Yritän tuoda positiivisia kokemuksia, koska monesti mesolangoista lukee negatiivisia kokemuksia. Kävin ottamassa langat runsaat pari viikkoa sitten. Lääkärin mukaan tämä oli paras vaihtoehto roikkuviin suupieliin.
Itse toimenpide oli helppo ja tunsin kyllä lääkärin entuudestaan. Luotan häneen, koska ollut alalla pitkään.
Pari päivää hoitokohta oli kipeä. Ei juuri mustelmia. Lähin ystäväni sanoi, että näytän freesimmältä. Itse huomaan muiden piirteiden näkyvän paremmin, kuten poskipäät ja voimakas amorinkaari huulissa.
En kylläkään suosittelisi hoitoa, jos ikä alkaa olla lähemmäs 60 vuotta, koska lankojen kohottava voima ei todennäköisesti riitä. Itse olen 40 vuotias.
Sen verran taustani, niin olen kyllä sitkeää mallia ja parannun nopeasti. En voisi suositella hoitoa myöskään, jos kudostyyppi on sellainen, joka parantuu hitaasti.
Olen myös pohtinut näitä epäonnistuneita hoitoja. Todennäköisesti langat on silloin asennettu väärään kohtaan ihon pintakerrosta.
Onnistunut mesolankahoito
Anonyymi-ap
1
463
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin kosmetologilla (sairaanhoitaja) laittamassa mesolankoja. Sinällään helppo toimenpide. Ei riittänyt freesaamaan kasvoja. Ehkä 50-vuotiaana pitää turvautua veitseen, jos haluaa hamsteriposket pienemmiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851917- 431509
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!571132- 761090
- 721053
- 59991
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon23991- 34930
- 37829
- 38779