Mitä tekemistä Sanna Marinilla on Slushissa, joka on sijoittajien ja startupien kohtaamispaikka. Ei Suomen talouden rapakuntoon harkintakyvyttömällä toiminnallaan laittaneella pitäisi olla paikkaa siellä. Vai oliko sittenkin niin, että nahkahousunsa oli suurin hänen suurin antinsa tälle tapahtumalle.
Vähän hymyilytti kun joku lehti uutisoi, että Marin päivitti somessa tulevaa ohjelmistoaan "next Köln". Toimittaja yritti lieventää Sannan kielitaidon vajetta kirjoittamalla, että ex-pm käytti kahta kieltä tässä. Tuskinpa!
Sanna Marin ja Slush???
7
374
Vastaukset
- Anonyymi
Äly ei näköjään riitä nenää pitemmälle. Vinkki: liittyisikö nykyisiin tehtäviin, joissa kehittyviä valtioita ja osaajia saatetaan yhteen?
- Anonyymi
Marinin nahkahousut noteerattiin oitis tuossa tapahtumassa. Toistaiseksi ei ole kuulunut mitään muuta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eipä ole Sannan suusta lähetynyt vielä mitään omaa. Kaikki on jo muitten aiemmin kertomaa. On pakko kopioida jos ei osaa itse...
- Anonyymi
Yleisö osoitti Sannan nahkahousuille suosiotaan seisaaltaan taputtaen ja mylvien
- Anonyymi
Sanna lupasi parantaa maailmaa ja taistella ilmastonmuutosta ja luontokatoa vastaan.
Mitä tuohon sanoo Greta Thunbrgg? Astuuko Sanna Gretan tontille?
Vai ryhryykö Sanna kimppaan elokapinalaisten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574