa häpäiseviä ”tuomiokirjoituksia” ja pilkkaa toisten uskovien uskoa ja vakaumusta? - Nousee selkeä kuva ja johtopäätös- missä mennään! Eräs kirjoittaa v. 2008

      • Stefanus 2008-08-28 15:40:21
      • ” H. Puumala on Jumalan voideltu, ei asiaa liene syytä epäillä; mutta vastaavasti kun hän itse kertoo olevansa Jumalan voideltu; ja kun muut arvostelevat hänen 'profetioitaan' ja hän suuttuu siitä, niin Puumala ei näin ollen ole laisinkaan Jumalan voitelema profeetta, vaan itse itsensä profeetaksi korottanut vajavainen ihminen, joka lihan käsivarrella tuomitsee lähimmäisensä milloin mistäkin asiasta.."

      ”Heidän hedelmistään te heidät tunnette” -lausui Jeesus. Vääristä profeetoista.
      ( Matt 7:15-20) Apostoli Jaakob opettaa tästä samasta. Jaak 3:14-16.

      ”Koetelkaa kaikki..” opettaa 1 Tess 5:21
      ”Koetelkaa henget” , 1 Joh 4:1

    • Anonyymi

      Mielivaltaisten "profeettojen" kintereillä on aina liikenteessä uusia "oppeja".

      Eräskin on "lukkorukoukset" nimikkeellä markkinoitu taikuuden ja noituuden tasoinen eksytys. Mantra, jota muke hokemalla Jumala antaisi jopa 700 sielua - kerralla? Kun hokee tuota lukkorukousta 3 kertaa! ( Näin rohveeetta itse konsultoi..)

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18073041/raamattu-ei-tunne-mitaan-lukkorukouksia!

    • Anonyymi

      Profetioiden mukaan Henri Puumala on Jumalamme Silmissään,Daavidin kaltainen mies.

      • Anonyymi

        Sorry!

        Kukaan ei voi itse todistaa itsestään. Mitään.
        Luuloja voi esittää, mutta ei muuta. On monia ihmisi. jotka ovat Omissa Silmissään, jopa JUmalan vertaisia? Mutta tällaisille mt-harhoille ei voi mitään asettaa.

        Tarvitaan 2-3 luotettavaa todistaa, yhden sanan kautta ei Jeesus, Raamattu salli uskoa mitään
        höpinöitä!


    • Anonyymi

      Kummallisuuksia riittää!

      Tämä "suomen profeettana" itseään korottava on ottanut aivan rajattomilta näyttäviä elkeitä. Joita ei mikään Raamatun opetus käske.

      1700- luvulla elänyt ja "kuollut" muka piti "yhden illan profeettakoulua"...

      • Anonyymi-ap 2023-11-08 12:13:15
      ”Kruunupyyn vt.nimismies… Piti Suomen Profeetallemme "yhden illan Poliisikoulun",elokuun loppupuolella,1989.
      Myöhemmin Suomen Profeettamme soluttautui sisilian cosa nostraan,joka tunnetaan myöskin nimellä vapaamuurarit.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18095347/kruunupyyn-vt-nimismies---

      "Profeetta" (?) valhtelee Raamatun sanoja, mennen tullen!

      • Profeetan viholliset Jumalamme Tappamalla Tappaa!!!
      ”Anonyymi-ap 2023-11-08 18:41:29 Näin On Profetoitu Raamatussa!!!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18095859/profeetan-viholliset-jumalamme-tappamalla-tappaa!!!
      ------------------------------------------------------------------------------

      OIKAISUA:
      MISSÄÄN Raamatussa ei lue sanoja, että jonkun ”Profeetan viholliset Jumala Tappamalla Tappaisi.”
      ------------------------------------------------------------------

      "Profeetta pystytti kadotustuomion lausumisen synnin."

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin!!!

      SUOMEN PROFEETTA KIROSI MARTTI LUTHERIN!!!

      • Anonyymi-ap 2023-10-29 01:35:52
      • ”Tässä muutamia päiviä sitten,Suomen Profdetta Henri Puumala lausui minulle seuraavat sanansa,kun keskustelimme hänen kanssaan Helsingissä:

      -"Evankelista Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijänä,minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin.
      Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME.
      Kansojen Profeettanamme suoritan Suomen maassamme Täydellisen uskonpuhdistuksen.
      Jumala minua siinä auttakoon,Aamen".

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin!!!
      --------------------------------

      Siis kummallisuuksia alusta alkaen, ja kroonisesti jatkuen!

      Jeesus nimittäin KIELSI tuomitsemisen. Matt 7:1-3

      "Älkää kadotustuomiota lausuko... " Luukas 6:37

      Mutta? Kun JOKU alkaa paukutella JULKISTA tekstiä tuomita yli 500 vuotta sitten eläneen ja kuolleen -- niin ilmiö on saatanallinen ja irvokas!

      Kenet ainoastaan Jumala on asettanut
      "elävien ja kuolleitten tuomariksi! Apt 10:42

    • Anonyymi

      Kruunupyyn virkaatekevä nimismies eli kylläkin 1980-luvulla.

      Suomen Profeetta laulaa:

      Ilmo Suvirta soundcloud.

      "Puettu kuninkaallisiin,kaukaa kuulin".
      You tube.

      • Anonyymi

        Kerropas faktat ja lähteet, että Kruunupyyn vt nimismies eli ja oli! KIitos!

        2. Joku kehui että suomen profeetta olisi tehnyt kymmeniä tuhansia lauluja?
        Kun pyydettiin kertomaan,

        ei ole tullut vielä yhä ainoaakaan!


    • Anonyymi

      Sehän olikin "Kalle".

    • Anonyymi

      Kovat on aikeet rohveetalla!

      Aikoo kaataa evl kirkon?

      • AION KAATAA EVANKELIS -LUTERILAISEN KIRKON
      Anonyymi-ap 2023-11-01 14:53:58 Henri Puumala lausui hiljattain:-"Aion kaataa evankelis-luterilaisen kirkon,koska se on pelkkä vasemmistolaisten Pyhäkköporttojen lahko"

      Jäämme kiinnostuksella odottamaan, miten ja mistä hän tuon "kirkkojen kaatamisen aloittaa"?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kestä kohdata, pitää vimmaisesti koettaa sensuroida pois tekstejä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirkkaassa valossa väärien profeettojen kummallisuudet selviää.

    • Anonyymi

      Tämä suomen profeetaksi itsensä nimittänyt on tilannut itselleen erittäin vakavat sanktiot. Jumalan suunnalta.

      Jumala ei salli NImeään pilkattavan. Että sielullisia ja demonisia ennustuksia tehdään Jumalan "nimissä"....

    • Anonyymi

      Aika raksuttaa..

    • Anonyymi

      Kummallisuuksia on...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe