Perhanan hyvä leffa alkaa tunnin päästä Kakkosella

Koirat eivät käytä housuja

Jos ei ole tuota nähnyt aiemmin, niin kannattaa katsoa.

34

455

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun ei ole telkkaria en voi katsoa!

    • Joskus katsoin jotain pätkiä siitä. Muistaakseni oli hyvä kyllä. Katselun ajan taisin vaan miettiä, että mitähän tuo otsikko meinaa??

      • Kaikilla on tietty oma makunsa, mutta mun makuun tuo leffa todella on ja pääosia vetävät aivan huiput.

        Otsikon "salaisuus" kyllä selviää, kun katsoo leffan. Nimi on kyllä hyvin valittu, sopivan myyvä, mutta samalla leffan tapahtumiin osuva.


    • Anonyymi

      Nimestä tulee mieleen domina, joten en ehkä katso tai ehkä katson tai en katso tai katson

    • Anonyymi

      Korkeakoulutetuista yks tarina jonka ymmärtää vain korkeastikoulutetut eli pian korkwastikoulutettu jännämiäs saa tekp dildoo pian oikeeta makkarraa toiselta korkeastikoulutetulta ja tosta alkaa kovemmat jutut raiskaukset pedofilia eläin seksi mitä vain korkeastikoulutettu sairas mieli ymmärtää kaikki o sairasta mut heil o rahaa ja lääkäreitä kuten elokuvassa eli heihin samaistuu nyt korkeastikoulutetut ja pian moni varaa ulkomaan matkoja ja suomessa on salaisia paikkoja kuten salakennelit ulkomailt tuodaan lapsia ym siin liikku raha

      • Voisit Välis vaikka katsoa sen leffan ensin, etkä esittää omia luuloja juonenkulusta. En kyllä itsekään ole leffaa nähnyt, mutten usko että sisältää puoliakaan noista asioista joita tuossa luettelit.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Voisit Välis vaikka katsoa sen leffan ensin, etkä esittää omia luuloja juonenkulusta. En kyllä itsekään ole leffaa nähnyt, mutten usko että sisältää puoliakaan noista asioista joita tuossa luettelit.

        Edellä esitetystä kuvauksesta kutinsa pitää noin 5%, kun toinen pääosanhahmo ja kollegansa ovat korkeasti koulutettuja 😂


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Voisit Välis vaikka katsoa sen leffan ensin, etkä esittää omia luuloja juonenkulusta. En kyllä itsekään ole leffaa nähnyt, mutten usko että sisältää puoliakaan noista asioista joita tuossa luettelit.

        Tuo on elokuva ei saa näyttääihan kaikkea vaik kaikki tietää mitä oikeassa elämässä o tuohon on saanut luvan alimman ja keskitason korkeastikoulutetut samaistuu tuohon elokuvaan samoin korkeakouluopiskelijat monelle tuo on iisii eikä enään anna kiksei mut rahal saa mitä vain


    • Anonyymi

      Typerä farssi kertakaikkiaan

    • Näköjään on voittanut niin monta Jussia, että taitaa jo sen vuoksi kuulua "suomalaisen nykyelokuvan yleissivistykseen", niin pakkohan tuo on varmaan joskus katsoa.

      Ja Pekka Strangia on aina ilo katsella. Viimeksi katselin hänen tähdittämistään leffoista kauhuleffan Koputus ihan pari päivää sitten.

      • On tuo tarina ja ihmiskuvaukset aika hienoja, jos ei keskity vain siihen otsikoita nostavaan tarinan punaiseen lankaan.

        Pekka Strang on loistava suunnilleen roolissa kuin roolissa, kiistatta tämän hetken parhaimmistoa Suomessa ja lienee vanhetessaan vain paranee 🤗


    • Katsoin koko elokuvan nyt ja kuten aiemmin olin katsonut vaan jotain pätkiä, enkä ymmärtänyt kunnolla elokuvan juonta ja ideaa. Näin se selvisi siis nyt minullekin tuo elokuvan nimi ja miten se liittyy.

      Minusta oli melkoisen ahdistavaa katseltavaa ja täytyy sanoa, että järkytyin. No, ainakin tykkään katsella Pekka Strangia. Ei mennyt ihan hukkaan. 😅

      • Ei se kevyin elokuva ole, ei tosiaankaan. Ahdistavia tunnelmia, kipeitä hetkiä ja sopivasti kaurismäkeläistä melankoliaa ja synkkyyttä. Ekalla katsomalla olin itsekin... Jos nyt en järkyttynyt, niin hämmentynyt. Tokalla katsomalla ehti jo todella keskittyä kaikkiin sivuvirtihoin ja nyansseihin.

        Pekkaa kyllä kelpaa katsella, loistava näyttelijä 🤗


    • Anonyymi

      En katsonut kun en ehtinyt mutta en tunne menettäneenin mitään kun en ole koskaan nähnyt mitään eroottista krista kososessa. Jossain muuten joskus oli juttu jossa ammattimaksullinen nimesi kristan yhdeksi niistä fantasioista joita hänen toivotaan näyttelevän, ehkä juuri tuon leffan vuoksi mutta en vaan ymmärrä.

      -harmiseikirj-

      • No kukin katsoo elokuvia omien taipumustensa valossa. Itse en näe ko. elokuvassa paljoakaan eroottista, mutta sitäkin enemmän ihmiskohtaloiden käsittelyä, kasvutarinaa ja oman itsensä löytämistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kukin katsoo elokuvia omien taipumustensa valossa. Itse en näe ko. elokuvassa paljoakaan eroottista, mutta sitäkin enemmän ihmiskohtaloiden käsittelyä, kasvutarinaa ja oman itsensä löytämistä.

        Niin tai on katsomatta. Minä en vaan tuon juonikuvauksen perusteella kykene yhtään tuosta innostumaan, vaikuttaa lähinnä pahoinvointikuvaukselta:

        https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008510114.html

        -harmiseikirj-


    • Kiitos paljon vinkistä vielä tännekkin,

      Oli nyt kolmas kerta kun ite katoin tuon, seuralaiselle eka kerta. Helvetin hyvä leffa edelleen ja "ensikertalainenkin" tykkäsi😃

      Mut miten on se hampaanpoisto yhtäaikaa kammottava mut jotenki myös niin, emmäätiiä🤔 herkkä?

      • Aivan järkyttävä kohta, mä olin niin herkkänä että menin viltin alle piiloon ja hädin tuskin pystyin katsomaan.


      • Olepa hyvä.

        Se on hyvä leffa, kiitettävän monikerroksinen ja sopivan arkisella tavalla tuskallinen katsojalle.

        Se kohtaus on hienosti rakennettu, siinä on paljon herkkyyttä ja kahden ihmisen välistä intiimiyttä. Ja samaa aikaan sitä kohtausta ei haluaisi katsoa 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan järkyttävä kohta, mä olin niin herkkänä että menin viltin alle piiloon ja hädin tuskin pystyin katsomaan.

        Sekin oli "herkullinen"kohtaus missä herra väänsi sen irtoavan kynnen irti. Yöks.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sekin oli "herkullinen"kohtaus missä herra väänsi sen irtoavan kynnen irti. Yöks.

        Samalla naama pokerina kertoen että hänellä on kaikki aivan kunnossa😵‍💫


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Samalla naama pokerina kertoen että hänellä on kaikki aivan kunnossa😵‍💫

        Juu, leffakohtauksena aika... Hiostava. Mutta erittäin hyvä juuri tuohon leffaan 🤗


    • Anonyymi

      Ei katsomisen arvoinen

    • Anonyymi

      Koirat ei käytä wc paperia, miks ihmiset käyttää, ei aina ole edes tarvetta!

    • Anonyymi

      Katsoin osin, juonesta oli aistittavissa pakkomielteen mukaista ohjaavuutta, miksi siitä voi tulla koukuttava, vaikka se ei tuntuisi niin täydelliseltä ja halutulta Pekalle, enemmän jonkun tyhjiön täyttymiseltä itsessä? En ihan alusta nähnyt, mut oletin, että vaimo kuoli ja isästä tuli yksinhuoltaja, joka ei ollut ihan ominta aluetta hänelle. Enemmänkin katastrofilta vaikutti, eikä ollut tarvittavaa turvaverkostoa tukemassa?

    • Anonyymi

      anteeksi väärä kirjoitus.. muttq kun ohjelmoija, en liinus-pelle... näen kaikka uusia sarjojkin , kataon joaqin.. tuo.. avaryyhyttyjub istabhybg jibaab utsw¨

    • Anonyymi

      kun joku Olof-Gustafsson mainostelee hyviä äänentoistolqait3itqa... kuit4nkin mieluummin kuuntelen itse Hermann Koss -kuulokkwillA..

    • Katselin tuon leffan ja täytyy sanoa, että oli hyvinkin erikoinen.

      Itse näen että jollain lailla hyvinkin sairas ja toisaalta taas ei. Kaikki vähän erikoisempi ”kiehtoo”

      Siinäkin kohtauksessa kun toinen repii omaa peukalon kynttä irti niin tekee pahaa, mutta silti pitää katsoa😄 sama siinä hampaan irroituksessa.., kun niitä häiriötekijöitä oli niin paljon olin ihan varma ettei se pysty siihen.. pystyi kumminkin.. Niin ja kyllähän ne tanssilattian tanssahtelut oli siihen loppuun varsin mallikkaat.. niin ja taisi tarinalla olla myös ihan onnellinen loppu.😉

      • Se leffa on mainio, hyvinkin herättelevä ja moniulotteinen, monikerroksinen. Se kannattaa katsoa pari-kolmekin kertaa, aina löytyy jotain uutta vanhan rinnalle.

        Mä todella pidän siitä loppukohtauksesta, se on hieno ja Pekka Strang aivan loistava 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Se leffa on mainio, hyvinkin herättelevä ja moniulotteinen, monikerroksinen. Se kannattaa katsoa pari-kolmekin kertaa, aina löytyy jotain uutta vanhan rinnalle.

        Mä todella pidän siitä loppukohtauksesta, se on hieno ja Pekka Strang aivan loistava 🤗

        Muistelisin, että olisin halunnut mennä katsomaan tuon leffateatteriin. Avopuoliso ei ollut samaa mieltä, niin jäi silloin näkemättä.😄 mut nyt olen iloinen kun näin.

        Täytyy yrittää metsästää se vaikka ihan dvd ni saa katsella silloin kun huvittaa..

        Joo siis Pekka ja se loppu oli kyllä jotenkin tosi hellyyttävä🥰 se kyllä iski minuunkin.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Muistelisin, että olisin halunnut mennä katsomaan tuon leffateatteriin. Avopuoliso ei ollut samaa mieltä, niin jäi silloin näkemättä.😄 mut nyt olen iloinen kun näin.

        Täytyy yrittää metsästää se vaikka ihan dvd ni saa katsella silloin kun huvittaa..

        Joo siis Pekka ja se loppu oli kyllä jotenkin tosi hellyyttävä🥰 se kyllä iski minuunkin.

        Mulla ei ollut mitään ongelmaa saada silloista puoliskoa lähtemään leffaan tuota katsomaan. Toki myönnettävä on, että puolisko oli se eloisampi tapaus ylipäänsä, mutta tuota ei välttämättä jokainen silti leffaan lähtisi katsomaan.

        Joo, mä niin ihannoin sitä Pekan hitaasti aukeavaa hymyä siinä lopussa, sitä kun paljastuu se puuttuva hammas ja hymy vaan leviää ja leviää. Bravo!


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla ei ollut mitään ongelmaa saada silloista puoliskoa lähtemään leffaan tuota katsomaan. Toki myönnettävä on, että puolisko oli se eloisampi tapaus ylipäänsä, mutta tuota ei välttämättä jokainen silti leffaan lähtisi katsomaan.

        Joo, mä niin ihannoin sitä Pekan hitaasti aukeavaa hymyä siinä lopussa, sitä kun paljastuu se puuttuva hammas ja hymy vaan leviää ja leviää. Bravo!

        Joo siis onhan tuo vähän erikoinen, ettei ihan jokaisen leffaksi sovi.

        kuulostaa just siltä hymyltä minkä minäkin muistan😁 se oli mainio.


    • Anonyymi

      Mun mieleen jäänyt vuosien takaa se kohta jossa osaa alkaa nauramaan koko hulluudelle...Realiteettien hyväksyntään voidaan joskus, tai useinkin tarvita pientä positiivista flippandeerosta...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      134
      2970
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2041
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      1960
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1768
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1609
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1550
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      372
      1496
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1189
    10. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      552
      1158
    Aihe