Mitä kokemuksia kyseisestä injektiosta? Minun pitäisi aloittaa, mutta en tiedä uskallanko. Aiheuttaako diabetesta ja ylipainoa?
Abilify maintena, kokemuksia?
4
599
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aiheuta, jos syöt ja liikut oikein. Pyydä vaikka hoitajalta neuvoa terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18138464x
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hirveä lääke. Minulle se on määrätty loppuelämäksi, tosin pienimmällä mahdollisella annoksella injektiona. Minä olen lihonut lääkityksen aikana (8 vuotta) noin 40 kiloa. En nauti oikeastaan mistään seksuaalisesta lääkkeen vaikutuksen alaisena. Olen jo täysin tunnoton yhdynnän aikana ollut koko lääkityksen ajan, mutta voihan siihen
vaikuttaa myös huono parisuhde. Aina injektion jälkeen itken kuinka paljon vihaan itseäni ja kuinka paljon lääkityksen saaminen julkisesta terveydenhuollosta tuntuu minusta hoidon sijaan loukkaukselta ihmisarvoani kohtaan.- Anonyymi
Minulla on sama lääke injektiona. Olen myös lihonut 20kg kahdessa vuodessa. Nyt aion tosissani yrittää lopettaa sen. Kieltäydyn ehdottomasti menemästä piikille, niin.lääkärin on pakko kirjoittaa joku muu lääke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1425621Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072092- 1411535
- 1051376
- 1121376
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll311173Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1961168- 491137
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g671038IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57871