Koronarokotuksesta

Anonyymi-ap

Miksi rokotetaan aakkosien ja öökkösien mukaan? Eikö rokotus pitäisi aloittaa iäkkäämmistä henkilöistä, joita korona eniten surmaa. Ja terveet alle 70-kymppiset sitten viimeksi.
Jotain oli opittu, sitten viimeksi. Ei tarvinnut jonottaa 20-asteen pakkasessa, metsän laidassa.

14

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonosti oli hoidettu tämä rokotuspäivä. Pitkät jonot käytävällä. Oikea koronarypäs se oli.-

      • Anonyymi

        Joo ja maskeja ei ollut, mun lisäksi, kuin muutamalla henkilöllä.


    • Anonyymi

      Tilaisuus meidän iäkkäiden hyppyyttämistä ja pilkkaamista.

    • Anonyymi

      Aakkosten mukaan rokotuksen sai 80v täyttäneet. Mikä siinä aloittajaa mättää?

      • Anonyymi

        Kas ku ei 100 vuotta täyttäneet !


    • Anonyymi

      Porukka jonottaa henkensä kaupalla kylmässä pakkasessa niinkuin lampaat nöyrästi

    • Anonyymi

      Politiikan toimittaja Tommi Parkkonen pakotti ja hehkutti mrna-rokotteita kuin riivattu. Meni ja otti 4 piikkiä ja sit alkoikin heti omituisten sairastelujen kierre mitä oudoimpine oireineen... Sit meniki pötköttelemään mullan alle. Rokotteilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä ;) helpottui pois.

      • Anonyymi

        Tämä juuri . Tiedän sellaisen joka saanut 4 piikkiä ja neljännen kerran korona iski . Koko ajan juoksee käsidesin kanssa ja pesupullojen kanssa . Ettekö te usko että koronaa ne teihin pistää


    • Anonyymi

      Täällä sai vain erikoisryhmiin kuuluvat tehosterokotukset ja ajan sai sopia itse tk:n lomakkeella...,,, sai tulla vasta n. 5 min. ennen paikalle

    • Anonyymi

      "Miksi rokotetaan aakkosien ja öökkösien mukaan? Eikö rokotus pitäisi aloittaa iäkkäämmistä henkilöistä, joita korona eniten surmaa. Ja terveet alle 70-kymppiset sitten viimeksi. "

      Juuri noinhan toimittiinkin. Vanhusten rokotuspäivä oli jo pari viikkoa sitten ja tällä viikolla sitten muiden.

    • Anonyymi

      Säälittäviä ihmiset, jotka juoksee rokotteiden perässä

    • Anonyymi

      Ei tarvi juosta. Ihan saa istua ku pistävät rokotteen.

      • Anonyymi

        Mua pistettiin molempiin olkapäihin. Minä pidän rokotteista hyvin paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua pistettiin molempiin olkapäihin. Minä pidän rokotteista hyvin paljon!

        No huh huh ...kun katsoin lehdestä...oli jopa sairaala henkilökunta yllättynyt(luultavasti huonolla tavalla) tämä rokotus juttu ilman ajavarausta oli ensisijaisesti tarkoitettu riskiryhmille??? No ymmärrän maakunta ykkönen koronassa,mutta oliko kaikki riskiryhmäläisiä? ajatteliko kaikki ettei niitä nyt turhaa kannata ottaa? Allekirjoittanut ottanut ensimmäisen kierroksen aikana sen 3kpl. 3viikkoa sitten oli flunssa,soitin lääkäriin sanoi vain että ole viikko kotona jos sattuu olemaan korona.lähettää saikkulapun kotiin. Ääni oli pari päivää pois ja kuumetta se oli siinä pikkusen väsy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe