Miksi pitää erota kirkosta?

Anonyymi-ap

Kirkko ja seurakunta ovat kaksi eri asiaa. Itseasiassa ne ovat hyvin kaukana toisistaan. Videossa opetus siitä:
https://youtu.be/12n7YgSotzY

16

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksaako lestat kirkollisveroa?

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138303b

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ikävä kyllä lestadiolaisetkin maksavat luterilaisen harhaopin ylläpitoa.

• Anonyymi

Mormonit maksavat 10 % bruttotuloistaan joka kuukausi. Meidän maksut on pikku kolikoita. Ei haittaa.

• Anonyymi

Ei kirkkoon kuuluta, seurakuntan kuulutaan jos kuulutaan ja seurakunnasta erotaan jos erotaan. Seurakuntaan kuulumista on vaan joskus alettu nimittää kirkkoon kuulumiseksi ja siinä se.
      Kun minä erosin kirkosta, minä oikeasti erosin seurakunnasta ja minun tietoni ovat olleet siitä alkaen uskontoihin riippumattomassa väestörekisterissä joka ei ole seurakunta!

• Anonyymi

Oikeasti oikeaan seurakuntaan kuuluminen on sitä, että kuuluu Jeesukselle. Liittyminen Jeesukseen on liittymistä seurakuntaan. Eroaminen Jeesuksesta on eroamista seurakunnasta.

• Anonyymi

Helpolta vaikuttaa. Mutta miksi kaikki eivät tee näin?

• Anonyymi

Eroaminen kirkosta ei suinkaan ole eroamista Jeesuksesta. Ei missään tapauksessa. Ensiksikin Jumala on laittanut takanaan kirkon ovet kiinni lopullisesti jo kauan sitten. Hän on puhdistanut pölyt jaloistaan. Kirkolla ei ole mitään annettavaa hengellisesti kenellekkään uskon nälkäiselle. Hiljattain kirkko rikkoi jälleen räikeästi Raamatun moraali normeja avatessaan Tampereen seudulla loputkin kirkkojen ovet ottamaan vastaan avosylin seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat kun he haluavat naimisiin keskenään. Nyt on virallinen lupa vihkiä heidät avioliittoon joka on vain miehen ja naisen välinen ikuinen liitto.

• Anonyymi

Erittäin hyvä kun kirkko uudistuu.

• Anonyymi

Juuri näin. Mutta Jumala ei ole koskaan viihtynyt kirkoissa.
      Matteus 15:13.

• Anonyymi

Kirkko on paholaisen pesäpaikka.

• Anonyymi

Totta on näin.
      Olen oppinut taas paljon uutta.

• Anonyymi

Koko Suomen kansa tietää, että kirkko on mätäpaise, joka saa jokaisen siellä käyvän haisemaan.

• Anonyymi

En ole alkanut haista kun joskus käyn. Käyn silloin kun siellä on iloista tunnelmaa ja svengaavaa musiikkia.

• Anonyymi

En eroa kirkosta vaikka harvoin käyn. Kirkko auttaa köyhiä ja sitä kannatan. Kukaan ei niistä pienistä haluista rikastu ,kuin ei YLE verostakaan ,jos pitäisi ne hilut taskussaan.

• Anonyymi

Kirkko ei auta köyhiä, vaan tuhoaa ja tappaa mm. kannattamalla Hamasia ja rahoittamalla sen sotimista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5946
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3199
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2740
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      28
      2596
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82