Lähitulevaisuudessa auto tulee myyntiin myös vedyllä toimivana polttokennoversiona.

Anonyymi-ap

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hihii, polttokennon on vanha keksintö ja kallis susi.

• Anonyymi

Vuokraa vetypaku kympillä ja nauti elämästä?😫

• Anonyymi

Olisit laittanut reilusti ja selkeästi jo heti otsikkoon, että kyse on pakuista.

Vaikuttaa, että kyse olisi Rellun ja Plug'n perustamasta yhteisyrityksestä.

"HYVIA, a pioneer ecosystem for hydrogen mobility in Europe: today for tomorrow"

"Hydrogen will be an essential energy vector for tomorrow's mobility. The H2 sector is effervescent but still emerging, still torn by the dynamics of the chicken and the egg."

- https://media.renaultgroup.com/hyvia-a-pioneer-ecosystem-for-hydrogen-mobility-in-europe-today-for-tomorrow/

Yllättävää, että Rellu tuotekehittää ja tuo edelelen dieselitäkin markkinoille, vaikka niille on rajoituksia ja ajokieltoja, sekä tulevia ajokieltoja jo nyt pitkin Euroopan kaupunkeja.

"The New Renault Master Van Gets Diesel, Electric, And Hydrogen Power"

- https://www.motor1.com/news/697204/2024-renault-master-debut-specs/

Ranskassa on melko mittavat vetyverkkohankkeet ja jos kaikki menee hyvin, niin vuonna 2025 saattaa olla 225 tankkausasemaan eri tyyppisille vetyautoille.

"While by the end of the year, France should have 58 stations that can be used by all types of hydrogen-powered vehicles (cars, buses, trucks, etc.), the number could rise to 225 by 2025."

- https://hydrogentoday.info/en/225-refuelling-stations-in-france-in-2025/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe