Tekniikan Maailmakin hämmästeli VikingContact 7:n jääpitoa ja ajettavuutta jäällä. Molempia osa-alueita ylistettiin ja loppuarviossa korostettiin hyvää pitoa nimenomaan jäällä.
En tiedä miten homma on ratkaistu, mutta oman kokemuksen mukaan VikingContact 7:llä voi ajaa jäällä aika aktiivisesti, koska pito ja ohjautuvuus pitää luistossakin. Kun mulla oli nastarenkaat, luistossa auto puski suoraan, kunnes vauhti putosi tarpeeksi ja pito palasi. Noi nastat nousivat sohjokelillä irti tiestä ja kerran oli ojaanajo todella lähellä. Autossa ei ole ajovakautusta eikä luistonestoa. ABS löytyy.
Myös lumella, asvaltilla ja polanteella VikingContact 7 on mahtava. Vakaa, hyvä pito, ohjautuu tarkasti ja äänetön.
Esimerkiksi kerran liukastuin kadulla, joka oli jäistä polannetta. Kun tulin autolla kotiin, jarrutin samassa kohtaa ja auto pysähtyi todella nopeasti. Continentalin pitäisi alkaa valmistamaan myös kitkakenkiä. :D
Continental on nostanut VikingContact 7:llä kitkarenkaiden jääpidon ihan uudelle tasolle.
Anonyymi-ap
1
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294