Miten toimii paratiisin käärme nyt? Koukuttaa (profeetoiksi) (Osa B)
Aluksi:
Tämä on osa B, tutkielmassa koskien ”paratiisin käärmeen ääntä”. Edellinen osa A
Missä on nyt paratiisin käärme? Kuuluuko ääni – - täälläkin?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18130963/missa-on-nyt-paratiisin-kaarme--kuuluuko-aani-taallakin--(-osa-a)
1) Paratiisin käärmeen koukutukset ja kavalat keinot?
--------------------------------------------------------------------
Kuten edellisessä ( Osa A) esillä oli, tämä ”käärmeen ääni” ei ole mihinkään kadonnut. Paholainen saa jatkuvasti saalista juuri siten, että manipuloi ihmisen ajatuksia, mielta, haluja ja himoja.
Surullista on se, että yllättävän monet uskovatkin lankeavat jos jonkin tason houkutuksiin.
• ”Sillä monet, joista usein olen sanonut, ja nyt aivan ITKIEN sanon, vaeltava Kristuksen ristin vihollisina (----) maallisiin on heidän mielensä” . ( Filipp 3:18-19)
• ” Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännyitte hänestä, joka on kutsunut teidän Kristuksen armossa - pois toisenlaiseen evankeliumiin.” ( Gal 1:6)
• ” Heille on tapahtunut mitä tosi sananlasku sanoo: Koira palaa oksennukselleen, ja Pesty sika rypee rapakossa.” ( 2 Piet 2:20-22)
2) Väärät profeetat lopunajan varma merkki!
-----------------------------------------------------------
Koska tämä aihe: profeetta, profetiat on aktuelli osio tällä palstalla, on tarpeen katsastaa pintaa syvämmälle, MILLÄ keinoilla paholainen valmistelee vääriä profeettoja?
Kun Jeesus piti lopunaikoja valaisevaa puhettaan ( Matt 24., Mark 13. ja Luuk 21. luvuissa) - Hänen ENSIMMÄINEN lauseensa oli:
• ”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!” ( Matt 24: 4)
• ”Sillä vääriä profeettoja NOUSEE..” ( Matt 24:24)
Eli? Väärät profeetat ovat lopunajan varma merkki!
3) Miten ”käärmeen ääni” koukuttaa ja manipuloi ”profeetaksi”?
-----------------------------------------------------------------------------
Kenestä tulee väärä profeetta? Eksyttäjä? Valheprofeetta? Ennustelija? Joka kuitenkin käyttää Herran nimeä? Tekeytyy! ( 2 Kor 11:13-15)
Kukaan, joka kunnioittaa Raamatun Sanaa, ja kunnioittaa Jumalaa ja Hänen auktoriteettiaan? - Ei ryhdy ITSE ”profeetaksi”. Vain Herra itse, ja Pyhä Henki ”asettaa” UT:n uskovat eri tehtäviin.
(1 Kor 12:11,18)
UT:n ”profeetta-asia” on aivan erilainen kuin VT:n aikana. Viimeinen VT:n mallin mukainen profeetta oli Johannes Kastaja.
Jokaisen ”väärän profeetan” (joka itse itseään mainostaa: Olen Profeetta) - jokaisen sellaisen tapauksen taustoista voi nähdä ne ”eväät” joita käyttäen paholainen on saanut koukkuunsa!
• Epäilyksen kylväminen! ( = Onko Jumala todellakin sanonut? 1 Moos 3:1)
• Valheen sepittäminen! ( = Ette te suinkaan kuole! 1. Moos 3:4)
• Uteliaisuuden herättäminen! (= Tulette niinkuin JUMALA tietämään hyvän ja pahan. (1 Moos 3:5)
• Tottelemattomuuteen houkuttaminen. ( Jumala oli KIELTÄNYT syömästä hyvän-ja pahantiedon puusta. (1 Moos 2:17, 3:3)
• Kapinaan usuttaminen.. . Jumalaa vastaan nouseminen agitointi!
• Ylpeyden synnin hyödyntäminen!
4) Paholainen hyödyntää rikkinäistä persoonaa
---------------------------------------------------------
Koukuttaessaan ihmistä ”profeetaksi” paholainen manipuloi mieltä. Vuosikymmenien aikana nähnyt tapaukset ja esimerkit kertovat, että lähes kaikissa tapauksissa ns. ”profeetan” profiilissa on näkynyt mm.
• - traumaattisten tapausten tausta ( ihmissuhteissa, srk:ssa)
• - persoonassa olevat häiriöt ja tunnetason epävakaus ( faktojen ja fiktioiden sotkeminen toisiinsa)
• - halu olla ”jokin suuri ja erikoinen” ( = kompensaatiota heikolle ja rikotulle itsetunnolle)
-
5) Paholainen hyödyntää syntien sitomaa
----------------------------------------------
Erityisen voimakas ”ote” paholaisella on sellaisessa tapauksessa, jossa ihminen (uskova) on langennut synteihin ja jäänyt syntien siteisiin. Se on kuin virustartunta, joka sairastuttaa ja vääristää terveen uskon ja vaelluksen. Väärien profeettojen habituksessa näkyy aina seuraavat:
• anteeksiantamattomuus
• katkeruus ja kaunaisuus
• vihamielisyys ja viha
• kostonhalu
• tuomioiden latelu
• kirousten langettaminen ( jopa kuolleille!)
• ylpeys ja itsensä korottaminen
Epäpuhtaasta sydämestä ja mielestä nousee sellaista ”karvasta hedelmää”! Niinkuin Jeesus opetti.
(Matteus 12:33-37)
Siis? Joka on antanut pikkusormensa paholaiselle, eikä pysähdy parannukseen synneistään ja puhdistukseen ( 1 Joh 1: 5-10) on varma saalis. Sillä kaltevalla tiellä, jonka päässä on kadotuksen kuilu.
Aloitus jatkuu
Miten toimii paratiisin käärme koukuttaa (profeetoiksi) (Osa B)
34
366
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa aloitukseen: Miten toimii paratiisin käärme nyt? Koukuttaa (profeetoiksi) (Osa B)
6) Käärmeen ääni on kavala!
-------------------------------------------
Kun paholainen huomaa, että JOKU on sopivaa materiaalia - ryhtyäkseen ”profeetaksi”? - Silloin alkaa koulutus, mm näin:
• sinä olet se Erikoinen, valittu!
• sinä olet se luvattu (suomen profeetta)
• kansojen profeetta
• kun sinua vainotaan, se on Merkki siitä, että olet Erikoinen
• minä annan sinulle erikoistietoa
• Raamatun opetukset eivät ole niin tärkeitä..
• jne, etc
Kun ihminen alkaa ”kuunnella” paholaisen kuiskutuksia, se on kuin huumetta? Se ruokkii ylpeyttä, vallanhimoa, halua olla Jokin Suuri! Kuin huumetta.
Näin muodostuu valheellinen ”minäkuva”. Harhaisuus. Joka kaiken aikaa paisuu kuin hiivataikina. Hapatustaikina. Ihminen nostaa itsensä toisten yläpuolelle, jopa Jumalan valtaistuimelle? (järkyttävää!)
Raskauttava SYNTi on se, että käyttää Jumalan Nimeä valheidensa, kiroamisten ja tuomioidensa yhteydessä!https://keskustelu.suomi24.fi/t/18124387/jumalan-nimen-vaarinkaytto-infoa-ilmoitusta
• SUOMEN PROFEETTA KIROSI MARTTI LUTHERIN!!!
• Anonyymi-ap 2023-10-29 01:35:52
• ”Tässä muutamia päiviä sitten,Suomen Profdetta Henri Puumala lausui minulle seuraavat sanansa,kun keskustelimme hänen kanssaan Helsingissä:
-"Evankelista Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijänä,minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin. Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME. Kansojen Profeettanamme suoritan Suomen maassamme Täydellisen uskonpuhdistuksen. Jumala minua siinä auttakoon,Aamen".
Kun niin pitkälle on ”eksytyksen tauti” edennyt, ettei tällainen (profeetaksi itsensä nostanut) enää piittaa mistään? Vaan jatkaa valheitaan, joita valheen käärme syöttää ( =kuulee ääniä) - mitä siitä seuraa?
Paatumuksen edetessä syntimitta täyttyy. Jumala ei enää nuhtele eikä varoita.
Ramattu kyllä selkeästi valaisee, mikä on väärien profeettojen finaali ja osa. - Anonyymi
Väärät pofeetat latelevat monesti mitä "sylki suuhun tuo" mitä ääniä korvien välissä kuuluu? Tässä esimerkkiä väärän profeetan vihakirjoituksesta...
Tässä esimerkkiä. Kyse on ”profeetan” omista teksteistä. Ei toisten väitteistä...
• Profeetta Henri 2014-12-10 13:02:24
• Arvoisa yleisö.Olen palannut(suoraan sanoen helvetistä ja syylliset tulevat maksamaan kalliisti). Profetoin Jari Aarnion jutun KRP:lle alusta loppuun ja aion vielä myöskin siivota Helsingin poliisin johdon.Suurin osa heistä on muuten homoseksuaaleja. Siivoan siis ne kuuluisat :"Helsingin poliisin perkeet". En jätä juurta enkä kantoa. SDP:läiset kävivät kimppuuni,mutta minulla on KRP:ssä paljon ystäviä. KOSTONI ON OLEVA SULOINEN(Niin Helsingin poliisille kuin myös demareille).
PS:Jotkut nimittävät minua nimellä:"Kontulan mies".
Siunausta.”
Koston henki, viha ja kauna - ovat ne "voimat" joilla tuollaista tekstiä nousee?
On turha valhedella totuutta vastaan.
Jumalan Pyhä Henki ei synnyttä tuollaista "profeetta-asiaa"! - Anonyymi
Olen se profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Jokainen, joka nousee minua vastaan, joutuu kadotukseen. Vuoren varmasti. Monet korjaa kuolema heti pian sen jälkeen, kun uskaltavat sanoa sanan minua vastaan. On jo korjannut.
- Anonyymi
Ei tehoa mitkään valheet.
Toki saa uhota ja uhkailla,
Jumala on suurin! - Anonyymi
Oletko se itse itseäsi mainostava Suomen profeetta?
Oletko jo surmannut montakin?
Ja luuletko että kuolema sinun käskystäsi korjaisi ihmisiä?
Ja kerropas kuka se oli jonka väität jo korjatuksi
Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se itse itseäsi mainostava Suomen profeetta?
Oletko jo surmannut montakin?
Ja luuletko että kuolema sinun käskystäsi korjaisi ihmisiä?
Ja kerropas kuka se oli jonka väität jo korjatuksi
Kiitos.En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehoa mitkään valheet.
Toki saa uhota ja uhkailla,
Jumala on suurin!Jumala on suurin, joten on pienempiäkin jumalia. Jumala ei siis ole ainoa jumala vaan on vain yksi monien jumalien joukossa. Ja alunperinhän Jahve keksittiin vastustamaan pakanoiden jumalia, joista Baalit olivat merkittävimpiä Israelin naapureina.
- Anonyymi
Säälittävää pimeyttä, eksymystä. Kuvitella olevansa joku niin korkea, että voisi julistaa kuolemaa ja kadotusta.
No, Täsmäesimerkki paholaisen pimeistä sanomista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun!
IHan turhaa on uhota, Ei tehoa.
Vaikka kuinka uhoaisi.
Tulee vain julkista todistusta laitttomuudesta (= laiton uhkaus!)
Laittoman tuomion kirjoittamisesta:
"älkää kadotustuomiota lausuko" ( Luukas 6:37)
Kuolo korjaan VAIN silloin kuin Jumala sen päättää.
Ei koskaan kiroavien ihmisten vihasta.
Eikä ole mitään "herran voideltuja".... - Anonyymi
Viesti ilmoitettu Suomi24 ylläpidolle.
Sisältää laitonta uhkausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista nimiä, mutta tulivat minulle urputtamaan ja valittivat minusta rukouspiirissä, niin että Jumala surmasi heidät. Ei jäänyt yhtään vastustamaan minua. Ja nyt olen Jumalan profeetta, jota tulee kuulla, tai muuten tulee hävitetyksi kansasta. Kuolo korjaa, jos minua vastustatte! Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun!
Sisältää laitonta uhkausta, rikostason kirjoitusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältää laitonta uhkausta.Höpö höpö. Lämpimikseen heiteltyjä ylimalkaisia Herran rankaisuja ei voida pitää hyvällä tahdollakaan laittomina uhkauksina. Herrahan se on, joka ilmoituksen mukaan rankaisee ja surmaa, ei ihminen hänen käskystään.
Miten oikein luet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Lämpimikseen heiteltyjä ylimalkaisia Herran rankaisuja ei voida pitää hyvällä tahdollakaan laittomina uhkauksina. Herrahan se on, joka ilmoituksen mukaan rankaisee ja surmaa, ei ihminen hänen käskystään.
Miten oikein luet?Tällä palstalla Suomi24 noudattaa Lakia, lakeja.
KUN joku kirjoittaa lainvastaista, täällä, vastaa kirjoituksistaan.
JK: kannattais ENSIN harkita, mitä kirjoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla Suomi24 noudattaa Lakia, lakeja.
KUN joku kirjoittaa lainvastaista, täällä, vastaa kirjoituksistaan.
JK: kannattais ENSIN harkita, mitä kirjoittaa?En ole kirjoittanut yhtään mitään Suomen lakien ja asetusten vastaista. Jos olen kirjoittanut jotakin Raamatun vastaista, niin se ei ole rikos Suomen lakien ja asetusten mukaan. Se kuuluu sanan- ja uskonnonvapauteen ja on oikeus, ei rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjoittanut yhtään mitään Suomen lakien ja asetusten vastaista. Jos olen kirjoittanut jotakin Raamatun vastaista, niin se ei ole rikos Suomen lakien ja asetusten mukaan. Se kuuluu sanan- ja uskonnonvapauteen ja on oikeus, ei rikos.
Tässä tekstiä ,joka Suomen lakien vastaista:
"Kuolo korjaa, jos minua vastustatte!
Ja ikuinen kadotus vailla pienintäkään mahdollisuutta pelastukseen. Ei tulen läpi eikä suoraan Kristuksen luokse: kadotus on sen kohtalo, joka kajoaa Herran voideltuun!"
-------------
Kuolemalla "uhkailu" ja pelottelu on kriminaalista tasoa.
- Anonyymi
Ei ole ihme, että Jumala on päättänyt - mitä?
Anonyymi-ap
2023-11-22 11:08:02
Jumalan nimen väärinkäyttö: infoa
1. ”Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.” 2. Käsky. ( 5. Moos 5:11)
2. JEESUS: ”Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. ”
” Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.” (Matt 5:17-19)
3. ” Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin. ( Jaak 2:10)
1) Jumalan nimen väärinkäyttö
---------------------------------------------
• ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.” ( 5 Moos 18:20)
Sinulle, joka esiinnyt Jumalan nimissä,
- joka käytät (väärin) Hänen Pyhää nimeään valheellisten ennusteluidesi yhteydessä, sinulle tämä Herran nuhde ja ilmoitus:
• Olet julkisilla kirjoituksillasi todistanut, että olet rikkonut 2. Jumalan Lain käskyä vastaan. ( 2 Moos 18:21-22)
• Olet lausunut turhaan Jumalan Pyhän Nimen asiaa.( 5 Moos 5:11)
• Olet Jumalan nimissä kirjoittanut valheellisia profetioita, ilman Jumalan käskyä, lupaa ja oikeutusta. ( 5 Moos 18:20)
• Olet näin tallannut Hänen Pyhyyttään, auktoriteettiaan ja arvovaltaansa.
• Olet saattanut Hänen Pyhän Majesteettinsa häväistyksen kohteeksi.
• Olet luvattomasti käyttänyt tuomiovaltaa, kirjoittamalla julkisia tuomioita ihmisistä. ( Matt 7:1-2)
• Olet pilkannut ja häpäissyt Jumalan palvelijoita.
• Olet kironnut jopa kuolleita.- Anonyymi
2) Ilmoitus ja Jumalan toimenpiteet
Jumala valvoo sanaansa.
Joka korottaa itsensä ja nousee Jumalan Pyhää Auktoriteettia vastaan, häpäisee Hänen arvovaltaansa ”lausumalla turhaan Hänen nimeään” - nähdään julkisesti syyllistyneen tekoon, joka täyttää Majesteettirikoksen näytön. Jumalan edessä.
- Sinulle ilmoitetaan, että Herra toteuttaa sanansa, 2. käskyn mukaan: ”Jumala ei jätä rankaisematta sitä, joka Hänen nimensä turhaan lausuu.”
Julkisia todisteita ( kirjoituksia) on runsaasti, joissa Jumalan nimen väärinkäyttö näkyy. Tässä yksi esimerkki:
• Anonyymi 2023-11-21 21:25:32
”JUMALA ON LUVANNUT 150 000 sSiunattua Sielua Suomen Helluntaihrrätyksellemme.
Joka ainoa tulee ev.lut.kirkosta. Näin kertoi Suomen Profeetta!!!”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18122196/kuka-on-luvannut-150-000-kristukselle
HUOMAUTUKSET:
1) Tämä info ei ole ”uhkaus” vaan ILMOITUS
Laki erottaa tarkasti erikseen mitä on
• ilmoitus
• kehotus
• varoitus
• uhkaus
2) Tämä ilmoitus ei ole myöskään tuomio, tuomitseminen.
Jumalan valtakunnassa ainoa suvereeni tuomiovallan käyttäjä on Sanassa ilmoitettu. Ihmisillä ei ole lupaa ja oikeutta käyttää Jumalalle kuuluvaa hallinto-ja tuomiovaltaa!
• Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. ” ( Apt 10:42, Apt 17: 30-31, Matt 7:1-2, Room 14.10, 1 Kor 4:5)
3) Tämä ilmoitus ei myöskään ole kehotus.
Kun syntimitta on kasvanut Jumalan edessä maksimaaliseksi, Hänen toimenpiteensä ovat valmiina. Kehotukset ja nuhteet ovat kaikuneet kuuroille korville.
Jumalan laskema perustus pysyy lujana, ja siinä on merkkinä nämä sanat: ”Herra tuntee omansa” ja ”Luopukoon vääryydestä jokainen, joka lausuu Herran nimen”. Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
Marraskuun 22. päivänä 2023
Tiedoksi saaneena, toimitettavaksi annettuna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2) Ilmoitus ja Jumalan toimenpiteet
Jumala valvoo sanaansa.
Joka korottaa itsensä ja nousee Jumalan Pyhää Auktoriteettia vastaan, häpäisee Hänen arvovaltaansa ”lausumalla turhaan Hänen nimeään” - nähdään julkisesti syyllistyneen tekoon, joka täyttää Majesteettirikoksen näytön. Jumalan edessä.
- Sinulle ilmoitetaan, että Herra toteuttaa sanansa, 2. käskyn mukaan: ”Jumala ei jätä rankaisematta sitä, joka Hänen nimensä turhaan lausuu.”
Julkisia todisteita ( kirjoituksia) on runsaasti, joissa Jumalan nimen väärinkäyttö näkyy. Tässä yksi esimerkki:
• Anonyymi 2023-11-21 21:25:32
”JUMALA ON LUVANNUT 150 000 sSiunattua Sielua Suomen Helluntaihrrätyksellemme.
Joka ainoa tulee ev.lut.kirkosta. Näin kertoi Suomen Profeetta!!!”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18122196/kuka-on-luvannut-150-000-kristukselle
HUOMAUTUKSET:
1) Tämä info ei ole ”uhkaus” vaan ILMOITUS
Laki erottaa tarkasti erikseen mitä on
• ilmoitus
• kehotus
• varoitus
• uhkaus
2) Tämä ilmoitus ei ole myöskään tuomio, tuomitseminen.
Jumalan valtakunnassa ainoa suvereeni tuomiovallan käyttäjä on Sanassa ilmoitettu. Ihmisillä ei ole lupaa ja oikeutta käyttää Jumalalle kuuluvaa hallinto-ja tuomiovaltaa!
• Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. ” ( Apt 10:42, Apt 17: 30-31, Matt 7:1-2, Room 14.10, 1 Kor 4:5)
3) Tämä ilmoitus ei myöskään ole kehotus.
Kun syntimitta on kasvanut Jumalan edessä maksimaaliseksi, Hänen toimenpiteensä ovat valmiina. Kehotukset ja nuhteet ovat kaikuneet kuuroille korville.
Jumalan laskema perustus pysyy lujana, ja siinä on merkkinä nämä sanat: ”Herra tuntee omansa” ja ”Luopukoon vääryydestä jokainen, joka lausuu Herran nimen”. Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
Marraskuun 22. päivänä 2023
Tiedoksi saaneena, toimitettavaksi annettunaMiten ihmeessä Jumalan nimeä voisi lausua turhaan, kun hän ei ole ilmoittanut sitä, miten se lausutaan tai mikä se edes on?
Jahuwan nimessä sanon sinun joutuvan varmasti kadotukseen ilman pienintäkään pelastumisen mahdollisuutta. Mitäs kävit vastustamaan Herran voideltua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä Jumalan nimeä voisi lausua turhaan, kun hän ei ole ilmoittanut sitä, miten se lausutaan tai mikä se edes on?
Jahuwan nimessä sanon sinun joutuvan varmasti kadotukseen ilman pienintäkään pelastumisen mahdollisuutta. Mitäs kävit vastustamaan Herran voideltua!Sallittakoon nauraa noita satuja...
- Anonyymi
Niin?
Pahemmaksi vain äityy?
Niinkuin aina menee. Paisekin kasvaa.
Väärien profetioiden hapatus ja paise näyttää MITÄ se ytimiltään on.
Silloin kukaan ei enää ole epävarmuudessa.
"Hedelmä" todistaa.- Anonyymi
Lunta sataa tänäkin talvena ja se profetia pitää! Syyttä haukut vääräksi profeetaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lunta sataa tänäkin talvena ja se profetia pitää! Syyttä haukut vääräksi profeetaksi.
Meteorologit ennustaa säätiloja. Nekin erehtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meteorologit ennustaa säätiloja. Nekin erehtyy.
Väärä profeetta tulee tappaa Mooseksen lain antaman käskyn mukaan. Ei siis kannattaisi ennustaa väärin säätiloja. Lunta varmasti sataa tänä talvena, joten se on oikea ennustus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä profeetta tulee tappaa Mooseksen lain antaman käskyn mukaan. Ei siis kannattaisi ennustaa väärin säätiloja. Lunta varmasti sataa tänä talvena, joten se on oikea ennustus.
Meteorologi ei ole profeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meteorologi ei ole profeetta.
Jos helluntailainen tai joku muu kristitty profetoi väärin, niin eikö hänet pitäisi tappaa? Ja kun ei tapeta, niin eikö sellaisen pitäisi joutua kuitenkin kadotukseen? Vai pelastaako Jeesus myös väärät profeetat? Ja väärät opettajat? Mitä Raamattu siitä sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos helluntailainen tai joku muu kristitty profetoi väärin, niin eikö hänet pitäisi tappaa? Ja kun ei tapeta, niin eikö sellaisen pitäisi joutua kuitenkin kadotukseen? Vai pelastaako Jeesus myös väärät profeetat? Ja väärät opettajat? Mitä Raamattu siitä sanoo?
Jos et tunne Raamatun sanoja noista asioista, on korkea aika ruveta lukemaan ja tietämään!
Tämä kun ei ole mikään alakoululaisten AB-C - alkeiskurssi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tunne Raamatun sanoja noista asioista, on korkea aika ruveta lukemaan ja tietämään!
Tämä kun ei ole mikään alakoululaisten AB-C - alkeiskurssi.Mooseksen lain mukaan väärät profeetat tulee kivittää kuoliaaksi. Uuden testamentin mukaan väärät profeetat ja opettajat joutuvat kadotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooseksen lain mukaan väärät profeetat tulee kivittää kuoliaaksi. Uuden testamentin mukaan väärät profeetat ja opettajat joutuvat kadotukseen.
Tämä kun ei ole mikään alakoululaisten AB-C - alkeiskurssi.
- Anonyymi
Jatkoa
, osa C.
Miten paholainen leipoo vääriä profeettoja?
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko/helluntailaisuus?type=latest - Anonyymi
Joka lajin huijausta. Mitäpä ei käärmeen ääni keksisi?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18140479/ai-etta-oikein-trolli-()-talla-palstalla--jaahas--- - Anonyymi
Näin se on nähty.
- Anonyymi
Tässä aloituksessa on valtaiseva esimerkki siitä, miten harhaisuuteen eksynyt kuvittelee itsestään aivan mahdottomia!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18159547/suomen-profeetalle-paperit-psykoosista-ja-pedofiliasta!!! - Anonyymi
Lopunaika on eksytysten aikaa! Sen Jeesu ITSE sanoi:
"Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!" Matt 24:4
"Varokaa, ettei kukaan johta teitä harhaan!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272646Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281861Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1291644Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68949
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko159933Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69904- 62833
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799