uutisista yle https://yle.fi/a/74-20061554
olen sanaton.. suru painaa sydäntä.
suomessa lapset kokevat jo nälkää!
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset on Nälissään ja Vanhemmat Juo RuokaRahat ! - Sitä Se On !
- Anonyymi
Lapset eivät pidä kouluruuasta?🐼
- Anonyymi
Artikkelissa mm:
"Mieheni on tehnyt viime aikoina paljon työhakemuksia. Hän etsii töitä jo opiskeluaikana, jotta perheen tilanne paranisi.
Olisi hienoa, jos kaupassa ei tarvitsisi laskea senttejä, riittävätkö rahat varmasti.”"
Oikein nainen etsii turvaa, että mies saa työtä. Kunhan poistetaan feministien säätämät vääristymät tasa-arvon nimissä , mitä viime vuosikymmenien ajan maassamme on tekemällä tehty lakeihin, palautuu perheisiin oikea elämä.
Viime hallituksellahan oli suurin ongelma peheissä se, että miehet tasa-arvoisesti saavat äitiyslomaa? Se ei ole ollut erityinen ongelma pitkään aikaan, että MIEHILLE perheenisille ei riitä työtä.
Suomeen Naisille SÄÄDETTY JÄRJESTELMÄ URAPUTKIKEHITYKSESTÄ estää heidät tekemästä normaalia ikiaikaista kotityötään rauhassa lastensa kanssa, (lasten lisääntymisen). Merkittävimmät feministit maassamme itse näyttivät mallin, että parempi lapseton tai korkeintaan 1 lapsi perhettä kohden. Naisten uraputkikehitys ajettiin lain voimin sen edelle, että maamme säilyy kansana ja äidit itse hoitavat ja KASVATTAVAT lapsensa kuten ikiaikaisesti luonnollisesti tehtiin! Jo -60 luvun lopulla perheenäideille alettiin säätää 8 tuntista vahdittua työpäivää kokoviikkoisesti miesten rinnalle - näin siis Suomessa, ei vielä muualla Eu:ssa. Täysin luonnoton menettly monilapsisen perheen äidille ahdistaen heidät sairauksiin. Mutta femipropaganda uraputkesta teki murron, ja testaamattomat e-pillerit kävi hyvin kaupaksi yms järjestelyt .
Jokaisella perheenisällä pitää olla TYÖTÄ, että voi elättää perheensä ja suurempiin perheisiin pitäisi lainvoimaisesti saada Kelalta säädetty maksu vaikkapa lapsilisiin lisättynä. Samoin lapsiperheen verotus olisi muutettava että varoja riittää perheessä - ei pidä sitoa "puivan härän suuta" !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701