Sote-uudistus HYVÄ Toteutus FIASKO

Olen eläkeiässä ja olen joutunut käyttämään lääkäripalveluja aika paljon, kuten iäkkäämmät ihmiset yleensä. Ennen Sote uudistusta lääkäripalvelut toimivat melko hyvin. Uudistuksen tavoite on aivan hyvä, mutta, mutta, toteutus n käytännössä täydellinen FIASKO. Kun yrittää tilata puhelimitse lääkärinaikaa, kuulee sanoman "Meillä on nyt ruuhkaa..." Tätä saattaa tulla kymmeniä kertoja. Asiakas voi yrittää seuraavana päivänä ja sama tilanne. Tätä on jatkunut jo kauan. Tämä törkeä virhe pitäisi heti korjata. HEI HEI korjaamaan! Todetaan vain, että: "Valitettavasti meillä on nyt ruuhkaa..." . Tähän voisi todeta, että Teidän pitäisi puuttua asiaan jämäkästi ja korjata se mahdollisimman pian. Tuollainen on kammottava virhe. Ei tämä virhe ole tosiaan ainut. Siis käytännön toteutus on käytännössä ERITTÄIN PAHASTI MENNYT PIELEEN. Kannattaa kysyä, kenen etu tällainen tilanne on? Ei se ole ainakaan potilaan etu. Jos tarkkaan miettii, niin etua taitaa olla terveydenhoidon palvelujen yksityisellä puolella. Asiakkaita siirtyy sinne, koska kunnalliselle puolelle, portti on ahdas ja kaita, ja sairas ihminen sinne yrittäessään väsyy ja turhautuu, ja joskus on pakko päästä lääkäriin pian. Ja aika pitää saada nopeasti, Ei siis: "Meillä on nyt ruuhkaa..." TARTTIS TEHRÄ JOTAIN! Uudistus perustuu lakiin, mutta sen toteutus on annettu täysin epäpäteviin käsiin ja toteutus on täynnä esteitä ja ansoja joihin potilas sortuu... Antakaa suunnittelu päteviin käsiin - yksityisellä puolella on vastaavat asiat suunniteltu huolellisesti ja ne toimivat, miksi tällä Sote puolella asiat on lähes täysin sekaisin.
.

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna pilasi myös Soten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe