Helluntailaisten sanotaan sätkivän lattialla kokouksissaan, mutta en ole koskaan nähnyt sellaista tapahtuvan, vaikka olen muutamissa kokouksissa käynyt.
Eikö ateistien tulisi käydä tarkistamassa tämä asia paikan päällä ennen kuin väittävät helluntailaisten sätkivän lattialla? Jonkun yksittäisen seurakunnan tapahtumat menneisyydessä ja videot siitä eivät kelpaa todisteeksi siitä, että lattialla sätkittäisiin nykyään yhdessä tai useammassa helluntaiseurakunnassa.
Ateistit siis valehtelevat, kun sanovat helluntailaisten sätkivän lattialla. Miksi? Syynä on tahallinen kristittyjen mustamaalaaminen ja naurunalaiseksi saattaminen, mutta se kääntyy ateisteja itseään vastaan, kun heidät havaitaan valehtelijoiksi.
Jos ateismilla ei ole muuta tarjota kuin valheita, niin miksi totuutta rakastava kristitty kääntyisi ateistiksi? Kristitythän ajattelevat tuntevansa totuuden ja etsivänsä sitä kaikissa asioissa, ja kun he näkevät ateistien valehtelevan heti kättelyssä tässä asiassa, niin ei heillä ole tarvetta tutustua lähemmin ateismiin.
Ateistien valehtelu siis estää kristittyjä tulemasta ateisteiksi. Sekö on tavoitteenne?
Miksi ateistit eivät käy helluntaiseurakuntien kokouksissa?
38
335
Vastaukset
- Anonyymi
joku oli kuulemma kuolleista herännyt 🤣
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18137658j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
USAssa on näitä iloherätyksiä missä ihmiset ovat sekavan oloisia ja voivat jopa sätkiä. Myös esim Filippiineillä on samaa Hurmos käytöstä. Kyllä se vaikutus menee sielulliseen pumppaukseen ja herkät ihmiset ovat sitten kuin villit. Suomessa en ole koskaan nähnyt mitään samaa. Muutama kerta on käyty hellarien palaverissa. Musiikki oli läsnä paljon. Ylihengellistä ja jonkun verran liikaa tuputusta. Nykyään en käy edes kirkossa. TV riittää hyvin mutta ei TV 7. Sielläkin mennään liian syvälle hermoon
- Anonyymi
Esimerkiksi tällaista on nähty ja videoitu uskovaisten tilaisuuksista:
https://www.youtube.com/watch?v=tVT9COKC4P0 - Anonyymi
Kyllä se ihmeparantaminen ja kielilläpuhuminenkin on jo tarpeeksi mielipuolista tuohua niissä kokouksissa.
Ei niihin ole kenenkään pakko osallistua
Uskonnon vapaus tarkoittaa oikeutta uskoa ja oikeutta olla uskomatta.
Tämä on yleisesti hyväksytty kansainvälinen ihmisoikeus.Perisyntinen- kirjoitti:
Tämä on yleisesti hyväksytty kansainvälinen ihmisoikeus.Tuon taikauskon levittämisen tulisi olla rikosoikeudessa tuomittavaa ellei syytetty onnistu manaamaan esiin epäjumalaansa.
Ensikertalaiselle 10 vuotta ja uusitusta aina tuplakorotus.- Anonyymi
Perisyntinen- kirjoitti:
Tämä on yleisesti hyväksytty kansainvälinen ihmisoikeus.Toki saavat esiintyä miten lystäävät, mutta ihmisten uskoon ja tapoihin ei tuollainen käytös enää tehoa.
he-ma kirjoitti:
Tuon taikauskon levittämisen tulisi olla rikosoikeudessa tuomittavaa ellei syytetty onnistu manaamaan esiin epäjumalaansa.
Ensikertalaiselle 10 vuotta ja uusitusta aina tuplakorotus.Juuri noin ateisti isäni syntynyt v.1912 päivittäin julisti mutta mitään ei tapahtunut. Hän ei nähnyt ateismin voittoa.
Perisyntinen- kirjoitti:
Juuri noin ateisti isäni syntynyt v.1912 päivittäin julisti mutta mitään ei tapahtunut. Hän ei nähnyt ateismin voittoa.
Ateismi ei koskaan voita mitään, sensijaan taikausko katoaa.
- Anonyymi
Perisyntinen- kirjoitti:
Tämä on yleisesti hyväksytty kansainvälinen ihmisoikeus.Sen vapauden antaa myös Raamattu ei ole pakko uskoa!
Anonyymi kirjoitti:
Toki saavat esiintyä miten lystäävät, mutta ihmisten uskoon ja tapoihin ei tuollainen käytös enää tehoa.
Pitäisikö tehota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vapauden antaa myös Raamattu ei ole pakko uskoa!
Raamatun vapaus on tyyliä "Rahat tai henki!"
Tässä tapauksessa rosvolla on toki vain leikkipyssy.
"Miksi ateistit eivät käy helluntaiseurakuntien kokouksissa?"
Samasta syystä kun hellarit eivät käy ateistien kokouksissa? Niissä tarttuu AIDS, huumeidenkäyttö, kommunismi, LGBT -ideologia, wokeismi jne.?- Anonyymi
Menit asian ytimeen¡!!!!
- Anonyymi
Kommunismi on hyvä aate vain implemointi epäonnistui.
Jo Marx oli pettynyt kun ateismi kasvoi takapajuisella Venäjällä eikä teollisella Britannialla. Anonyymi kirjoitti:
Menit asian ytimeen¡!!!!
Vakakki vie sarkasmitutkansa huoltoon? Eiks jee?
- Anonyymi
Vahvalla ateistilla ei ole pelkoa kristityksi kääntymisestä. Olisi asiallista käydä tarkistamassa sätkitäänkö helluntaiseurakuntien kokouksissa, kun sellaista väitettä täällä levittää. Mutta eihän vahva ateisti osaa muuta tehdä kuin valehdella. Todisteet puuttuvat lähes kokonaan (jokin vanha video USA:sta ei kerro mitään Suomen tilanteesta tällä hetkellä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismi on hyvä aate vain implemointi epäonnistui.
Jo Marx oli pettynyt kun ateismi kasvoi takapajuisella Venäjällä eikä teollisella Britannialla.Edward O. Wilosn sanoi kommunistisen systeemin olevan erittäin hyvin toimiva. Neuvostoliitossa sitä kokeiltiin vaan väärään lajiin.
Siltä varalta, ettei joku tunnista Wilsonia, niin hän oli maailman tunnetuimpia muurahaistutkijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvalla ateistilla ei ole pelkoa kristityksi kääntymisestä. Olisi asiallista käydä tarkistamassa sätkitäänkö helluntaiseurakuntien kokouksissa, kun sellaista väitettä täällä levittää. Mutta eihän vahva ateisti osaa muuta tehdä kuin valehdella. Todisteet puuttuvat lähes kokonaan (jokin vanha video USA:sta ei kerro mitään Suomen tilanteesta tällä hetkellä).
Tuossa yllä linkattu video oli kyllä ihan koto-Suomesta.
- Anonyymi
Joo, on tuo homma nähty ihan mihinkään kaatumaseuroihin menemättä. Niinku yks päivä mä kävelin tossa kaupungilla ja näin ihan hullun jutun. Joku helluntailainen tyyppi makas siinä ostarin lattialla ja veti sellasta sätkimishommaa, ihan kuin se ois vaihtanu normikävelyn siihen. Ja sitte se päätti kiipeillä valotolpissa, ihan niinku ne ois ollu sen oma henkilökohtanen seikkailurata.
En tajunnu mitään! Menin lähemmäs vähän ihmettelee, ja se tuijotti mua hymyssä suin, ihan kuin tää ois ollu normaalia helluntailaisen menoo. En tienny oliko tää joku uus hengellinen juttu vai ihan vaan se, että tää jäbä halus sätkiä ja kiipeillä keskellä katua. Muut kaupunkilaiset siinä vaan katso, osa naureskeli ja pari rohkeeta yritti liittyä siihen sätkimishommaan.
Tuntu ihan kuin oisin ollu jossain sirkuksen esityksessä, mut samalla mietin, että ehkä tää oli uus tapa kokee hengellisyyttä – sätkimällä ja kiipeilemällä kohti taivasta. Ihan uskomatonta meininkiä, siinä mä vaa seisoin ja tuijotin suu auki tota koko showta. - Anonyymi
tunnen yhden helluntailaisen , ei se koskaan minulle puhu , kun järkeä
- Anonyymi
Siellä sairastuu mieli. Ei sinne kukaan täyspäinen mene.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on lahko...tekevät Jeesuksesta Jumalan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on lahko...tekevät Jeesuksesta Jumalan
Miten niin? Jeesushan on Jumala, ainakin kristinuskon mielestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Jeesushan on Jumala, ainakin kristinuskon mielestä...
Useimpien itseään kristittyinä pitävien mielestä.
Kristinusko ei ole mitään mieltä.
- Anonyymi
"Miksi ateistit eivät käy helluntaiseurakuntien kokouksissa?"
_____
No siellähän Jumala voi puhua ateistin sydämelle tavalla tai toisella.
Ja voi tulla vaikka uskoon.
Sehän saattaa pelottaa Ateistia jo etukäteen.
Jobin kirja:
33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
33:15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
33:16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
33:17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
33:18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin. Työpaikallani noin 8 vuotta sitten oli yksi hellari. Hoiti tosi hyvin ICT -hommat, mutta jos kahvipyödässä päästi sen vapaasti keskustelemaan niin tuli aivan mielisairasta juttua salaliitoista. Itselle se ei höpöttänyt uskonnoista, mutta oli saanut aiemmin virallisen huomautuksen häirinnästä eli uskonnollista tuputtamisesta. Kaveri kuoli myöhemmin yllättäen aika nuorena. Työkaverini kävi hautajaisissa esimiehen roolissa. Piti hautajaisia hyvin ihmeellisenä tilaisuutena kun omaiset olivat iloisia, että kaveri oli päässyt "perille" ja hautajaiset olivat riemu- eikä surujuhla.
- Anonyymi
Jossain Raamattukoulussa tms. oppilaille oli annettu tehtäväksi esittää toivomuksen omista hautajaisistaan; millaiset ne pitäisi olla.
Eräs oppilas oli esittänyt, että hänen hautajaisiinsa kaikki hautajaisvieraat voisivat pukeutua värikkäisiin vaatteisiin.
Minkätähden?
Oppilas vastasi, että katsokaapa syksyn ruskaa: vähän ennen kun lehdet putoavat maahan ja maatuvat, ne "pukeutuvat" kauniisiin ruskan väreihin. - Anonyymi
Piti hautajaisia hyvin ihmeellisenä tilaisuutena kun omaiset olivat iloisia, että kaveri oli päässyt "perille" ja hautajaiset olivat riemu- eikä surujuhla.
========
Olen minäkin kuullut että helluntailaisten hautajaisissa olisi tuollaista iloa, ja niinhän se on, vainaja on päässyt perille Taivaan kirkkauteen, Jumalan luo, yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.
Toisaalta tämäkään tieto ei välttämättä lohduta esim. leskeä, joka oli avioliitossa kuolleen kanssa vaikkapa 50 vuotta.
Puolison kuolema on useille kova paikka.
Neljässä Raamatun kirjassa toistuu tämä Raamatun ydinsanoma:
"Vanhurskas on elävä uskosta"
Habakuk:
2:4 Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.
Roomalaiskirje:
1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
Galatalaiskirje:
3:11 Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
Hebrealaiskirje:
10:38 mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen". Anonyymi kirjoitti:
Piti hautajaisia hyvin ihmeellisenä tilaisuutena kun omaiset olivat iloisia, että kaveri oli päässyt "perille" ja hautajaiset olivat riemu- eikä surujuhla.
========
Olen minäkin kuullut että helluntailaisten hautajaisissa olisi tuollaista iloa, ja niinhän se on, vainaja on päässyt perille Taivaan kirkkauteen, Jumalan luo, yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.
Toisaalta tämäkään tieto ei välttämättä lohduta esim. leskeä, joka oli avioliitossa kuolleen kanssa vaikkapa 50 vuotta.
Puolison kuolema on useille kova paikka.
Neljässä Raamatun kirjassa toistuu tämä Raamatun ydinsanoma:
"Vanhurskas on elävä uskosta"
Habakuk:
2:4 Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.
Roomalaiskirje:
1:17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".
Galatalaiskirje:
3:11 Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
Hebrealaiskirje:
10:38 mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen"."Olen minäkin kuullut että helluntailaisten hautajaisissa olisi tuollaista iloa, ja niinhän se on, vainaja on päässyt perille Taivaan kirkkauteen, Jumalan luo, yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen."
No eikö parasta olisi ottaa itseltä henki pois kun vahvimmin uskossa sätkii lattialla? Silloinhan varmimmin pääsee taivaaseen?
No ei vaiteskaan. Ettehän te hihhulit voi olla lainkaan varmoja taivaaseen pääsystä, joka on pelkästään Jumalan mielivallasta kiinni kuten Paavali toteaa Roomalaiskirjeessä. Tosiasiassa minä ateisti voin päästä taivaaseen ja sinä lattialla sätkivä hihhuli joudut helvettiin.
[15] Hän sanoo Moosekselle: »Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.»
[16] Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.- Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
"Olen minäkin kuullut että helluntailaisten hautajaisissa olisi tuollaista iloa, ja niinhän se on, vainaja on päässyt perille Taivaan kirkkauteen, Jumalan luo, yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen."
No eikö parasta olisi ottaa itseltä henki pois kun vahvimmin uskossa sätkii lattialla? Silloinhan varmimmin pääsee taivaaseen?
No ei vaiteskaan. Ettehän te hihhulit voi olla lainkaan varmoja taivaaseen pääsystä, joka on pelkästään Jumalan mielivallasta kiinni kuten Paavali toteaa Roomalaiskirjeessä. Tosiasiassa minä ateisti voin päästä taivaaseen ja sinä lattialla sätkivä hihhuli joudut helvettiin.
[15] Hän sanoo Moosekselle: »Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon.»
[16] Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa."Tosiasiassa minä ateisti voin päästä taivaaseen ja sinä lattialla sätkivä hihhuli joudut helvettiin."
=========
Ei niin !
Ateisti ei usko Jeesukseen Kristukseen. Se on ateistin perusongelma iankaikkisuuden kannalta.
Näin sanoo Raamattu, Jumalan Sana:
Apostolien teot:
16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
1. Johanneksen kirje:
5:12 Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. - Anonyymi
Hard_atheist kirjoitti:
"Olen minäkin kuullut että helluntailaisten hautajaisissa olisi tuollaista iloa, ja niinhän se on, vainaja on päässyt perille Taivaan kirkkauteen, Jumalan luo, yksin armosta, uskon kautta Jeesukseen Kristukseen."
[16] Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.Hard_atheist tutkii Raamatun Vanhaa ja Uutta Testamenttia kuin lakimies, joka etsii sieltä porsaanreikiä voidakseen evätä ja kyseenalaistaa testamentinsaajan oikeudet.
Uskovainen avaa Uuden Testamentin ja sanoo:
"Jaha, katsotaanpas mitä minulle tässä testamentissa on luvattu." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hard_atheist tutkii Raamatun Vanhaa ja Uutta Testamenttia kuin lakimies, joka etsii sieltä porsaanreikiä voidakseen evätä ja kyseenalaistaa testamentinsaajan oikeudet.
Uskovainen avaa Uuden Testamentin ja sanoo:
"Jaha, katsotaanpas mitä minulle tässä testamentissa on luvattu."Miksi Raamattu on niin sekava, että jokainen sitä Jumalan sanana pitäväkin joutuu valikoimaan sieltä uskomansa paikat?
- Anonyymi
Mitä nyt afrikkalaista helluntailahkoa olen kuuloetäisyydellä puoliväkisin joutunut seuraamaan, niin kyllä siinä kovasti ensin perkelettä manataan ja huuto on järkyttävää. Sitten sillkkipukupastori avaa taivaan portit ja taas mennään.
Lopussa porukat notkuu hiki otsalla ulos temppelistä, jotkut vielä jalat vispaten. Hokemia ja hihkumista ei puutu.
Jotkut tietävät. Täällä usein luullaan. - Anonyymi
Koska ateistit eivät ole hulluja. Heillä on muutakin, tärkeämpää tekemistä.
- Anonyymi
Täysin järjetöntä sätkiä lattialla ja soperrella siansaksaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201