Ateismin on parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua; parasta, mitä elämällä on ihmiselle annettavana. Se voittaa perheen, työn, harrastukset ja ystävät. Ateismi on koko elämä!
Ateistina saat kokea ylivertaisuuden tunnetta sinua älykkäämpiin ihmisiin, jotka ovat teistejä. Saat kokea olevasi moraaliltasi parempi ihminen kuin he riippumatta siitä, millaisia he ovat ja millainen itse olet. Ateismi tekee sinusta yli-ihmisen.
Ateismi on parasta
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näi, saatanan mielestä!
- Anonyymi
saatana on lapsellisen jumalasi selitys minusta 🤣
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18138865Q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Jokainen ihminen syntyy ateistina eli jokainen aloittaa parhaasta mahdollisesta asetelmasta.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Melko lapsellinen kirjoitus.
- Anonyymi
Sitä se ateismi teettää.
- Anonyymi
ei yli-ihmiseen mitään lapsellista liity , ihminen verrattuna muihin ihmisiin on vain jonkin ominaisuuden kannalta ylivoimainen ei kummempaa
- Anonyymi
ateisti ei ajattele ateismiaaan , minä en mieti sitä
sama kun miettisi aina miksi aurinko nousee 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Ateismi on ainoa järjellinen näkemys. Ei tarvita mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400