Thaimaa matkakohteena

Anonyymi-ap

Tuli mieleen tuosta provo-aloituksesta, että mitä pidätte Thaimaasta matkakohteena? Itse olen aina ihmetellyt sen hehkutusta. Lapsiperheet, yksinäiset miehet ja naisporukat suosivat sitä, joten pelkästä seksiturismista en nyt todellakaan puhu.
Mihin aiot itse seuraavaksi matkustaa ja millä porukalla? Matkustatko koskaan yksin?

29

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkustan nykyisin aina yksin, koska se on helpompaa. Myös matkakohteeseen tutustuu paremmin, kun matkakumppania ei ole häiritsemässä mukana.

      Thaimaassa en ole käynyt, eikä erityisemmin kiinnostakaan, koska lennot Suomesta sinne ovat liian pitkiä.

      Seksiturismia jos harrastaisin, niin aasialaiset naiset eivät ole kiinnostavia.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En ole koskaan käynyt. Varmaan pitäisi...

      • Anonyymi

        eiks sun pitänyt käydä japanissa ja islannissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        eiks sun pitänyt käydä japanissa ja islannissa

        Voihan sitä käydä missä vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voihan sitä käydä missä vaan.

        mutta eihän sulla ollut rahaa edes siine terapiaan. ulkomaille löytyy rahaa mutta ei siihen terapiaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voihan sitä käydä missä vaan.

        jani onko kiva matkustaa yksin ulkomaille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani onko kiva matkustaa yksin ulkomaille.

        En tiedä kun en ole yksin matkustanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta eihän sulla ollut rahaa edes siine terapiaan. ulkomaille löytyy rahaa mutta ei siihen terapiaan

        Ei kiinnosta terapia enää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä kun en ole yksin matkustanut.

        kenen kanssa ajattelit lähteä reissuun? eihän sulla ole kavereita


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta terapia enää.

        hyvä ettei sun itsetuhoisuudesta tartte enää lukea


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta terapia enää.

        Ois ehkä syytä kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois ehkä syytä kiinnostaa.

        Ei nyt ole aikaa, eikä energiaa etsiä sitä terapeuttia, eikä liikaa rahaakaan.


    • Sinne matkustaa sinkkujen lisäksi myös parisuhteessa olevia. Se on kaukana.

      • Anonyymi

        Sitähän ap.juuri sanoi. Se on myös lapsiperheiden ja pariskuntien suosiossa. Eli seksiturismi ei ole ainoa syy sinne matkustaa. Mutta mikä on suosion salaisuus, sitä ihmettelen itsekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän ap.juuri sanoi. Se on myös lapsiperheiden ja pariskuntien suosiossa. Eli seksiturismi ei ole ainoa syy sinne matkustaa. Mutta mikä on suosion salaisuus, sitä ihmettelen itsekin.

        Käsittääkseni suosion salaisuutta ap ei kysynyt


    • Anonyymi

      Olen sen provoaloituksen tekijä. Shemakot ovat plussaa jos siellä alkaa tympimään. Jos palaudun jaloillani maan tasolle niin minulla on suoraan sanottuna fetissi itä- ja kaakkois-aasialaisista naisista. Sen vuoksi en haluaisi riskeerata ja matkustaa sinne koska jos sekaantuisin paikallisiin naismiehiin niin en tiedä mitä se aiheuttaisi mielenterveydelleni. Naiset ovat kuitenkin minulle se juttu. Siellä on tälläkin hetkellä lämmin. Keskitalvi lienee paras ajankohta mennä sinne koska siellä on helposti liian kuuma. Se on sen verran lähellä päiväntasaajaa että ilmastossa on vain vähän kausittaista vaihtelua, joten ajankohdalla ei ole niin väliä.

      • Luulen että "Shemakot" ja "naismiehet" tarkoittaa samaa kirurgisesti valmistettua olioryhmää. Kuinka ne liittyvät juuri Taimaahan tai Aasioihin? Niitähän on täällä suomessakin pelottavan paljon.


    • En ole koskaan tuntenut voimakasta vetoa Thaimaan matkailua kohtaan. Luultavasti se kohde jää käymättä.

      Juuri nyt en ole lähdössä mihinkään suuntaan. Olen matkustanut yksin, kaksin ja porukassa. Kaikki käy, kun on mieleistä seuraa.
      On mukavaa suunnitella matkoja ja etsiä tietoja matkakohteista. Sehän on jo osa hauskuutta.

    • Anonyymi

      En tykkää Thaimaasta enkä thaimaalaisista, joten en matkusta. Jos jonnekin pidemmälle vielä haluaisin matkustaa niin sitten Balille (Sanur).

    • Anonyymi

      Olen käynyt ja kaikista parasta siellä on lämpö ja ystävällisyys vieraanvaraisuus. Kaikkea on tarjolla ja se seksiturismin osuus on vähäisin miksi sinne matkustetaan.

    • Anonyymi

      Thaimaa ei ole oikein koskaan kiehtonut. Mä en ole lainkaan rantalomatyyppiä ja vaikka Thimaassa on paljon historiaa niin sitä ei ole ainakaan vielä ollut mitenkään isommin turisteille tarjolla. Pidän kyllä kaupinkilomista, mutta Bangokaan ei kaupunkina sen isommin innosta. Tietysti Thaimaa on vielä ihmisoikeuskysymyksellisestikin useammalla tavalla hankala kohde, joten mulle ei tuota mitään ongelmaa jättää se väliin, kuten kaikki muutkin tuollaiset ihmisoikeuskysymyksien kannalta hankalat kohteet.

      En ole päättänyt vielä seuraavaa lomakohdetta, mutta kaupunki- ,kulttuuri- tai tuontokohde se tulee olemaan. Mä olen elämäni varrella matkustellut pääosin yksin, myös parisuhteessa ollessani.

    • Thaimaa ei ole koskaan kiinnostanut matkakohteena. Liian kuuman kostea ilmasto, liikaa ihmisiä ja luontokohteetkin vähän hankalasti saavutettavissa. Ja aivan liian pitkä lentomatka. Periaatteessa 6 tuntia on maksimi, mitä haluan koneessa aikaa viettää. Myös ekologiset asiat huomioon ottaen. Tosin joskus olisi tarkoitus käydä luontoretkeilemässä pari viikkoa Costa Ricassa. Silloin tämä 6 tunnin sääntö rikkoutuisi. Saa nähdä.

      Seuraavana matkakohteena todennäköisesti Etelä- Italia joskus keväällä. Junalla matkustamista ollaan myös harkittu. Voihan paikan päällä sitten vuokrata auton, että pääsee kiertelemään.

      • Unohdin vastata yksin matkustamiseen. Ulkomaille en ole toistaiseksi matkustanut vielä yksin, vaikka haaveilen siitä. Lähinnä itsenäisestä työskentelystä jossain lämpimässä kohteessa viikon tai pari. Mutta malttaisinko silloin työskennellä, jos ympäristö olisi liian kiinnostava.? Tiedä sitten. Joskus sekin täytyy kokeilla.

        Suomessa olen matkustellut välillä yksin. Sekin liittynyt usein töihin. Ja olen kyllä nauttinut siitä täysin siemauksin:) Hotelliaamiaiset ja itsenäiset päätökset, mihin mennä ja mitä tehdä, aivan mahtavaa:)


    • Anonyymi

      Thaimaa ja Pattaya, ei voisi vähempää kiinnostaa.
      Miten voidaan ahtaa 10 000 huoraa 10 neliökilometrin alueelle? Siinä on jo oltava logistiikka kunnossa.

      Juu, en tykkää paikoista joissa saa liian helposti tussua.

      AV

    • Anonyymi

      Olen käynyt thaimaassa kolme kertaa. Thaimaassa kun menee baariin juomaan viinaa niin menee kaksi minuuttia kun tulee jo naiset tarjoamaan seuraa. Saa itse valita ainakin 10 eri naisesta. Niin että jos olet yksinäinen sinkkumies niin thaimaa on sinulle sopiva matkakohde. Sieltä voit vaimonkin löytää.

      T: viinamies

    • Mä matkustan paljonkin yksin. Nykyään pelkästään Euroopassa, koko elämän aikana muutenkin on tullut vain kahdesti käytyä Euroopan ulkopuolella - molemmat kerrat olivat kielikursseja Kaliforniaan.

      Euroopan ulkopuolelta houkuttelisi latinalainen Amerikka, erityisesti Kuuba, Argentiina ja Rio. Miksei Meksikokin, mutta uskaltaakohan sinne kun on niitä väkivaltaisia huumesotia, joissa voi kuolla sivullisiakin?

      Mä satun kuitenkin pelkäämään lentämistä, niin ei ole kovin todennäköistä että ainakaan lähitulevaisuudessa teen yhtään Euroopan ulkopuolista matkaa. Lyhyet lennot sentään vielä kestää pitkin hampain.

      • Anonyymi

        Meksikoon ei, sanoi meksikolainen tuttava. Siellä huumesodat kaikkialla, vaarallista.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Thaimaa ei rokkaa. Ihmiset kieroja ja aina tekohymy naamalla. Korruptiota, huumekauppaa, puuttuvat ihmisoikeudet, lapsi- ja naiskauppa ja mitä vielä. En tosiaan edes harkitse Thaimaan matkaa.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe