Sanna Kuronen: "kaikilla ei ole pakko olla lämmitys päällä kylmällä kelilläkään"

Anonyymi-ap

Kurosen mukaan ihmisellä on oikeus palella mökissään.

16

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viime perjantaina testasin paljonko menee lämmityssähköä 118 neliön talossa kun nostetaan lämpö 21 asteesta 28 asteeseen. Tulos 10 tunnissa lämmitykseen meni lähes 100 kilowattituntia.

• Anonyymi

Eli lämmitysteho oli 10 kW.

Laitoin noita virtauslämmittimiä pari päälle, kun ei ollut öljypoltin toiminnassa.
        Melko pian tuli Carunalta meili; "Hei, kaikki kunnossa, mutta huomasimme, että kiinteistösi sähkönkulutus nousussa."

• Anonyymi

"Kenenkään ei ole pakko elää köyhyydessä. Aina voi ampua kuula päähänsä tai hypätä sillalta alas."

- Kokoomuksen ja Vihreiden yhteinen kannanotto

• Anonyymi

Kokoomuksen ja Vihreiden paikallisosastot lupaavat tulla tuuppaamaan sillalta alas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen ja Vihreiden paikallisosastot lupaavat tulla tuuppaamaan sillalta alas

Tarkoitit varmaan kirjoittaa Kokoomuksen ja Persujen paikallisosastot. Voivat tuupata sillalta tai ammuskella uhkaavaksi kokemiaan köyhiä. Valtionvarainmisnisterin mielestä sääli on sairautta ja köyhyys oma vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmisto lupaa köyhille ilmaisen kyydin sillalle alas tuupattavaksi.

• Anonyymi

Sosiaaliturvapaikanhakijoiden ei ole pakko elää köyhyydessä, aina voi tulla Suomeen.

Vihervasemmiston kannanotto.

• Anonyymi

Näinä aikoina ihmisellä voi olla pakko palella mökissään.

• Anonyymi

Viisauksia kirjoittaa ihminen jonka ei tarvi rahojaan laskea senkun vinguttaa korttia ja muut menot hoitaa joku muu. Tyyliin "eikös lämmitys tule patterista, eihän patterille voi vinguttaa korttia" äly tuolla tasolla

• Anonyymi

Elinkeinoelämän kokoomuslaiset tukikupparit tietävät että köyhä joustaa. Jos ei muuta niin hengellään.

• Anonyymi

Ei tietenkään. Voi kuolla poiskin.

• Anonyymi

Vain jos on ostanut omilla rahoilaan mökin.
      Vuokrarotta (etenkin kelan maksama), täytyy saada loikoilla taydellä lämmöllä...makoillessa tulee muuten kylmä...

• Anonyymi

Itse lämmitän puulla varaavaa uunia. Ei kulu sähköä.

• Anonyymi

TÄRKEÄÄ: Vedotkaa jokapaikassa nyt persuihin! KAADETAAN PERSUT!!

Hakkaraisen tapauksen jälkeen persut ovat sekaisin, nyt on aika vedota persuihin,Nyt on aika vedota jokapaikassa Somessa yms. lähettää viestiä persujen kansanedustajille. Siellä on isoa eripuraa Vornasen tapaukseen liittyen. Nyt vain houkuttelemaan ja rohkaisemaan Persuja hyppäämään Hakkaraisen kelkkaan !!!!!

• Anonyymi

Kuka toi Sanna Kuronen on?

Kun asuin Englannissa, lämpö katkaistiin päiväksi. Vesi ajastettiin lämpiämään tuntia ennen heräämistä tunniksi. Suihkua varten.
      Mun työkaverilla asui miehen muistisairas isä. Hän kertoi, että pappa palelee vaikka olohuoneeseen on päiväksi jätetty patteri päälle!

No, vähän eri lämpötilat. Kyllä sitä tarkenee vaatteet päällä jos on 10 astettakin.
      Suomessa kun talvella voi olla miinusta yli 20 astetta, toi ei oikein käy. Ihmiset paleltuu.

• Näihin olisi hyvä laittaa jotain lähdelinkkiä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5204
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2869
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2561
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1939
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1687
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1425
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1388
    Aihe