Oisko mukavaa nainen, finlandia marmeladeja

Anonyymi-ap

Olisko mukavaa nainen, jos treffeillä miehen kellanruskealla nahkasohvalla selälläsi olisit ja vierellä mies rapistelisi Finlandia marmeladi rasiaa auki ja sanoisi naiselle, että nyt alkaa arvaus leikki, simmut kiinni ja suu auki.
Kohta olisi naisen suussa ensimmäinen finlandia marmeladi kuula ja mies sanoisi.
No niin nainen arvaus leikki alkaa, minkä värinen ja makuinen marmeladi on suussa,
Nainen maiskuttelee ja kasvoilla on nautinnollinen ilme, nam, nam toteaa nainen, anna samanlainen toinen, se on keltainen appelsiini.
Mies toteaa, aivan oikein ja arvaus leikki jatkuu, kunnes 500g finlandia marmeladeja on nainen nauttinut.
Mies toteaa, nyt on paketti tyhjä ja nainen sanoo, avaa toinen, haluan arvata lisää.
Toinen paketti aukeaa ja arvaus leikki jatkuu.
Lopulta nainen on nautinut 10 finlandia marmeladi pakettia ja toteaa, että en pääse enää ylös, vatsani on niin täynnä, jodun jäämään yöksi ja minulla on sokeri humala.

40

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisi olla ihan mukavaa alkuun, mutta en edes yhtä marmeladirasiallista pystyisi syömään kokonaan. Ne on niin ällömakeita.

      • Anonyymi

        Entä jos rikas ja varakas ja korkeastikoulutettu tinderimies marmeladikuulan tilalle antaisi terskan suuhun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos rikas ja varakas ja korkeastikoulutettu tinderimies marmeladikuulan tilalle antaisi terskan suuhun

        Voisin mä sitäkin maist… noniin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voisin mä sitäkin maist… noniin.

        Kerro mitä sitten tapahtuu mielenkiintoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä sitten tapahtuu mielenkiintoista

        Asiat etenee siinä sitten omalla painollaan, tosin tuon jos tuon määrän sokeria syö niin kannattaa juoda vettä päälle paljon.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Asiat etenee siinä sitten omalla painollaan, tosin tuon jos tuon määrän sokeria syö niin kannattaa juoda vettä päälle paljon.

        Nyt ei puhuttu mistään sokereista vaan saisit suolaista ja ihanaa eli mitä sitten tapahtuisi kun miehen se on suussasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei puhuttu mistään sokereista vaan saisit suolaista ja ihanaa eli mitä sitten tapahtuisi kun miehen se on suussasi

        Mitä siinä nyt yleensä tapahtuu? 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä siinä nyt yleensä tapahtuu? 😂

        Niin pystyiskö mies syöttämään naista kun mies haluaa naisen suuhunsa mut pussaako tissejä masua åimppiä kerro sinä miten homma jatkuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin pystyiskö mies syöttämään naista kun mies haluaa naisen suuhunsa mut pussaako tissejä masua åimppiä kerro sinä miten homma jatkuu

        Mies haluaa naisen suuhunsa? mieti kun niitä marmelaadeja molemmat söisi sen touhun aikana.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mies haluaa naisen suuhunsa? mieti kun niitä marmelaadeja molemmat söisi sen touhun aikana.

        Ei siinä ole marmeladit mielessä kun naisen herkku on miehen suussa vaan mukavat mielessä ja että nyt tyttö saa orgasmin jos toisenkin ja miettii vain että tuota naista rakastan yli kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole marmeladit mielessä kun naisen herkku on miehen suussa vaan mukavat mielessä ja että nyt tyttö saa orgasmin jos toisenkin ja miettii vain että tuota naista rakastan yli kaiken

        Jaa juu ni tämä olikin vain ätmin mietteitä ja rikas ja varakas ja korkeastikoulutettu tinderimies miettisi syön yksin marmeladit ja nyt päästät rojut tuohon pikkupoikaan eli kuvittelee tinderityttöä pikkupojaksi ja rojut sisään ja häipyy pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole marmeladit mielessä kun naisen herkku on miehen suussa vaan mukavat mielessä ja että nyt tyttö saa orgasmin jos toisenkin ja miettii vain että tuota naista rakastan yli kaiken

        Taitaa olla kummallakin mukavat mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa juu ni tämä olikin vain ätmin mietteitä ja rikas ja varakas ja korkeastikoulutettu tinderimies miettisi syön yksin marmeladit ja nyt päästät rojut tuohon pikkupoikaan eli kuvittelee tinderityttöä pikkupojaksi ja rojut sisään ja häipyy pois

        No tuollaista ajattelua ja kommentointia en hyväksy laisinkaan. Mitkään pikkupojat ei siihen leikkiin kuulu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No tuollaista ajattelua ja kommentointia en hyväksy laisinkaan. Mitkään pikkupojat ei siihen leikkiin kuulu.

        Sano tuo jännämiehille eli rikkaille ja varakkaille korkeastikoulutetuille tinderi jännämiehille niil o jännätouhut ja jännät mietteet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuo jännämiehille eli rikkaille ja varakkaille korkeastikoulutetuille tinderi jännämiehille niil o jännätouhut ja jännät mietteet

        Ihan kaikille yleisesti sanon, että tuollaiset puheet pois.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan kaikille yleisesti sanon, että tuollaiset puheet pois.

        Tietäisitpä mitä ne tekee ulkomaan matkoilla ja tinderissä yms tekee ikäviä asioita mut niit miehiä naiset haluu niil o rahaa mut jännäjennat ymmärtää ovathan samanmielisiä eli korkeastikoulutettui jännäjennoi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä mitä ne tekee ulkomaan matkoilla ja tinderissä yms tekee ikäviä asioita mut niit miehiä naiset haluu niil o rahaa mut jännäjennat ymmärtää ovathan samanmielisiä eli korkeastikoulutettui jännäjennoi

        No minä en ainakaan sellaista miestä halua, ihan alinta kastia.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No minä en ainakaan sellaista miestä halua, ihan alinta kastia.

        Mut odotas kun tapaat korkeastikoulutetun jännämiehen sen haluat ja jännän hyvän elämän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut odotas kun tapaat korkeastikoulutetun jännämiehen sen haluat ja jännän hyvän elämän

        Ei tarvitse olla korkeastikoulutettu jännämies!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla korkeastikoulutettu jännämies!

        Tuskimpa sinulle ätmikään kelpaa eli köyhä varaton työläispoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa sinulle ätmikään kelpaa eli köyhä varaton työläispoika

        Varakkuutta täytyy kyllä olla sen verran, että pärjää omillaan. Keskituloinen siis kelpaa vallan hyvin. Minua ei muuten miehen rahallinen rikkaus kiinnosta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Varakkuutta täytyy kyllä olla sen verran, että pärjää omillaan. Keskituloinen siis kelpaa vallan hyvin. Minua ei muuten miehen rahallinen rikkaus kiinnosta.

        Eli työläispojat ei kelpaa sinulle eli raha on rakkaus ja jännäelämä olet itsekkin jännäjenna ja jännät touhut


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Varakkuutta täytyy kyllä olla sen verran, että pärjää omillaan. Keskituloinen siis kelpaa vallan hyvin. Minua ei muuten miehen rahallinen rikkaus kiinnosta.

        Toivon sinulle jännäelämää ja jännittäviä asioita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli työläispojat ei kelpaa sinulle eli raha on rakkaus ja jännäelämä olet itsekkin jännäjenna ja jännät touhut

        Kelpaa työläispojat. Miehet, jotka tekee töitä. On ne mun mieleen ja naisten mieleen muidenkin. Eivät lusmuile ja ryyppää. Voin olla jännä joidenkin mielestä, mutta ei varmasti oletetuilla tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sinulle jännäelämää ja jännittäviä asioita

        Kiitos!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181368193

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Voi nätä sinun aloituksiasi. 🙄 Oletko koskaan ajatellut lyhentää tekstiäsi?

      Marmeladit ovat liian imeliä. Jouluna on tapana napostella vihreitä kuulia, mutta vain muutama. Maltilla vaan.
      Kun rasian avaa ennen joulua, yleensä niitä on useampi jäljellä vielä uutena vuotena. En vaan pysty niin vahvaan sokerihyökkäykseen. Tulee huono olo.

    • Anonyymi

      Onpa taas ahdistava aloituksesi, en ihmettele yhtään että olet sinkku.

      Selällään ei saa syödä mitään, tukehtumisvaara. Kenellekään ei pidä työntää marmeladia suuhun, saati sitten 500 g, ääliömäinen idea kerrassaan.

      • Mun mielestä nämä alotukset on hassuja. Saisi laittaa enemmänkin tällaista sisältöä. Saman aloittajan tunnistaa samantyylisistä aloituksista, kertoo hauskoja tarinoita. Väliksellä on myös vähän samansuuntaisia juttuja, mutta en usko että on sama tyyppi. Väliksen tekstissä ei ole ikinä mitään merkkejä, pelkkiä kirjaimia yhteen pötköön.

        Eikä makuulta syöminen niin vaarallista ole, haasteellisempaa vain. Tarinassa nainen pyysi miestä syöttämään marmeladeja, ei niitä mihinkään työnnetty tai tungettu.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mun mielestä nämä alotukset on hassuja. Saisi laittaa enemmänkin tällaista sisältöä. Saman aloittajan tunnistaa samantyylisistä aloituksista, kertoo hauskoja tarinoita. Väliksellä on myös vähän samansuuntaisia juttuja, mutta en usko että on sama tyyppi. Väliksen tekstissä ei ole ikinä mitään merkkejä, pelkkiä kirjaimia yhteen pötköön.

        Eikä makuulta syöminen niin vaarallista ole, haasteellisempaa vain. Tarinassa nainen pyysi miestä syöttämään marmeladeja, ei niitä mihinkään työnnetty tai tungettu.

        Mut jos olis sellanen asento, et naisen jalat olis sohvan selkänojalla, et pää olis alaspäin ja sit itäs nielasta ylämäkeen, vois nieleminen olla vaikeeta???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos olis sellanen asento, et naisen jalat olis sohvan selkänojalla, et pää olis alaspäin ja sit itäs nielasta ylämäkeen, vois nieleminen olla vaikeeta???

        Mä en taas ajatellu että pää olis alaspäin. Eihän siinä olis yhtään mukava asento olla. Miksi kukaan olisi sellaisessa asennossa ainakaan kovin kauaa, saatikka suostuis syömään pää alaspäin😧


      • Anonyymi

        Eikö tuo syönnyt 5kg kun veti kymmenen rasiaa nii.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mun mielestä nämä alotukset on hassuja. Saisi laittaa enemmänkin tällaista sisältöä. Saman aloittajan tunnistaa samantyylisistä aloituksista, kertoo hauskoja tarinoita. Väliksellä on myös vähän samansuuntaisia juttuja, mutta en usko että on sama tyyppi. Väliksen tekstissä ei ole ikinä mitään merkkejä, pelkkiä kirjaimia yhteen pötköön.

        Eikä makuulta syöminen niin vaarallista ole, haasteellisempaa vain. Tarinassa nainen pyysi miestä syöttämään marmeladeja, ei niitä mihinkään työnnetty tai tungettu.

        Tukehtumisvaara on ehdottomasti suurempi makuuasennossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukehtumisvaara on ehdottomasti suurempi makuuasennossa.

        Tottakai se on.


    • Anonyymi

      Paljon mukavampaa olisi, jos pohtisit ennemmin lukuisia kirjoitusvirheitäsi.

    • Anonyymi

      Marmeladikarkit ovat etovia, että ei kiitos.

      • Anonyymi

        Juu, muutama mene, mut sit äklöttää, liikaa sokeria niissä on.
        Sokerittomia luonnonmarjosita tehtyjä marmeladeja vois syödä, mut noissa kaupan marmelaideissa on sokeria ja makuesanssia.


    • Kyllä Finlandia-palkinto olis mukavampi yllätys🤔Mutta joo, kyllä Finlandia-kuulatkin on hyviä, jos kyseessä on tosiaan se monivärinen pakkaus eikä pelkkiä vihreitä kuulia.

    • Anonyymi

      Ei olisi yhtään mukavaa, en pidä marmeladeista, ällön makeita. En myöskään pidä syötettynä mistään, olen sen verran itsenäinen. Lisäksi vielä en syö makuullani mitään ikinä koskaan.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Lisäys; tuossa rasiallisessa marmeladia on 1600 kaloria, joka ylittää päivittäisen energian tarpeeni. Ravintoa satsissa ei ole mitään, vain pelkkää sokeria 320 g.

        - Sheena


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe