Ja maksa-arvot ovat normaalit, koska ei ole riittävästi entsyymejä, joista maksan kunto selviäisi, eikö elämä ole jo lopussa?
Jos maksa on pelkkä kiinteä möykky
8
312
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin oli maksa-arvot ihan hyvät, ja silti koepala näytti maksassa olevan tulehdusta ja sidekudosta.
Lisäksi taisi olla joku granulooma, tai mikä lienee.- Anonyymi
Miksi otettiin koepala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otettiin koepala?
Siihen suostuttiin siitä syystä, kun olin jo pitkään valitellut vatsan, selän ja oikean puolen kyljen kipuilua, paineen tunnetta, huonoa oloa, heikkoa yleisvointia, ym.
Siitä en tiedä saiko koepalan otto jotain ongelmaa/muutosta maksassa aikaiseksi, kun tilanteessa tuli joku vuotokin maksaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen suostuttiin siitä syystä, kun olin jo pitkään valitellut vatsan, selän ja oikean puolen kyljen kipuilua, paineen tunnetta, huonoa oloa, heikkoa yleisvointia, ym.
Siitä en tiedä saiko koepalan otto jotain ongelmaa/muutosta maksassa aikaiseksi, kun tilanteessa tuli joku vuotokin maksaan.Onko siitä kauan kun se otettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä kauan kun se otettiin?
On siitä jo yli viisi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä jo yli viisi vuotta.
Hengissä oot vielä ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengissä oot vielä ja hyvä niin.
Juu, näinhän se on.
Vaikka olisi kiva olla edes vähän paremmassa kunnossa.
Tuntuu, että samantyyppistä vaivaa on edelleen, maksan seutuvilla, ja muutenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257