Klaukka Teboil Rolls kiertäkää kaukaa!!

Anonyymi-ap

Uskomattoman surkea paikka. Yhdessä Burger ateriassa kesti 1 tunti ja 10min. Valitteli myyjä ruuhkaa, vaikka oli vain 4 ihmistä. Dipit loppu. Roskikset täynnä. Palanut hampurilainen. Kylmät ranskalaiset. Keittiön käry haisee. Myyjä/Kokki unohti jokaisen tilauksesta jotain.

12

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko vain yksi tyyppi duunissa? Siis sama teki ateriat ja myi?

    • Anonyymi

      Onko tämä se Putinin kätyri...

    • Anonyymi

      Antakaa kuitenkin mahdollisuus uudelle yrittäjälle ja työntekijöille! Kaikilla on uudet työpaikat ja tuskin kukaan ole seppä syntyessään. Itse olen sitä mieltä. Kukaan heistä tuskin tahallaan virheitä tekee, opettelevat vasta uutta. Aiemmin siellä oli todella tunkkaista ja ahtaan puolesta ja palvelu oli niin ja näin mutta nyt on kyllä hienomman näköistä ja palvelu on ollut hyvää ja asiallista. Mukavaa joulun aikaa kaikille!

      • Anonyymi

        Teboilille ei pidä mennä. Venäläisten omistuksessa ja yrittäjä maksaa provikkaa Venäjälle.


    • Anonyymi

      Onko tämä se venäläisen omistama?

      • Anonyymi

        Teboil kai sen omistaa ja venäläissukuinen pyörittää vuokralaisena. Venäjälle siitä valuu rahaa vuokrina ja minä lie komissioina.

        En mene vaikka maksettaisi.


    • Anonyymi

      Miksi te ihmiset vihaatte venäläisiä? Ukrainan sodan takiako? Ootteko yhtään miettinyt miksi ukrainalaiset kannattaa natsismia heidän joukossa? Onko siinä mitään järkeä? Minun mielestä on venäläiset on ihan yhtä lailla ihmisiä kuin kaikki muut. Enemmän miettikää ihmiset sitä kuinka saisi tietty yhteisö kuriin heidän näpistelystä ja siihen liittyvä ylimielisyys ja röyhkeys.

    • Anonyymi

      Roskasakkia nuo venäkäiset

    • Anonyymi

      Minusta siellä on henkilökunta tosi mukavan olosua , ja mitä oon kuullu niin omistajakin on kyllä suomalainen.

      • Anonyymi

        Teboil ketjua käytetään hybridivaikuttamiseen ja tullaan vielä käyttämään tehokkaasti Putinin työkaluna Suomessa. Alkua oli Venäjällä järjestetyt Teboil hiihtokilpailut.

        Tätä ei Nurmijärvellä tajuta. Kyse ei ole pelkästään että rahat menee yrittäjän toimesta Venäjälle.


    • Anonyymi

      Näinhan se on. Kannattaa ohittaa kyseinen huoltoasema.

    • Anonyymi

      Itse käyn siellä ehkä kerta viikossa ja aina on ollut hyvä ja asiallinen palvelu. Ihme sakkia, kun ei hyvä ja mukava henkilökunta ei kelpaa! Ja hampurilaiset ne on hyviä, alkujännityksen jälkeen. Omapa häpeene on ei huoltoaseman palvelut ei kelpaa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe