Kirkko ja seurakunta ovat kaksi eri asiaa. Itseasiassa ne ovat hyvin kaukana toisistaan. Videossa opetus siitä:
https://youtu.be/12n7YgSotzY
Miksi pitää erota kirkosta?
16
183
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaako lestat kirkollisveroa?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18138303b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ikävä kyllä lestadiolaisetkin maksavat luterilaisen harhaopin ylläpitoa.
- Anonyymi
Mormonit maksavat 10 % bruttotuloistaan joka kuukausi. Meidän maksut on pikku kolikoita. Ei haittaa.
- Anonyymi
Ei kirkkoon kuuluta, seurakuntan kuulutaan jos kuulutaan ja seurakunnasta erotaan jos erotaan. Seurakuntaan kuulumista on vaan joskus alettu nimittää kirkkoon kuulumiseksi ja siinä se.
Kun minä erosin kirkosta, minä oikeasti erosin seurakunnasta ja minun tietoni ovat olleet siitä alkaen uskontoihin riippumattomassa väestörekisterissä joka ei ole seurakunta! - Anonyymi
Oikeasti oikeaan seurakuntaan kuuluminen on sitä, että kuuluu Jeesukselle. Liittyminen Jeesukseen on liittymistä seurakuntaan. Eroaminen Jeesuksesta on eroamista seurakunnasta.
- Anonyymi
Helpolta vaikuttaa. Mutta miksi kaikki eivät tee näin?
- Anonyymi
Eroaminen kirkosta ei suinkaan ole eroamista Jeesuksesta. Ei missään tapauksessa. Ensiksikin Jumala on laittanut takanaan kirkon ovet kiinni lopullisesti jo kauan sitten. Hän on puhdistanut pölyt jaloistaan. Kirkolla ei ole mitään annettavaa hengellisesti kenellekkään uskon nälkäiselle. Hiljattain kirkko rikkoi jälleen räikeästi Raamatun moraali normeja avatessaan Tampereen seudulla loputkin kirkkojen ovet ottamaan vastaan avosylin seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat kun he haluavat naimisiin keskenään. Nyt on virallinen lupa vihkiä heidät avioliittoon joka on vain miehen ja naisen välinen ikuinen liitto.
- Anonyymi
Erittäin hyvä kun kirkko uudistuu.
- Anonyymi
Juuri näin. Mutta Jumala ei ole koskaan viihtynyt kirkoissa.
Matteus 15:13. - Anonyymi
Kirkko on paholaisen pesäpaikka.
- Anonyymi
Totta on näin.
Olen oppinut taas paljon uutta. - Anonyymi
Koko Suomen kansa tietää, että kirkko on mätäpaise, joka saa jokaisen siellä käyvän haisemaan.
- Anonyymi
En ole alkanut haista kun joskus käyn. Käyn silloin kun siellä on iloista tunnelmaa ja svengaavaa musiikkia.
- Anonyymi
En eroa kirkosta vaikka harvoin käyn. Kirkko auttaa köyhiä ja sitä kannatan. Kukaan ei niistä pienistä haluista rikastu ,kuin ei YLE verostakaan ,jos pitäisi ne hilut taskussaan.
- Anonyymi
Kirkko ei auta köyhiä, vaan tuhoaa ja tappaa mm. kannattamalla Hamasia ja rahoittamalla sen sotimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205946Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223199Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612740- 282596
- 821694
- 1461575
- 1461499
- 91213
- 921070
- 1351058