Seksuaalinen ahdistelu palstalla, Vol. 4

Anonyymi-ap

Tässä on teille taas esimerkki seksuaalisesta häirinnästä:

"Sä olet jotenkin seksuaalisesti traumatisoitunut. Oletko ikinä saanut orgasmia yhdynnässä? Suuseksissä?"

Keskustelu ei koskenut seksuaalisia traumoja eikä orgasmia eikä varsinkaan minun seksuaalisuuttani. Kommentti tuli reaktiona täysin asialliseen viestiini.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18137955/seksuaalinen-kiinnostus-on---#comment-124626903

Kaava on tuttu: häiritsijä kokee oikeudekseen tiedustella henkilökohtaisia asioita minulta. En ole koskaan osoittanut kiinnostustani puhua niistä hänen kanssaan, eli minun seksuaalisuuteni esille tuominen on yksiselitteisesti ei-toivottua.

Kaava on siis siksi tuttu, että aiheesta on käyty keskustelua palstalla aiemminkin.

Kommentteja, olkaa hyvät!

🦄

90

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulihan se sieltä!

      Popparit esiin! :D

      • Anonyymi

        Ei ole se sinun katkeruuden kohteesi, mutta pidä tunnelma korkealla yl..häällä


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138093J

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kiusaaja itse kommentoi omaa kiusaamistaan:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18137955/seksuaalinen-kiinnostus-on---#comment-124627443

      "Meni väärään kohtaan. Tänne piti laittaa.

      Seksi on maailman luonnollisimpia asioita. Kaikki nisäkkäät harrastavat sitä. Ainoastaan ihmiset traumatisoituu siitä niin kuin sinä. Ihmiset, jotka eivät ole traumatisoituneita seksistä, pystyvät puhumaan siitä vapaasti myös tuntemattomien kanssa. Itse en pahemmin jaksa, se on tylsä aihe. Mieluummin harrastan sitä kuin puhun siitä.

      Älä huoli. Sinussa ei ole mitään seksuaalista, jotta sellaista kiinnostusta sinuun osoittaisin. Vielä vähemmän jaksaisin ahdistella. En ole ikinä ahdistellut seksuaalisesti ketään, ei ole ollut tarvetta siihen.

      Mutta voit sinä minun puolestani tehdä uuden aloituksen seksuaalisesta ahdistelusta. Pääset tyydyttämään sillä huomion tarpeesi huomiohuorana.

      Sinä olet muuten tällä näyttänyt heikkoutesi ja tyhmyytesi. Tällä pääsee aina sun ihon alle ja voi seurata lopputulemaa ja älämölöä sivusta nauraen."

      ----

      Voitte kommentoida siis tätäkin. Itse olen ottanut sen linjan, etten keskustele hänen kanssaan. Hänellä ei ole oikeutusta kiusaamiselleen riippumatta siitä, että hän yrittää sellaista itselleen rakentaa.

      🦄

      • Anonyymi

        "Älä huoli. Sinussa ei ole mitään seksuaalista, jotta sellaista kiinnostusta sinuun osoittaisin. Vielä vähemmän jaksaisin ahdistella. En ole ikinä ahdistellut seksuaalisesti ketään, ei ole ollut tarvetta siihen."

        Sinulle sanotaan suoraan, että et herätä seksuaalista kiinnostusta ja sinä koet sen seksuaalisena ahdisteluna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä huoli. Sinussa ei ole mitään seksuaalista, jotta sellaista kiinnostusta sinuun osoittaisin. Vielä vähemmän jaksaisin ahdistella. En ole ikinä ahdistellut seksuaalisesti ketään, ei ole ollut tarvetta siihen."

        Sinulle sanotaan suoraan, että et herätä seksuaalista kiinnostusta ja sinä koet sen seksuaalisena ahdisteluna?

        Eiväthän seksuaalinen kiinnostus ja häirintä liity toisiinsa. Kyseinen henkilö häiriköi. Motiivina on olla ilkeä. Ei siihen tarvita mielenkiintoa.

        🦄


    • Anonyymi

      Huomasin saman. Palstalla on taas valitettavasti enemmän seksuaalista häirintää.

      - Sheena

    • Jos ärsyyntyisit geometrisistä muodoista, niin tuo kyselisi sinulta mielipiteitä kuutioista ja dodekaedreistä.
      Jos ohittaa huomiotta, niin se ei koe onnistuneensa ärsytyksessä.

      • Näin se varmaankin, valitettavasti, menee.

        Netti voi muutenkin olla hankala keskusteluympäristö ja etenkin tällaisella foorumilla, mihin ei kirjauduta vaikka pankkitunnuksilla, on varmasti henkilöitä, jotka eivät voi vastustaa helppoa mahdollisuutta käyttäytyä epäasiallisesti.


      • Anonyymi

        Olemme keskustelleet aiheesta ennemminkin, ja olen kanssasi eri mieltä. Sinulla on täysi oikeus omaan mielipiteeseesi.

        Itse ajattelen, että asia täytyy nostaa esille. Liian monet kärsivät hiljaa. Minä nyt en varsinaisesti kärsi vaan haluan vain herättää keskustelua.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme keskustelleet aiheesta ennemminkin, ja olen kanssasi eri mieltä. Sinulla on täysi oikeus omaan mielipiteeseesi.

        Itse ajattelen, että asia täytyy nostaa esille. Liian monet kärsivät hiljaa. Minä nyt en varsinaisesti kärsi vaan haluan vain herättää keskustelua.

        🦄

        Ja toimit juuri siten kuin se haluaakin sinun toimivan.
        Ei pidä jakaa onnistumiskokemuksia asioista joita haluaa estää.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Näin se varmaankin, valitettavasti, menee.

        Netti voi muutenkin olla hankala keskusteluympäristö ja etenkin tällaisella foorumilla, mihin ei kirjauduta vaikka pankkitunnuksilla, on varmasti henkilöitä, jotka eivät voi vastustaa helppoa mahdollisuutta käyttäytyä epäasiallisesti.

        Eräiden päivä koostuu siitä, että miettivät miten saisivat ärsytettyä toisia ja netti on tuonut heille siihen valtavasti uusia mahdollisuuksia.

        Ja on myös ryhmä ihmisiä, jotka puolestaan miettivät mistä voisivat juuri sinä päivänä ärsyyntyä verisesti.

        Nuo kun päätyvät samaan paikkaa, niin siitä ei tule loppua, sillä molemmat täyttävät toistensa toiveet.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ja toimit juuri siten kuin se haluaakin sinun toimivan.
        Ei pidä jakaa onnistumiskokemuksia asioista joita haluaa estää.

        Ei sillä ole väliä, miltä näytän hänen silmissään. En ole kiinnostunut hänen käsityksestään minusta.

        Minulle tärkeintä on, että mahdollisimman moni tätä ketjua lukeva rohkaistuu puhumaan kaikesta huonosta käyttäytymisestä, jonka kohteena he ovat olleet.

        Siinä mielessä siis häiriköijä ajaa minun agendaani täydellisesti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, miltä näytän hänen silmissään. En ole kiinnostunut hänen käsityksestään minusta.

        Minulle tärkeintä on, että mahdollisimman moni tätä ketjua lukeva rohkaistuu puhumaan kaikesta huonosta käyttäytymisestä, jonka kohteena he ovat olleet.

        Siinä mielessä siis häiriköijä ajaa minun agendaani täydellisesti.

        🦄

        Näyttäisi kiinnostavan.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Eräiden päivä koostuu siitä, että miettivät miten saisivat ärsytettyä toisia ja netti on tuonut heille siihen valtavasti uusia mahdollisuuksia.

        Ja on myös ryhmä ihmisiä, jotka puolestaan miettivät mistä voisivat juuri sinä päivänä ärsyyntyä verisesti.

        Nuo kun päätyvät samaan paikkaa, niin siitä ei tule loppua, sillä molemmat täyttävät toistensa toiveet.

        "Ja on myös ryhmä ihmisiä, jotka puolestaan miettivät mistä voisivat juuri sinä päivänä ärsyyntyä verisesti."

        Jos tarkoitat tällä minua niin väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen palstalla edistämässä sukupuolten tasa-arvoa. Keskustelu seksuaalisesta häirinnästä kuuluu siihen olennaiseen osana.

        Jokaisen täytyy oppia tunnistamaan häirintä ja uskaltaa reagoida siihen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja on myös ryhmä ihmisiä, jotka puolestaan miettivät mistä voisivat juuri sinä päivänä ärsyyntyä verisesti."

        Jos tarkoitat tällä minua niin väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen palstalla edistämässä sukupuolten tasa-arvoa. Keskustelu seksuaalisesta häirinnästä kuuluu siihen olennaiseen osana.

        Jokaisen täytyy oppia tunnistamaan häirintä ja uskaltaa reagoida siihen.

        🦄

        En minä ajatellut sinua kun tuon kirjoitin, sillä ärsyyntymisalueesi on tuohon aivan liian kapea.

        Siltikin te molemmat roikutte toisissanne ja täytätte toistenne tarpeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi kiinnostavan.

        Mistä näin päättelit?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin päättelit?

        🦄

        Aloitusten ja viestien määrästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusten ja viestien määrästä.

        Kuten ylempänä kerroin, minulla on suuri tarve tehdä maailmasta tasa-arvoisempi paikka. Kaikki seksuaalista häirintää koskevat viestit palvelevat tätä tarkoitusta.

        Häiriköijä vain auttaa minua oman agendani ajamisessa. 👌

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ylempänä kerroin, minulla on suuri tarve tehdä maailmasta tasa-arvoisempi paikka. Kaikki seksuaalista häirintää koskevat viestit palvelevat tätä tarkoitusta.

        Häiriköijä vain auttaa minua oman agendani ajamisessa. 👌

        🦄

        Kukaan ei anna kenellekään niin paljon huomiota, jos jonkun mielipide itsestä ei kiinnosta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Eräiden päivä koostuu siitä, että miettivät miten saisivat ärsytettyä toisia ja netti on tuonut heille siihen valtavasti uusia mahdollisuuksia.

        Ja on myös ryhmä ihmisiä, jotka puolestaan miettivät mistä voisivat juuri sinä päivänä ärsyyntyä verisesti.

        Nuo kun päätyvät samaan paikkaa, niin siitä ei tule loppua, sillä molemmat täyttävät toistensa toiveet.

        Muistan kyllä, että teet keksintöjä. Tässä on sitten ehkä ikiliikkuja 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Muistan kyllä, että teet keksintöjä. Tässä on sitten ehkä ikiliikkuja 🙂

        harmillista, ettei tuosta ole luvassa patentteja.
        :)


      • Xena-183 kirjoitti:

        Muistan kyllä, että teet keksintöjä. Tässä on sitten ehkä ikiliikkuja 🙂

        Ai niin ja ikiliikuja on jo keksitty.
        Perustuu hyvin kepeaan tietyllä tavalla mutkalliseen kanavaa, joss Brownin liikkeen mukaisesti pomppivat molekyylit kulkevat tilastollisesti helpommin kanavan toiseen suuntaan. Ne molekyylit tietysti jäähtyvät tuossa liikkeessä, mutta koska laitteen ympäriltä tulee jatkuvasti lisää lämpöä, niin pumppaus jatkuu.
        Koska tuo toimii myös täysin suljetussa systeemissä, niin laite on tavallaan ikiliikkuja.
        (mutta jos siitä suljetusta ottaisi energiaa ulos, niin silloin se pysähtyisi)

        Harmillisesti minulla ei ole tuosta kuvaa, enkä edes muista mistä sen kauan sitten luin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ai niin ja ikiliikuja on jo keksitty.
        Perustuu hyvin kepeaan tietyllä tavalla mutkalliseen kanavaa, joss Brownin liikkeen mukaisesti pomppivat molekyylit kulkevat tilastollisesti helpommin kanavan toiseen suuntaan. Ne molekyylit tietysti jäähtyvät tuossa liikkeessä, mutta koska laitteen ympäriltä tulee jatkuvasti lisää lämpöä, niin pumppaus jatkuu.
        Koska tuo toimii myös täysin suljetussa systeemissä, niin laite on tavallaan ikiliikkuja.
        (mutta jos siitä suljetusta ottaisi energiaa ulos, niin silloin se pysähtyisi)

        Harmillisesti minulla ei ole tuosta kuvaa, enkä edes muista mistä sen kauan sitten luin.

        Tämä oli minulle 100% uutta.👍
        Brownin liike minun piti googlettaa, mutta Wikipedian selityksessäkin pysyin kyydissä vain ensimmäisen kappaleen verran..
        Joten, uskon kun sanot.😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tämä oli minulle 100% uutta.👍
        Brownin liike minun piti googlettaa, mutta Wikipedian selityksessäkin pysyin kyydissä vain ensimmäisen kappaleen verran..
        Joten, uskon kun sanot.😄

        Kirjoitusvirheeni saattaa hämätä joitakin, eli kyseessä siis kapea kanava.
        (niin kapea, että siellä ei mahdu olemaan montaa molekyyliä rinnakkain)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kirjoitusvirheeni saattaa hämätä joitakin, eli kyseessä siis kapea kanava.
        (niin kapea, että siellä ei mahdu olemaan montaa molekyyliä rinnakkain)

        Kyllä ainakin minä vielä sen osasin tulkita, mutta eipä tuo kokonaisuus silti selvinnyt. 😅 Hyvä, että on teitäkin, joille kemia ja fysiikka käyvät järkeen. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä ainakin minä vielä sen osasin tulkita, mutta eipä tuo kokonaisuus silti selvinnyt. 😅 Hyvä, että on teitäkin, joille kemia ja fysiikka käyvät järkeen. 👍

        Muuten kyllä käy, mutta olen surkea laskemaan siten kuin pitäisi.
        (eli unohdan aina miten piti toimia ja sitten kehitän oman laskusysteemin)
        (lukiossa siitä tuli miinista, mutta yliopiston puolella ei ja varsinkin kun sain joskus tarkan tuloksen silloin kun virallisella tuli likirvo)
        ((ja nykyisin entistäkin kehnompi laskemaan, sillä aikoihin ei ole ollut sille oikeaa tarvetta))


      • buddy-love kirjoitti:

        Muuten kyllä käy, mutta olen surkea laskemaan siten kuin pitäisi.
        (eli unohdan aina miten piti toimia ja sitten kehitän oman laskusysteemin)
        (lukiossa siitä tuli miinista, mutta yliopiston puolella ei ja varsinkin kun sain joskus tarkan tuloksen silloin kun virallisella tuli likirvo)
        ((ja nykyisin entistäkin kehnompi laskemaan, sillä aikoihin ei ole ollut sille oikeaa tarvetta))

        Eli yliopistossa olennaisempaa oli kokonaisuus nippelitiedon sijaan. 👍
        Toivon, että lukio-opetuskin on jo ottanut askeleita tuohon suuntaan. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Eli yliopistossa olennaisempaa oli kokonaisuus nippelitiedon sijaan. 👍
        Toivon, että lukio-opetuskin on jo ottanut askeleita tuohon suuntaan. 🙂

        En usko, että lukiossa on mikään muuttunut, sillä kaavojen pyöritys on se menetelmä jolla fysiikassa toimitaan ihan kaikkialla. Itse en vai ikinä oppinut sitä ja siksi lasken omilla systeemeilläni.


    • Anonyymi

      Uhriuduhan nyt siinä. Itse olet henkilöhyökkäiljä pahimmasta päästä, ota ensin malka pois omasta silmästä, sitten voit alkaa syyttelemään muita :)

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Juurikin olet, et vain tunnu tajuavan sitä. Lukemattomat kerrat olet vetänyt omia oletuksiasi ja pitkin ketjuja väittänyt allekirjoittanutta naisvihaajaksi mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Itsehän en ole sinua juuri arvostellut enkä sinun ketjuihin tullut sinua haukkumaan, tähän nyt vaan vastasin ottamatta ollenkaan kantaa tuohon sinun avaukseen vain siksi kun näytät olevan hanakka tarttumaan muiden kommentteihin. Ehkä jos olet kovin herkkä ottamaan itseesi ja loukkaantumaan tällaisella yleisellä keskustelupalstalla ei kannattaisi kirjoitella tänne jos menee ihon alle, ihan ystävällisenä vinkkinä tämä.


        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin olet, et vain tunnu tajuavan sitä. Lukemattomat kerrat olet vetänyt omia oletuksiasi ja pitkin ketjuja väittänyt allekirjoittanutta naisvihaajaksi mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Itsehän en ole sinua juuri arvostellut enkä sinun ketjuihin tullut sinua haukkumaan, tähän nyt vaan vastasin ottamatta ollenkaan kantaa tuohon sinun avaukseen vain siksi kun näytät olevan hanakka tarttumaan muiden kommentteihin. Ehkä jos olet kovin herkkä ottamaan itseesi ja loukkaantumaan tällaisella yleisellä keskustelupalstalla ei kannattaisi kirjoitella tänne jos menee ihon alle, ihan ystävällisenä vinkkinä tämä.


        -harmiseikirj-

        Toistan viestini, koska se poistettiin. En ole henkilöhyökkääjä.

        Minulla ei ole aiheesta muuta sanottavaa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan viestini, koska se poistettiin. En ole henkilöhyökkääjä.

        Minulla ei ole aiheesta muuta sanottavaa.

        🦄

        Ihme poistattelua joku harrastaa vai oliko liian lyhyt niin robotti poisti? ei siinä minusta ainakaan mitään poistettavaa olisi ollut.

        OK, mutta oikeasti tuo "neuvo", että jos menee ihon alle sitten pikku tauko ainakin on ihan hyväksi.

        -harmiseikirj-


    • Minulla ei ole oikeastaan mitään sanottavaa tähän aiheeseen. Ehkä te jotenkin vedätte toisianne puoleenne. Voisitte jopa olla hyvä pari :D

      • Anonyymi

        En harrasta suhteita ihmisten kanssa, jotka ovat minulle ilkeitä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta suhteita ihmisten kanssa, jotka ovat minulle ilkeitä.

        🦄

        Joku kipinä teillä kuitenkin on. Te naiset tuppaatte tykkäämään pahoista pojista.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joku kipinä teillä kuitenkin on. Te naiset tuppaatte tykkäämään pahoista pojista.

        Ei ole kipinää. Kyseinen henkilö ei osaa käyttäytyä. En keskustele aiheesta enää kanssasi. En jaksa valheitasi.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kipinää. Kyseinen henkilö ei osaa käyttäytyä. En keskustele aiheesta enää kanssasi. En jaksa valheitasi.

        🦄

        Teen vaan huomioita sivusta. Näin muuten olen sitä mieltä, että tämä ihastuksesi kohde on pelle. Miksi annat hänelle niin paljon painoarvoa. Ei se jaksaisi sinua vongata, jos vaan unohtaisit koko tyypin. Ihan vaan näin vinkkinä.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Edelleen. Miksi käyt niin kilhakkaana hänen suhteensa? Anna sen inistä ja unohda koko kaveri. Se vaan kerjää huomiota sinulta.

        Mutta jotenkin alan epäilemään, että sinä yhtälailla kaipaat hänen huomiotaan.

        Otetaanpas nyt yksi asia kerrallaan:

        1."Miksi käyt niin kilhakkaana hänen suhteensa?"

        Olen kiinnostunut seksuaalisesta häirinnästä ja sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Aihe kaipaa keskustelua, koska kaikki eivät ymmärrä mistä siinä on kyse tai mitä kannattaa tehdä, jos se osuu omalle kohdalle. Häiriköijä ei kiinnosta minua vaan tämä aihe.

        2. "Anna sen inistä ja unohda koko kaveri."

        Juuri näin minä olen tehnyt. En silti unohda omaa aihettani! Oma aiheeni on minulle tärkeä. ☺️

        3. "Se vaan kerjää huomiota sinulta."

        Ei vaan minä kerjään huomiota asialleni teiltä muilta.

        4. "Mutta jotenkin alan epäilemään, että sinä yhtälailla kaipaat hänen huomiotaan."

        En kaipaa. Älä valehtele. Kaipaan huomiota keskustelun aiheelle teiltä muilta. Häiriköijän viesteihin en vastaa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanpas nyt yksi asia kerrallaan:

        1."Miksi käyt niin kilhakkaana hänen suhteensa?"

        Olen kiinnostunut seksuaalisesta häirinnästä ja sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Aihe kaipaa keskustelua, koska kaikki eivät ymmärrä mistä siinä on kyse tai mitä kannattaa tehdä, jos se osuu omalle kohdalle. Häiriköijä ei kiinnosta minua vaan tämä aihe.

        2. "Anna sen inistä ja unohda koko kaveri."

        Juuri näin minä olen tehnyt. En silti unohda omaa aihettani! Oma aiheeni on minulle tärkeä. ☺️

        3. "Se vaan kerjää huomiota sinulta."

        Ei vaan minä kerjään huomiota asialleni teiltä muilta.

        4. "Mutta jotenkin alan epäilemään, että sinä yhtälailla kaipaat hänen huomiotaan."

        En kaipaa. Älä valehtele. Kaipaan huomiota keskustelun aiheelle teiltä muilta. Häiriköijän viesteihin en vastaa.

        🦄

        No. Minulta et saa kaipaamaasi huomiota asiallesi, sillä ongelma on itse aiheuttamasi. Kinuat huomiota tältä seksihurjastelijalta ja sitten haluat että me muut kauhistelemme sitä. Ei onnistu Poniseni.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No. Minulta et saa kaipaamaasi huomiota asiallesi, sillä ongelma on itse aiheuttamasi. Kinuat huomiota tältä seksihurjastelijalta ja sitten haluat että me muut kauhistelemme sitä. Ei onnistu Poniseni.

        En ole kinunnut huomiota häneltä.

        Pyydän huomioimaan juuri saamasi asperger-diagnoosin. Sehän aiheuttaa sitä, ettei osaa lukea sosiaalisia tilanteita oikein. Sinä luet niitä nyt väärin, enkä allekirjoita tulkintojasi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kinunnut huomiota häneltä.

        Pyydän huomioimaan juuri saamasi asperger-diagnoosin. Sehän aiheuttaa sitä, ettei osaa lukea sosiaalisia tilanteita oikein. Sinä luet niitä nyt väärin, enkä allekirjoita tulkintojasi.

        🦄

        Et kyllä osaa sinäkään.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä osaa sinäkään.

        -Sivusta

        Olen perustellut jokaisen näkemykseni, joten niitä perusteluita vasten en voi ottaa tuollaisia heittoja vakavissani.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen perustellut jokaisen näkemykseni, joten niitä perusteluita vasten en voi ottaa tuollaisia heittoja vakavissani.

        🦄

        Oma jankutuksesi on hyvinkin epäneurotyypillistä toimintaa :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oma jankutuksesi on hyvinkin epäneurotyypillistä toimintaa :D

        Autistista.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oma jankutuksesi on hyvinkin epäneurotyypillistä toimintaa :D

        Olen vain itsepäinen. En luovu näkemyksestäni sen vuoksi, että joku yrittää olla eri mieltä heppoisin perustein.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain itsepäinen. En luovu näkemyksestäni sen vuoksi, että joku yrittää olla eri mieltä heppoisin perustein.

        🦄

        Mahtaa olla rankkaa elämä, jos on noin jyrkkä. Sitä ajautuu konflikteihin jos ei osaa yhtään joustaa. Jopa minäkin ymmärrän tämän asian, vaikka autisminkirjon häiriö onkin.


      • Anonyymi

        Eikö olekin yllättävää että kaikista palstalaisista verisimmin yhteen ottavat yksisarvinen & genio sekä hiutale & genio? Nimimerkeistä tuon jo voisi päätellä…


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mahtaa olla rankkaa elämä, jos on noin jyrkkä. Sitä ajautuu konflikteihin jos ei osaa yhtään joustaa. Jopa minäkin ymmärrän tämän asian, vaikka autisminkirjon häiriö onkin.

        En minä pysty kaikkia virheellisiä käsityksiä itsestäni oikomaan. Enkä näe sille tarvettakaan.

        Tässä keskustelussa asian oikaiseminen kuitenkin ajaa omia tarkoitusperiäni: On hyvin yleistä, että seksuaalisen häirinnän kokemuksia vähätellään. Yksi vähättelyn tapa on juuri tuo, mitä sinä harrastit äsken eli sen väittäminen, että olisin itse halunnut olla ahdistelun kohteena.

        Ilmiö ei liity pelkästään tähän keskusteluun vaan käyttäydyt siinä mielessä tyypillisesti, että hyvin monet häirinnän kohteet tulevat kohtaamaan samat vähättelevät väitteet.

        Haluan olla esimerkki muille. Vääriä väitteitä ei tarvitse eikä saa allekirjoittaa. Minä en ole toivonut seksuaalista keskustelua kiusaajan kanssa enkä koe häneen vetoa. Päin vastoin!

        Vaikka sinä koko yön valehtelisit tästä aiheesta tai muusta minuun liittyvästä, se on turhaa. Minä tiedän mitä tunnen ja ajattelen, eikä sen kieltäminen onnistu ulkopuolisin keinoin.

        En ole konfliktissa kenenkään sellaisen kanssa, joka tunnustaa tapahtuneen häirinnän. Meillä ei ikävä kyllä ole nyt dataa siitä, miten suuri osa lukijakunnasta kuuluu heihin. Mutta tiedän että heitä on, joten en koe tätä rankaksi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä pysty kaikkia virheellisiä käsityksiä itsestäni oikomaan. Enkä näe sille tarvettakaan.

        Tässä keskustelussa asian oikaiseminen kuitenkin ajaa omia tarkoitusperiäni: On hyvin yleistä, että seksuaalisen häirinnän kokemuksia vähätellään. Yksi vähättelyn tapa on juuri tuo, mitä sinä harrastit äsken eli sen väittäminen, että olisin itse halunnut olla ahdistelun kohteena.

        Ilmiö ei liity pelkästään tähän keskusteluun vaan käyttäydyt siinä mielessä tyypillisesti, että hyvin monet häirinnän kohteet tulevat kohtaamaan samat vähättelevät väitteet.

        Haluan olla esimerkki muille. Vääriä väitteitä ei tarvitse eikä saa allekirjoittaa. Minä en ole toivonut seksuaalista keskustelua kiusaajan kanssa enkä koe häneen vetoa. Päin vastoin!

        Vaikka sinä koko yön valehtelisit tästä aiheesta tai muusta minuun liittyvästä, se on turhaa. Minä tiedän mitä tunnen ja ajattelen, eikä sen kieltäminen onnistu ulkopuolisin keinoin.

        En ole konfliktissa kenenkään sellaisen kanssa, joka tunnustaa tapahtuneen häirinnän. Meillä ei ikävä kyllä ole nyt dataa siitä, miten suuri osa lukijakunnasta kuuluu heihin. Mutta tiedän että heitä on, joten en koe tätä rankaksi.

        🦄

        Ihmiset on parasta ottaa ihmisinä, erilaisina, ymmärtäen erilaisuutta.

        Olkoon aihepiiri sitten kehon muoto tai paino, ikä, varakkuus, seksuaalisuus, koulutus, elämäntilanne, kai jokaista tulisi kunnioittaa vaikka kuva toisesta ihmisestä ei aina sopisi omaan kuvaan tai ajattelumaailmaan.

        Ihmistä suojaa parhaiten ihminen itse. Rajat toisille rakentaa ja opettaa ihminen itse.
        Voiko maailmalta vaatia sitä kaikkea mitä itse ajattelisi oikeaksi? Tuskin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain itsepäinen. En luovu näkemyksestäni sen vuoksi, että joku yrittää olla eri mieltä heppoisin perustein.

        🦄

        Hitlerkin uskoi olevansa oikeassa ja sai melkein koko kansan uskomaan samaan.

        Sinua ja Hitleriä yhdistää fanaattinen usko oikeassa olemiseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on parasta ottaa ihmisinä, erilaisina, ymmärtäen erilaisuutta.

        Olkoon aihepiiri sitten kehon muoto tai paino, ikä, varakkuus, seksuaalisuus, koulutus, elämäntilanne, kai jokaista tulisi kunnioittaa vaikka kuva toisesta ihmisestä ei aina sopisi omaan kuvaan tai ajattelumaailmaan.

        Ihmistä suojaa parhaiten ihminen itse. Rajat toisille rakentaa ja opettaa ihminen itse.
        Voiko maailmalta vaatia sitä kaikkea mitä itse ajattelisi oikeaksi? Tuskin.

        AV

        Ei voi vaatia.

        Mutta aina saa pyyhkiä omille kasvoille heitetyn p*skan pois. (Tämä on äitini neuvo.) 😄❤️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin yllättävää että kaikista palstalaisista verisimmin yhteen ottavat yksisarvinen & genio sekä hiutale & genio? Nimimerkeistä tuon jo voisi päätellä…

        Tämä ”yksisarvinen” onkin keppihevonen, joka käyttää mitä tahansa omaa asiaansa (itsekorostusta) ajaakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi vaatia.

        Mutta aina saa pyyhkiä omille kasvoille heitetyn p*skan pois. (Tämä on äitini neuvo.) 😄❤️

        🦄

        No, jos noin asiaa ajattelee. Usein kuitenkin on hyvä sisäistää myös se, asia joka häiritsee, on sisäisesti vielä käsittelemätön.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä pysty kaikkia virheellisiä käsityksiä itsestäni oikomaan. Enkä näe sille tarvettakaan.

        Tässä keskustelussa asian oikaiseminen kuitenkin ajaa omia tarkoitusperiäni: On hyvin yleistä, että seksuaalisen häirinnän kokemuksia vähätellään. Yksi vähättelyn tapa on juuri tuo, mitä sinä harrastit äsken eli sen väittäminen, että olisin itse halunnut olla ahdistelun kohteena.

        Ilmiö ei liity pelkästään tähän keskusteluun vaan käyttäydyt siinä mielessä tyypillisesti, että hyvin monet häirinnän kohteet tulevat kohtaamaan samat vähättelevät väitteet.

        Haluan olla esimerkki muille. Vääriä väitteitä ei tarvitse eikä saa allekirjoittaa. Minä en ole toivonut seksuaalista keskustelua kiusaajan kanssa enkä koe häneen vetoa. Päin vastoin!

        Vaikka sinä koko yön valehtelisit tästä aiheesta tai muusta minuun liittyvästä, se on turhaa. Minä tiedän mitä tunnen ja ajattelen, eikä sen kieltäminen onnistu ulkopuolisin keinoin.

        En ole konfliktissa kenenkään sellaisen kanssa, joka tunnustaa tapahtuneen häirinnän. Meillä ei ikävä kyllä ole nyt dataa siitä, miten suuri osa lukijakunnasta kuuluu heihin. Mutta tiedän että heitä on, joten en koe tätä rankaksi.

        🦄

        No, ahdistellaanko täällä muita seksuaalisesti? Miksi kaikki muut saavat olla rauhassa, mutta juuri sinua ahdistellaan? Vastaus on siinä, että sinä näytät tälle "ahdistelijalle" vihreää valoa. Voit tulkita sanomani miten haluat, mutta ratkaisun avain löytyy sinusta itsestäsi. Joko voit omituisen sedän höpöttää omiaan, tai sitten ruokit hänen huomionkaipuutaan mikä vain lisää oirehdintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitlerkin uskoi olevansa oikeassa ja sai melkein koko kansan uskomaan samaan.

        Sinua ja Hitleriä yhdistää fanaattinen usko oikeassa olemiseensa.

        Oh you got no idea how right you are about this twisted tatcher on this


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ”yksisarvinen” onkin keppihevonen, joka käyttää mitä tahansa omaa asiaansa (itsekorostusta) ajaakseen.

        Jep, ihan sama mitä se omista kokemuksistaan haluaa kokea, mutta törkeät valeet muista on eri mittaluokan juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos noin asiaa ajattelee. Usein kuitenkin on hyvä sisäistää myös se, asia joka häiritsee, on sisäisesti vielä käsittelemätön.

        AV

        Minua ei niinkään häiritse se, mitä jokin minulle yhdentekevä henkilö täällä sanoo minua kiusatakseen.

        Minua häiritsevät niiden ihmisten kohtelu ympäri maailman, jotka eivät voi puhua kokemastaan sukupuolitetusta väkivallasta uuden väkivallan pelon vuoksi tai jotka eivät voi viedä väkivaltaa oikeuteen. Ihmiskauppa sisältyy tähän. Suomessa minua häiritsevät niiden ihmisten kohtalot, jotka eivät uskalla puhua häirinnästä, koska pelkäävät muiden reaktioita.

        Nämä ovat asioita, joiden tulisikin häiritä meitä kaikkia. Käsitteleminen ei tapahdu yksilötasolla. Uhri ei ole velvollinen ”käsittelemään” hänelle tehtyä vääryyttä. Käsittelystä olemme vastuussa me kaikki muut, ja käsittelyn lopputuloksena on oltava maailma, joka on turvallisempi.

        🦄


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        No, ahdistellaanko täällä muita seksuaalisesti? Miksi kaikki muut saavat olla rauhassa, mutta juuri sinua ahdistellaan? Vastaus on siinä, että sinä näytät tälle "ahdistelijalle" vihreää valoa. Voit tulkita sanomani miten haluat, mutta ratkaisun avain löytyy sinusta itsestäsi. Joko voit omituisen sedän höpöttää omiaan, tai sitten ruokit hänen huomionkaipuutaan mikä vain lisää oirehdintaa.

        Kyllä täällä ahdistellaan muitakin. Ainakin Mikkojuhanista oli tehty oikein oma aloituksensakin. Esimerkkejä on paljon muitakin.

        Minä pidän suurinta meteliä aiheesta. Syyt olen kertonut yllä. En kirjoita täällä itseni vuoksi vaan haluan, että maailmasta tulee tasa-arvoisempi meille kaikille.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niinkään häiritse se, mitä jokin minulle yhdentekevä henkilö täällä sanoo minua kiusatakseen.

        Minua häiritsevät niiden ihmisten kohtelu ympäri maailman, jotka eivät voi puhua kokemastaan sukupuolitetusta väkivallasta uuden väkivallan pelon vuoksi tai jotka eivät voi viedä väkivaltaa oikeuteen. Ihmiskauppa sisältyy tähän. Suomessa minua häiritsevät niiden ihmisten kohtalot, jotka eivät uskalla puhua häirinnästä, koska pelkäävät muiden reaktioita.

        Nämä ovat asioita, joiden tulisikin häiritä meitä kaikkia. Käsitteleminen ei tapahdu yksilötasolla. Uhri ei ole velvollinen ”käsittelemään” hänelle tehtyä vääryyttä. Käsittelystä olemme vastuussa me kaikki muut, ja käsittelyn lopputuloksena on oltava maailma, joka on turvallisempi.

        🦄

        Näillä aloituksillako meinaat poistaa ahdistelun maailmasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niinkään häiritse se, mitä jokin minulle yhdentekevä henkilö täällä sanoo minua kiusatakseen.

        Minua häiritsevät niiden ihmisten kohtelu ympäri maailman, jotka eivät voi puhua kokemastaan sukupuolitetusta väkivallasta uuden väkivallan pelon vuoksi tai jotka eivät voi viedä väkivaltaa oikeuteen. Ihmiskauppa sisältyy tähän. Suomessa minua häiritsevät niiden ihmisten kohtalot, jotka eivät uskalla puhua häirinnästä, koska pelkäävät muiden reaktioita.

        Nämä ovat asioita, joiden tulisikin häiritä meitä kaikkia. Käsitteleminen ei tapahdu yksilötasolla. Uhri ei ole velvollinen ”käsittelemään” hänelle tehtyä vääryyttä. Käsittelystä olemme vastuussa me kaikki muut, ja käsittelyn lopputuloksena on oltava maailma, joka on turvallisempi.

        🦄

        Hmm...olet idealisti joka uskoo ihmisten hyvyyteen, et ole menettänyt toivoa ihmiskunnan suhteen.

        Raamatulliset opit joissa ihmisten toivotaan käyttäytyvän toisia kohtaa samoin kun toivoo toisten käyttäytyvän itseä kohtaan, voi olla menneisyyttä.
        Ihmiskauppakin on niin monimutkainen ilmiö, siihen liittyy poliittista ohjailua ja voitontavoittelua.

        Ei se paljon auta jos palstalla kirjoiteltaisiin vaikka siitä miten sadat tuhannet narkkarinaiset myyvät seksiä vain saadakseen seuraavan helpottavan huumeannoksen.
        Syyt ilmiöön ovat syvemmällä yhteiskunnissa, politiikassa ja sitä kautta päättäjissä.
        Ihmisiä uhrataan omien tavoitteiden varmistamiseksi, ei tuossa kai ole sen kummoisempaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä ahdistellaan muitakin. Ainakin Mikkojuhanista oli tehty oikein oma aloituksensakin. Esimerkkejä on paljon muitakin.

        Minä pidän suurinta meteliä aiheesta. Syyt olen kertonut yllä. En kirjoita täällä itseni vuoksi vaan haluan, että maailmasta tulee tasa-arvoisempi meille kaikille.

        🦄

        Siis Mikitsiäkö ahdistellaan palstalla seksuaalisesti vai jotenkin muuten?

        Minua ainakin on ahdisteltu palstalla hyvin monella tapaa, mutta ei kuitenkaan seksuaalisesti. Joku esim. toistuvasti tekeytyy minuksi nimimerkillä Pullea Kaveripoika. Mutta mitä siitä? Jos se jollekin tuottaa mielihyvää, niin mikäs siinä. Miksi siitä pitäisi ahdistua? Maailmaan mahtuu kaikenlaista kiusaamista ja on täysin itsestä kiinni millaisen painoarvon sille elämässään antaa. Se jos joku on varmaa, on se ettei toisten käyttäytymistä voi muuttaa. Muita ei voi muuttaa, ainoastaan itseään ja sitä miten maailmaan suhtautuu. Antaa ilkeiden kielten laulaa, ja keskittyy elämään mahdollisimman hyvä laatuista ja tyytyväistä elämää.

        Totta kai olen siitä samaa mieltä, että vääryys on vääryyttä. Mutta kun kaikkea vääryyttä ei tahtomalla saa korjattua. Jos sinua oikeasti häiritsee palstalla tapahtuva häirintä, kannattaa asialle tehdä jotakin. Voit aina olla yhteydessä ylläpitoon tai vaikkapa poliisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä ahdistellaan muitakin. Ainakin Mikkojuhanista oli tehty oikein oma aloituksensakin. Esimerkkejä on paljon muitakin.

        Minä pidän suurinta meteliä aiheesta. Syyt olen kertonut yllä. En kirjoita täällä itseni vuoksi vaan haluan, että maailmasta tulee tasa-arvoisempi meille kaikille.

        🦄

        Kyllä täällä ahdistellaan myös tietomurtojen kautta. Tehkää ilmoitus poliisille jos muillakin on tullut aihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä ahdistellaan myös tietomurtojen kautta. Tehkää ilmoitus poliisille jos muillakin on tullut aihetta.

        Tuo kuulostaa jo pelottavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niinkään häiritse se, mitä jokin minulle yhdentekevä henkilö täällä sanoo minua kiusatakseen.

        Minua häiritsevät niiden ihmisten kohtelu ympäri maailman, jotka eivät voi puhua kokemastaan sukupuolitetusta väkivallasta uuden väkivallan pelon vuoksi tai jotka eivät voi viedä väkivaltaa oikeuteen. Ihmiskauppa sisältyy tähän. Suomessa minua häiritsevät niiden ihmisten kohtalot, jotka eivät uskalla puhua häirinnästä, koska pelkäävät muiden reaktioita.

        Nämä ovat asioita, joiden tulisikin häiritä meitä kaikkia. Käsitteleminen ei tapahdu yksilötasolla. Uhri ei ole velvollinen ”käsittelemään” hänelle tehtyä vääryyttä. Käsittelystä olemme vastuussa me kaikki muut, ja käsittelyn lopputuloksena on oltava maailma, joka on turvallisempi.

        🦄

        Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Vai olenko minä vain kasvanut ja aikuisenakin kuulunut "piireihin", joissa osataan käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...olet idealisti joka uskoo ihmisten hyvyyteen, et ole menettänyt toivoa ihmiskunnan suhteen.

        Raamatulliset opit joissa ihmisten toivotaan käyttäytyvän toisia kohtaa samoin kun toivoo toisten käyttäytyvän itseä kohtaan, voi olla menneisyyttä.
        Ihmiskauppakin on niin monimutkainen ilmiö, siihen liittyy poliittista ohjailua ja voitontavoittelua.

        Ei se paljon auta jos palstalla kirjoiteltaisiin vaikka siitä miten sadat tuhannet narkkarinaiset myyvät seksiä vain saadakseen seuraavan helpottavan huumeannoksen.
        Syyt ilmiöön ovat syvemmällä yhteiskunnissa, politiikassa ja sitä kautta päättäjissä.
        Ihmisiä uhrataan omien tavoitteiden varmistamiseksi, ei tuossa kai ole sen kummoisempaa.

        AV

        Ihmiskauppa on monimutkainen miesten vuoksi. Miehethän naisia myyvät ja ostavat.


    • Anonyymi

      Ketään ei tule ahdistella seksuaalisesti, eikä muutenkaan henkisesti.

      AV

      • Anonyymi

        Ei tule. Eikä tehdä tietomurtoa toisten älypuhelimiin. Tämän palstan kautta toimivat myös rikolliset ja puhelimiin on murtauduttu.


      • Anonyymi

        Voivat ajatella, että unohtuu, mutta kyllä se näille toimijoille eteen tulee: vie vaan aikaa hieman:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivat ajatella, että unohtuu, mutta kyllä se näille toimijoille eteen tulee: vie vaan aikaa hieman:

        Niinpä ja eikö se muutu sitä raskaammaksi asiaksi mitä suurempi luottamusasema


    • Anonyymi

      Minusta ois kiva jos jotain seksuaalista tapahtuisi.

    • Anonyymi

      ”Mielenkiinnolla” seuraan montako voiyymiä tätä settiä tulee.

    • Anonyymi

      No se on hyvä, että sulla ahdistelu-asia on pysynyt vielä palstalla, toista se on toisilla kun on tunkeuduttu toisten puhelimiin.

      Se on edelleen poliisi-asia.

      • Anonyymi

        Niinpä, niin paljon kun fantasioisi jollain logiikalla toimittavansa sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, niin paljon kun fantasioisi jollain logiikalla toimittavansa sellaista

        Asiaa seurataan. Jos olet sellainen toimija, odottele. Vaikka vie aikaa asia ei silleen jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa seurataan. Jos olet sellainen toimija, odottele. Vaikka vie aikaa asia ei silleen jää.

        En ole sellainen, en esim murtaudu muiden ihmisten laitteille ja leiki virallista, mutta hyvä jos asiaa seurataan


    • Anonyymi

      Tykkäätte pyöriä oman maanne ympärillä.

    • Anonyymi

      Vaikutat vetävän puoleesi palstan naisvihamielisimmät yksilöt, tähänkin kommentoimaan, eikä sinänsä mikään ihme; heidän maailmansa sortuu kun he kohtaavat naisen joka ei alistu, häpeile ja pelkää. Oikeassa elämässä näistä ei yksikään uskaltaisi sinulle vastaan sanoa, vaan olisivat niin nöyrää poikaa että. Tänne on helppoa sieltä kaapista huudella. Kun ymmärtäisivät vihdoin, että nykyään sieltä kaapista on ihan yleisesti hyväksyttävää tulla uloskin.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Tämä lämmittää sydäntä. 🥰

        🦄


    • Anonyymi

      Kuitenkaan et näe Mikkojuhanin naisten ulkonäköön kohdistavia kommentteja seksuaalisena häirintänä.

      Hyvin ristiriitaista.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kyllä ulkonäkökommentit ovat harmaalla alueella.

        Ulkonäön kehuminen ei välttämättä ole häirintää, mutta siitä on lyhyt matka häirintään.

        Yhdelläkään naisella ei ole velvollisuutta näyttää hyvältä kenenkään toisen vuoksi. Tämä täytyy muistaa kehuessakin.

        🦄


    • "Keskustelu ei koskenut seksuaalisia traumoja eikä orgasmia eikä varsinkaan minun seksuaalisuuttani. "

      Sinun töksäytyksesi p.o. säikeessä nimenomaan käsitteli sinun seksuaalisuuttasi. Vaikka olit muotoillut töksäytyksesi käskyksi.

      • Anonyymi

        Ei käsitellyt, vaan se oli yleispätevä neuvo tai sellaiseksi tarkoitettu.

        🦄



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kommentissasi oletuksena on, että vain miehen toiveilla ja tavoitteilla on väliä. Määrittelet päämääränkin vain omasta näkökulmastasi.

        Pahoittelut mutta elän aivan erilaisessa maailmassa.

        🦄

        Sinä olet oikeastikin sekaisin. Traumatisoitunut.


    • Anonyymi

      Alkaako olla seksuaaliset halusi tyydytettyjä?

    • Agendojen pahin vika on siinä että ne kaikki perustuvat haluun uskoa johonkin, jossain vaiheessa halu uskoa ylittää faktat ja muuntuu ristiretkeksi jossa vain yksi totuus on se oikea.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe