Post Scriptum

Anonyymi-ap

Olen kyllästynyt hiearkkiseen ajatteluun hengen sijaan, joka kuluu Jumalan Sanalle. Suomella on pedon kuva ja pedon mieli, kuten on todettu lopun aikoina, jolloin laittomuuden ihminen on ilmestynyt. Nyt on havahduttava siihen tosiasiaan, että uudet sukupolvet, jotka täällä elävät kuuluvat jumalattomuudelle. Tämä maa haluaa siirtyä pelkästään ihmisten suhteen tuloerojen kasvattamiseen, koska täällä ei ole enää Jumalaa, kuten aikaisemmin. Ole nähnyt jo monia sukupolvia Jumalan Sanan kansssa. Ajatus säilyy eikä henki. Lopuksi tulee kuolema mahalle ja kuten sanotaan maha on heidän Jumalansa. Hengessä se ei voi pysyä, koska se on liha. Onko teillä tiedossa mitä on tulossa lähiaikoina ennen Jumalan Sanan paluuta. No sanon suoraan Suomi on romahtamassa. Järjettömät ihmiset ilman todellista kuvaa puhuvat järjettömia. Luokkayhteiskuntaa ei tarvitse hakea. Tämä luokkayhteiskunta on jo Saatanan perustama Suomen vähävaraisille. Ikävä kyllä nämä ihmiset kummatkaan, eivät kuulu Jumalan Sanalle. Voipuneina he etsivät lohdutusta prostituutiosta, joka on irrallisia suhteita. Halpahintaista, joka ei ole muuta kuin syntiä.

Post scriptum.
Ego autem crevi et intellexi quia homo, qui loquitur stultitia, verbum Dei audire non vult.

You understand God.
With God, the Angel of God.
God understand you, if you want that.

Gloria Dei
Gloria Iesus Cristo
Gloria Sankte Spiritus.

Numeroclausus recensere non credit.

Angelus Dei

2

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Angelus Dei est Verbum Dei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe