Pitäisi löytää talouteen kohtuullisen hintainen kakkosauto, enintään 10 000 euroa. Käyttö lähinnä rouvan työmatkoihin, lasten kuskaaminen harrastuksiin, perinteinen kauppakassi siis.
Tuossa budjetissa ei sähköautoista tai plugin hybrideistä tarvitse haaveilla. Bonusta olisi pienet käyttökulut eli = luotettavuus ja pieni bensan kulutus.
Itse en ole yhtään autoihminen mutta löytyisikö täältä suosituksia vai menenkö ostamaan Yariksen joka on ainoana tullut mieleen?
Bensapihi kakkosauto
16
498
Vastaukset
- Anonyymi
Kato japanilaisista myös Nissania. Micra tai Pulsar pykälää isompana. Ei ole yhtä maineessa kuin Tojo mutta todella luotettavia autoja.
Ja samoin Seat Leon pärjännyt hyvin katsastusprosenteissa.
Mutta tarjontaa vaan kattomaan myyntisivustoilta. Täällä listattuna alle 5 ltr kuluttavia. https://www.autotalli.com/vaihtoautot/listaa/kulutus_max/5.0/kulutus/yhdistetty- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136031Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Fiesta, Polo, Fabia, Clio, noista kun valitsee, niin olet onnistunut.
- Anonyymi
Toyota Yaris, Renault Clio, Citroën C3, Skoda Fobia, Peugeot 208 ovat esimerkkejä pikkuautoista.
Jos rakastat vaimoasi ja lapsiasi, eikä nimesi ala roope bob, niin harkitse pykälää isompaa autoa, jotta ajaminen olisi mahdollisimman turvallista.
Eli katso vaihtoehtoja: Toyota Corolla/ Auris, Renault Megane, Citroën C4, Skoda pitää unohtaa, Peugeot 308.
Älä laita vaimoasi ja lapsiasi pieneen peltipurkkiin yhden litran bensansäästön vuoksi.
Pykälää isomman auton kulut ovat yllättävän edullisia. - Anonyymi
Ja turvallisuus on taattu. Myös vaimosi ja lapsesi arvostaa sinua jos et hanki turvatonta pikkupurkkia pelkän säästön vuoksi.
- Anonyymi
Pikkuautot ovat nykyään turvallisia.
- Anonyymi
Niin on, mutta kysymys on myös vaimon ja lapsien kunnioittamisesta.
Eli tarjoamalla isompaa autoa rakkaalle vaimolleen ja rakkaille lapsilleen, näyttää heille että heistä välitetään ja heitä kunnioitetaan.
Sen ei tarvitse aina olla niin että vaimolle se kauppakassi, isäntä ajaa isommalla autolla.
Vaimo voi kertoa että haluaa pikkuauton, vaikka tarjoasit isompaa lasten turvallisuuden takia, niin sitten se pikkuauto.
Lähtökohta ei voi olla se että valmiiksi mielessä kauppakassi, vaan harkintaa tilanteen mukaan.- Anonyymi
Hauska poika, vai kunnioittamisesta on kysy?
Eiköhän terve ja järkevä vaimo ymmärrä, että perheen rahat on rajalliset 95% kansasta ja turhaa hankkia nurkka ajoon mitään turhan isoa ja kallista autoa.
- Anonyymi
Roope Bob kiinnostaa.
Ostan vaimolleni Smart for one auton.
Tämä on vähän mopoautoa pienempi.- Anonyymi
Juu, sillähän onkin mukava kuskailla lapsia harrastuksiin.
- Anonyymi
Käytänössä siis selkäreppu jos käyttää turvavöitä 😄
- Anonyymi
Kenen rouvan?
- Anonyymi
Ei kenenkään rouvan.
- Anonyymi
Selkäreppuauto?
- Anonyymi
10 000€ saa vähemmän ajetun ja uudemman pikkuauton kuin jos auton kokoa lähtee kasvattamaan. En ole koskaan tajunnnut mikä ihme ajaa suomalaisia ostamaan kakkosautoksi "Fiat Puntoa" suurempia autoja, Lapsiperheelle tietty myös takaovilla varustettuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579