Patriarkka Kirill on näköjään tutustunut persujen puolueohjelmaan ja poliittisiin tavoitteisiin. Kirill kehuu ensin putleria mutta ripittää tätä siitä, ettei ole ottanut oppia Suomen persuilta maahanmuuttopolitiikassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010024567.html
Kirill ripittää putleria
22
314
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuta yhtä lapsellista ja tyhmää sinulla tänään mielessä. Kirjoita nyt kaikki samantein, niin ei saat oksennettua pahan olosi palstalle.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ihan turhaan sinä ap koko ajan nikkejä vaihtelet jokaisen niistä toistaessa samat persupakkomielteet harhoineen jne. Esimerkkinä edellisestä sinä ap pommitat vuoden jokaisena päivänä avauksia lehtilinkkeineen joissa ei mainita sanallakaan persuja mutta jotka sinä persupakkomielteinen ap käännät koskemaan persuja.
- Anonyymi
Avaus on viikon typerin kirjoitus tällä palstalla tähän menessä.
Nyt kisa pystyyn, kuka kykenee vielä typerämpään.
Tiedän, vaikeaa tuosta on enää typerämmäksi laittaa... mutta koettakaa edes- Anonyymi
Olen samaa mietä vain täysi typerys lukee persujen puolueohjelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mietä vain täysi typerys lukee persujen puolueohjelman.
Äitisi luki ja oli iloinen lukemastaan asiasta.
- Anonyymi
Taisi avaus kommenteista päätellen upota syvälle persusydämiin. Kipeäähän se tekee mutta eikö toisaalta kannattaisi olla ylpeä siitä, että edes naapurissa ymmärretään persuilua, vaikka meillä ei ymmärrettäisikään.
- Anonyymi
Kirillillä on päivänselvästi samanlaiset ajatukset kuin perussuomalaisilla. Haiskahtaako tavoitteissa rotuhygienia?
- Anonyymi
EMÄTYHMÄ DEMARI?
- Anonyymi
Aina kuitenkin fiksumpi ja viisaampi kuin sinä, tikkukirjainpersu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kuitenkin fiksumpi ja viisaampi kuin sinä, tikkukirjainpersu!
Höpö höpö. Miksi et ole vieläkään kertonut homoudestasi isällesi?
- Anonyymi
EMÄTYHMÄ DEMARI
- Anonyymi
Arkkipiispa Kirill on yksi oligarkeista. Kirill on siunannut tankit, pyssyt,
rahat ja Putinin rannekellon. - Anonyymi
Linkki on ihan hyvä.
Kirill on Putinin poliittinen käsikassara, "Korkeimman tahto", joka pyhittää keinot.
Mitä Kirill esipuheessaan puhuu, se tapahtuu.
Putin pistää tapahtumaan ja saa kansan tuen, koska Itse Jumalan Sijainen Maan Päälläkin on samaa mieltä Putinin kanssa.- Anonyymi
Putin on valjastanut kirkon sotatoimien tukijaksi. Sillä saa kansaltakin tukea.
- Anonyymi
GHÄHHÄHHÄÄ ja VASULUUSERIKOMMARIA KETUTTAA... Ghähhähjääää ghiehjheehhehhheeeeerréeeeeeéeeeeë
- Anonyymi
Ministeri Rantasen Joulutervehdys
https://wp.demokraatti.fi/wp-content/uploads/2023/07/A_bur.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeri Rantasen Joulutervehdys
https://wp.demokraatti.fi/wp-content/uploads/2023/07/A_bur.jpg"Saatko sinä pjärven mm. persupakkomielteinen stalkkaava s24ammattitrolli palkkasi viestimäärien perusteella kun samojen viestien kopiot tulee eri palstoilla vastaan helposti kymmeniä jopa satoja kertoja?"
Viestiketjun aloitus pitää paikkaansa.Patriarkka Kirillin näkemykset maahanmuutosta ovat yhteneväiset persujen tavoitteiden sekä näkemysten kanssa.Maahanmuuttajat ovat uhka suomaliselle kultuurille ja elämäntavalle,aivan kuten Kirill näkee heidän olevan uhka venäläisyydelle sekä koko venäliselle maailmalle.
Persut myös haluaisivat että Suomessa hallinto olisi Venäjän valtion kaltainen,jossa olisi ainoastaan yksi laillinen puolue eli he itse.Diktatuuri on paljon parempi yhteiskunta järjestelmä kuin liberaali demokratia suvakkeineen,näin persut asian kokevat.- Anonyymi
Persuista pihalle potkituksi 🔵⚫ natsiksi sinä ap olet yllättävän kova poika halailemaan mamuja 🤣🤣
ps.
Mitä luulet persuista pihalle potkittu venäjämielinen Natoa vastustava ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja, mitä järkeä sinun on heiluttaa jokaisessa viestiketjussa natsi- ja r..ssäkorttia persujen suuntaan? Sinun poistaessa luotsinpestin suojista kaikki viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja natseja tai kremlin trolleja koska edustat niitä itse??? - Anonyymi
Mitä Putin nyt valmistelee ? Venäjä tarvitsee "maahanmuuttajat" eli miljoonat
siirtotyöläiset, jotka ovat tulleet Keski-Aasiasta. - Anonyymi
Ilkka Repo Haapavei haluaa Fuckia Putinin kanssa? Kotiseudeun miehet eivät enää riitä.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181