Abilify maintena, kokemuksia?

Anonyymi-ap

Mitä kokemuksia kyseisestä injektiosta? Minun pitäisi aloittaa, mutta en tiedä uskallanko. Aiheuttaako diabetesta ja ylipainoa?

4

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei aiheuta, jos syöt ja liikut oikein. Pyydä vaikka hoitajalta neuvoa terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138464x

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hirveä lääke. Minulle se on määrätty loppuelämäksi, tosin pienimmällä mahdollisella annoksella injektiona. Minä olen lihonut lääkityksen aikana (8 vuotta) noin 40 kiloa. En nauti oikeastaan mistään seksuaalisesta lääkkeen vaikutuksen alaisena. Olen jo täysin tunnoton yhdynnän aikana ollut koko lääkityksen ajan, mutta voihan siihen
      vaikuttaa myös huono parisuhde. Aina injektion jälkeen itken kuinka paljon vihaan itseäni ja kuinka paljon lääkityksen saaminen julkisesta terveydenhuollosta tuntuu minusta hoidon sijaan loukkaukselta ihmisarvoani kohtaan.

• Anonyymi

Minulla on sama lääke injektiona. Olen myös lihonut 20kg kahdessa vuodessa. Nyt aion tosissani yrittää lopettaa sen. Kieltäydyn ehdottomasti menemästä piikille, niin.lääkärin on pakko kirjoittaa joku muu lääke.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      910
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      261
      777
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      92
      559
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      543
    Aihe