Onnistunut mesolankahoito

Anonyymi-ap

Yritän tuoda positiivisia kokemuksia, koska monesti mesolangoista lukee negatiivisia kokemuksia. Kävin ottamassa langat runsaat pari viikkoa sitten. Lääkärin mukaan tämä oli paras vaihtoehto roikkuviin suupieliin.

Itse toimenpide oli helppo ja tunsin kyllä lääkärin entuudestaan. Luotan häneen, koska ollut alalla pitkään.

Pari päivää hoitokohta oli kipeä. Ei juuri mustelmia. Lähin ystäväni sanoi, että näytän freesimmältä. Itse huomaan muiden piirteiden näkyvän paremmin, kuten poskipäät ja voimakas amorinkaari huulissa.

En kylläkään suosittelisi hoitoa, jos ikä alkaa olla lähemmäs 60 vuotta, koska lankojen kohottava voima ei todennäköisesti riitä. Itse olen 40 vuotias.

Sen verran taustani, niin olen kyllä sitkeää mallia ja parannun nopeasti. En voisi suositella hoitoa myöskään, jos kudostyyppi on sellainen, joka parantuu hitaasti.

Olen myös pohtinut näitä epäonnistuneita hoitoja. Todennäköisesti langat on silloin asennettu väärään kohtaan ihon pintakerrosta.

1

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin kosmetologilla (sairaanhoitaja) laittamassa mesolankoja. Sinällään helppo toimenpide. Ei riittänyt freesaamaan kasvoja. Ehkä 50-vuotiaana pitää turvautua veitseen, jos haluaa hamsteriposket pienemmiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1917
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1509
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      57
      1132
    4. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1090
    5. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      72
      1053
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      991
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      23
      991
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      930
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      829
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      779
    Aihe